dumos Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Salutare, sunt nou paicea, dar mi-am luat si io Spark asa ca o sa va tot stau pe cap ... Salut, sunt nou paici asa ca scuze anticipate pte stingacii, tocmai mi-am luat si eu un Spark si o sa va tot stau pe cap cu diverse intrebari si pareri... Am pus si niste poze, e penultimul model, culoare galben electric (metalizat) motor de 1L 65K etc. Docamdata singurele probleme sunt: 1. nu aud motorul si il cam turez ... 2. nu reusesc sa ma obijnuiesc cu treapta I e foarte puternica si foarte scurta cred ... 3. si zdrangane numerele da le astept pe cele de lizing si vad atunci ce o sa fac... (pene de cuciuc etc...) Din categoria diverse: - intradevar pe drumuri naspa cam face zgomot suspensia da tinind cont ca pe drum calumea nu se aude nimic incerc sa evit sa ies la arat pe cit posibil ... - am trecut de la o amarita de dacie fara frine, unde imi era frica sa nu ma sui pe careva si acuma imi e frica sa nu se suie careva pe mine cu frinele astea, (ABS-ul domne cine ma pus sa il iau ) In rest bag Kilometrii am vro 700 in 2 saptamini Link to comment
jonny_low31 Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 daca nu te superi,da-mi si mie cateva detalii in legatura cu leasingul. cat avans ai dat? ce rata ai pe luna?cati ani. valoare reziduala. iti multumesc anticipat Link to comment
dreamlike Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Bine ai venit printre noi si felicitari pentru masina. S-o stapanesti sanatoasa (am inteles bine?) si sper sa nu ai probleme cu ea. Desi sunt cunoscute de pe internet, niste poze cu interiorul ar fi bine venite. Link to comment
dumos Posted January 21, 2006 Author Share Posted January 21, 2006 daca nu te superi,da-mi si mie cateva detalii in legatura cu leasingul. cat avans ai dat? ce rata ai pe luna?cati ani. valoare reziduala. iti multumesc anticipat Pai avans am dat 110 milioane (in lei vechi)asta ineamna 30%, m-a mai costat casco 5.200.000 lei vechi pe 3luni (e20.000.000/an 5% din valoare ai reducere daca il platesti in avans), efectu legii 900.000 pe 6luni la dealer ma mai costat 1.500.000 pregatirea de livrare (numere rosii - 30zile etc) si 1.000.000 cartea... nu mai stiu cum ii zice... Astept sa vina numerele de leasing si o sa mai trebuieasca sa platesc rovinieta, la astea rosii e inclusa... Valoarea reziduala e 1400 euroi 20% rata e de 91euro cu tot cu tva timp de 5ani apoi s-ar putea sa mai prelungesc ratele cu reziduala ca am inteles ca e posibil asta daca nu o platesc in avans, apropo dupa primul an pot plati in avans fara dobinda si fara comision de plata anticipata si nu sunt nici nesimtiti as isi bage puternic dobinda in primu an din desfasurator vad ca sunt constanti la rata si dobinda. Creditu l-am facut la BCR leasing si un dealer Opel Chevrolet din Pitesti - Auto World Park, i-am cam stresat eu ca am facut actele din noiembrie si masinile au venit in ianuarie. Oameni m-au avertizat ca nu se stie sigur cind apar masinile si nu au vrut sa ia nimic in avans, intr-un tirziu mi-au facut actele ca sa scape de mine cred per total au fost super de treaba sa vad cum or fi la revizii acuma. Am intrat in posesia masinii la vro trei patru zile de cind a venit (a venit intr-o vineri la ora 14.00 m-am dus sa o vad pe trailar) Valoarea masini CIP 7.036 euro DTP 10.994 euro si iese mai ieftin decit daca o luam cu bani jos... Venitu pt aprobare leasing a fost de 7 miloane si ceva... Initial optasem pentru un model mai ieftin dar am zis ca decit sa stau apoi sa pun CD proiectoare etc ... mai bine mai dau vro 15 euro la rata in plus de la 85 la 91 ... apropo ultimu model mai are AIRBAG-uri laterale da creste pretu cu 1000 si ceva de euro pentru mine nu a meritat sau nu mi-am permis diferenta. Oricum eu am cautat o rata pina in 100 de euroi si invingator la toate categoriile ... Spark-ul... Asa ca daca ai degind bafta multa... asta e o lista de preturi si asta e ce am luat eu Link to comment
