MariusZMC Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Trebuie sa fac schimbul de ulei si am luat Castrol Magnatec 10W-40(4 l) si un aditiv tot Castrol(0.5 l)... Intrebarea e cum fac sa pun si aditivul?Pun 3,5 l ulei si 0,5 aditiv? Sau pun tot uleiul(4 l)si tot aditivul?(ceea ce nu cred ca e bine) Link to comment
stryder Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 completezi pana la 80-85% cu ulei, restul bagi aditiv...eu asa stiu. Link to comment
adostar Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 eu stiu ca mai intai se baga aditivul si apoi uleiul ! Link to comment
remix Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Eu stiu ca pe sticla aditivului ar trebui sa scrie cantitatea de aditiv care se baga la cantitatea de ulei. Se face un calcul relativ la cantitatea de ulei recomandata de constructor pentru a fi introdusa in motor. Apoi se baga ulei+aditiv in limita cantitatii recomandate de constructor. De exemplu: recomandare constructor - 3.7 litri ulei recomandare aditiv - 100 ml la litrul de ulei compozitie - in jur de 3.35 litri ulei si 0.35 litri aditiv Evident acesta este un exemplu cu niste valori fictive. Link to comment
marius_eugen Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Ai schimbat si filtrul de ulei da ? Ca numai daca schimbi si filtrul de ulei bagi 4 litri total , altfel bagi 3.7 . Bine ar fi fost daca bagai 3,5 L , dadeai drumul la motor , faceai o tura si abia poi bagai si tot aditivul . Nu conteaza cat aditiv bagi , pentru ca aditivul nu este altceva decat un ulei cu proprietati mai bune . Dar , daca tot ai dat atatia bani pe ulei ( Castrol 10W40 ) si ai mai dat inca vre-o aprox. 200.000 , de ce nu ai luat 5W40 si era full sintetic si la ala chiar nu mai era nevoie de nici un aditiv ? Eu de obicei , daca nu e prea cald , las sa treaca vre-o 200 - 300 km intre schimbul de ulei si adaugarea aditivului . Nu este atat de mare diferenta si nu se intampla nimic daca esti la limita cu uleiul cateva sute de km pt ca oricum uleiul este nou si bun . E bine ca mai intai sa actioneze aditivii din ulei , cei de ungere si de curatare a motorului si abia apoi se adauga aditivul separat , pentru a avea timp sa actioneze fiecare . Ca aditiv va recomand cel cu MOS2 ! Link to comment
ovi_jer Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Oricum e tarziu si mai mult ca sigur ai bagat deja smacolina aia dar : La leganza se foloseste numai ulei 5W30 . Link to comment
mr_ Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Si totusi, despre ce tip de aditiv discutati? Ca sunt mai multe feluri: Pentru compresie, pentru curatare, chestii controversate gen dura-lube etc. Link to comment
marius_eugen Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Doar nu vei baga 10 feluri de aditiv ? Ca nu vei mai avea loc pentru uleiul propriu-zis . Daca motorul nu este vechi , inseamna ca nu are probleme cu compresia si nici ganda sa fie murdar pe interior . De obicei aditivii fac mai multe lucruri bune in acelasi timp . Deocamdata eu nu mai recomand Dura Lube . Recomand in schimb pentru cei cu probleme Xeramic si Slick50 . Pentru cei care nu au nici un fel de probl , dar vor pur si simplu sa mearga mai silentios motorul , atunci recomand aditiv Liqui Moly , Castrol si BP . Aditivii pot sa fie pe baza de teflon , ceramica , MOS2 si alte tehnologii . Daca ai motorul in stare buna si bagi ulei de calitate nu ai nevoie de alti aditivi , pentru ca deja exista in ulei . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now