dreamlike Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Fata de Tizulake - vorba reclamei - scump, scump Link to comment
BAD_MF Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Cam enorm de scump..11 mii de euroi, nu zic masina simpaticuta dar cam mult! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!! Link to comment
paul_marines Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 (edited) Cam enorm de scump..11 mii de euroi, nu zic masina simpaticuta dar cam mult! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!! Bine mai prietene ca esti tu scotian. S"> . Nu trebuie sa strici omului placerea, bucuria si pentru asta exista PM. Eu asa am procedat Edited January 22, 2006 by safari hunter Link to comment
VAXXi Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 ... iar asta nu e un topic "versus", deci sa ramanem la obiect @dumos: bun venit, pune poze, descrie masina, ca nu prea exista Spark-uri pe forum si suntem curiosi. Link to comment
dumos Posted January 22, 2006 Author Share Posted January 22, 2006 Bine ai venit printre noi si felicitari pentru masina. S-o stapanesti sanatoasa (am inteles bine?) si sper sa nu ai probleme cu ea.Desi sunt cunoscute de pe internet, niste poze cu interiorul ar fi bine venite. Iacata ceva poze cu interioru ... Scaunul soferului e dat la maxim in spate si dupa cum se observa mai e ceva loc si in spate. Porbagajul ... e ceva mai spatios fiindca rezerva e mai ingusta. Motorul ... 4cilindri. Cam enorm de scump..11 mii de euroi, nu zic masina simpaticuta dar cam mult! S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!! Pai sa vedem: - motor 4 cilindri, 65K, 91 Nm, euroIV; - ABS; - aer conditionat cu filtur; - radio CD 6difuzoare Blaupunkt; - scaun sofer reglabil pe inaltime; - inchidere centralizata cu telecomanda; - servodirectie; - geamuri electrice fata spate; - oglinda electrica; - proiectoare ceata; - etc vezi lista de mai sus.. Acuma pune tu cel mai scump matiz rominesc daca il mai gasesti pe la Craiova si fa diferenta a nu uita sa ti cont de faptu ca asta al meu e facut in Korea (prima revizie e la 15.000 km). Se zice ca, koreenii astia au minutele mai mici fata de europeni si au prostu obicei sa stringa bine toate surubele . Unde mai pui si faptu ca in general pe masinile scupe gen ultimul model din gama se pun piese ceva mai bune decit pe versiunile "coaja" nu zic ca pe astea nu se pun piese bune dar cele mai bune se duc intii pe versiunile de top. nu stiu daca s-a discutat paicea acest aspect daca nu poate ar trebui. Link to comment
NFS Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Remarca asta de la urma e doar o presupunere. Ti-ar placea sa fie asa! Oricum, nimic de zis, masinutza asta e facuta cu mult mai mult cap decat matizul initial (ca de fapt, tot matiz e si asta!). Spatii de depozitare la greu (chiar daca pp ca versiunea cheala nu are fete de usi, macar politele de sub bord tot le are), roata de rezerva pusa CUM TREBUIE in portbagaj, cu gaura in sus (asta e urmatorul tuning pe care-l fac la a mea), etc. Link to comment
razvanclub1 Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 e super draguta masina...sa o stapanesti sanatosi...daca stai mereu sa faci calcule si comparatii care masina e mai ieftina si cu mai multe optiuni nu iti mai iei nici o masina. km si turometrul parca pana acum erau albastre...si vad ca cd-ul blaukpunt este acelasi ca si la kalos & lacetti Link to comment
dumos Posted January 22, 2006 Author Share Posted January 22, 2006 Remarca asta de la urma e doar o presupunere. Ti-ar placea sa fie asa! Oricum, nimic de zis, masinutza asta e facuta cu mult mai mult cap decat matizul initial (ca de fapt, tot matiz e si asta!). Spatii de depozitare la greu (chiar daca pp ca versiunea cheala nu are fete de usi, macar politele de sub bord tot le are), roata de rezerva pusa CUM TREBUIE in portbagaj, cu gaura in sus (asta e urmatorul tuning pe care-l fac la a mea), etc. Vorbeam cu cineva de la Renault, despre aceasta politica, care din cite am inteles eu o aplica si pentru logan, si in general cam toate firmele mari asa fac, dar repet nu e vorba de piese defecte ci piese cu parametri mai buni decit minimum acceptat ca sa zic asa. Si asta nu e sigur si nu ti-o poate garanta nimeni da asa se vorbeste si mie unuia mi se pare un lucru logic. Link to comment
laurentziu83 Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Pacat ca nu au pastrat scumiera originala. Trebuia sa fie acelasi tomberon fara iluminare de la reno. Si pacat de bordul pus central. De ce nu l-au lasat soferului nu-mi dau seama. In rest superba masinuta si sa ai parte de cat mai multi kilometri cu ea fara probleme. Si mai ales sa ai dreptate cu ideea ca ai masina koreeana. Link to comment
dumos Posted January 22, 2006 Author Share Posted January 22, 2006 e super draguta masina...sa o stapanesti sanatosi...daca stai mereu sa faci calcule si comparatii care masina e mai ieftina si cu mai multe optiuni nu iti mai iei nici o masina.km si turometrul parca pana acum erau albastre...si vad ca cd-ul blaukpunt este acelasi ca si la kalos & lacetti ..da pai ceasurile si tapiteria la modelele premium si cred ca si la elite, se asorteaza cu caroseria, blaukpunt-ul chiar se aude bine nu distorsioneaza chiar la volum maxim, nu are mp3 dar pe de alta parte are o intrare AUX unde pot conecta un mp3 device . Pacat ca nu au pastrat scumiera originala. Trebuia sa fie acelasi tomberon fara iluminare de la reno. Si pacat de bordul pus central. De ce nu l-au lasat soferului nu-mi dau seama.In rest superba masinuta si sa ai parte de cat mai multi kilometri cu ea fara probleme. Si mai ales sa ai dreptate cu ideea ca ai masina koreeana. Scrumiera nu ma deranjaza ca nu sunt fumator si nici nu o sa se fumeze in masina mea. Bordu la inceput am avut si eu rezerve poate daca aveam de ales alegeam unu clasic, dar sa sti ca e ok parca e mai la indemina, mai in fata ochiului. Si sti i-am descoperit si o chicita, nu o pot lasa cu pozitiile aprinse le stinge automat inclusiv faruri, proiectoare si alti consumatori uitati, cind schot cheia din contact si ies din masina... Link to comment
steph Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 foarte simpatica buburuza. sa o stapanesti sanatos. Link to comment
BAD_MF Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Si cum se infinge micuta? Trage bine, eventual o comparatie..fata de matiz? Numai 6 ani anticoroziune ofera chevy? Parca era mai mult.. Link to comment
Pedala Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Io zic ca trebuie sa fie o madalitate de a lasa macar pozitiile aprinse. Mai cauta prin manual Link to comment
razvanclub1 Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 si la mine la lacetti e la acelasi sistem. daca las pozitiile aprinse cand scot cheia se sting. si mai e ceva daca scoti cheia si lasi usile deschise se inchide masina singura...asa ca ai grija sa nu uiti cheile prin masina si sa te intorci pe vreo 5 min Link to comment
andreib Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Numai 6 ani anticoroziune ofera chevy? Parca era mai mult.. Hai sa fim seriosi, cautam nod in papura. 6 ani e mai mult decat expectanta de viata a unei masini, ca noi le folosim 20 asta e alta problema. Oricum garantia anticoroziune e o strategie de marketing, daca te duci cu o pata de rugina o sa-ti spuna ca ai zgariat-o sau a sarit o piatra si a pocnit vopseaua. N am auzit pe nimeni (in afara de dacii) care sa apeleze la aceasta garantie. Sa o porti sanatos si sa ai grija de ea, cu uleiuri bune, filtre de aer schimbate la fiecare revizie si sa nu o conduci subturat. Link to comment
dreamlike Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 (edited) roata de rezerva pusa CUM TREBUIE in portbagaj, cu gaura in sus (asta e urmatorul tuning pe care-l fac la a mea), etc. Ce avantaje sunt daca roata e pusa cu gaura in sus, in afara de faptul ca poti, eventual, depozita ceva in ea? M-ar interesa si pe mine subiectul si eventual cum ai de gand sa faci. (scuze daca sunt putin off topic) Multumesc. Edited January 22, 2006 by dreamlike Link to comment
MCojo Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 (edited) ...scoti cheia si lasi usile deschise se inchide masina singura...asa ca ai grija sa nu uiti cheile prin masina si sa te intorci pe vreo 5 min Vezi ca aici te inseli...masina se inchide singura in cazul in care tu o deschizi din telecomanda si in daca in decurs de 30 de secunde nu deschizi una din usi sau portbagajul atunci se inchide automat intrucat considera ca a fost o "falsa" deschidere... Ce spui tu e total ilogic...nu se va inchide masina daca iesi din masina si pleci pur si simplu din ea...incearca si o vei gasi tot deschisa...asta doar daca nu ai vreo alarma suplimentara care sa faca chestia asta... ...daca las pozitiile aprinse cand scot cheia se sting... Cat despre inchidere luminilor, e adevarat comuta automat pe pozitii cand opresti motorul si le inchide cand deschizi usa soferului, dar daca inchizi si deschizi comutatorul de lumini, ti se vor aprinde pozitiile, iar cand deschizi usa soferului nu se vor mai inchide ci vei fi doar avertizat auditiv... Edited January 22, 2006 by MCojo Link to comment
ToPser Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 @dumos - bun venit in club , sa stapanesti sanatos buburuza , in ceea ce priveste roata de rezerva koreenii ar trebui sa-mi plateasca drepturi de autor ). in rest toate bune si frumoase in afara de bordul amplasat central si pretz . numai bine Link to comment
NFS Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Ce avantaje sunt daca roata e pusa cu gaura in sus, in afara de faptul ca poti, eventual, depozita ceva in ea?M-ar interesa si pe mine subiectul si eventual cum ai de gand sa faci. (scuze daca sunt putin off topic) Multumesc. Pai asta e cel mai mare avantaj... ca pot sa tin compresorul si cricul sa nu mi se mai balangane prin masina. Cred ca am mai scris despre cum vreau sa fac pe la Imbunatatiri Matiz. Ba e cineva care chiar a comis-o. In principiu trebuie taiat suportul de fixare al rotii, apoi i se taie picioarele, apoi se lipeste mai jos. Aici suntem offtopic, asa ca mai departe dicutam la Imbunatatiri Matiz. Link to comment
dumos Posted January 22, 2006 Author Share Posted January 22, 2006 (edited) Hai sa fim seriosi, cautam nod in papura. 6 ani e mai mult decat expectanta de viata a unei masini, ca noi le folosim 20 asta e alta problema. Oricum garantia anticoroziune e o strategie de marketing, daca te duci cu o pata de rugina o sa-ti spuna ca ai zgariat-o sau a sarit o piatra si a pocnit vopseaua. N am auzit pe nimeni (in afara de dacii) care sa apeleze la aceasta garantie. Sa o porti sanatos si sa ai grija de ea, cu uleiuri bune, filtre de aer schimbate la fiecare revizie si sa nu o conduci subturat. Multumesc de urari, prima revizie e la 15.000KM nu stiu ce sa zic poate ar trebui sa ma duc mai devreme...? Cit despre turatie nu stiu ce sa zic cum sa o conduc am vazut ca treapta I e foarte puternica si foarte scurta cam pe la ce turatii mergeti cu matizurile ... eu nu am condus matiz romanesc, am condus citeva luni un tico da fara turometru si mergeam dupa ureche ca sa zic asa. Daca e un post cu turatia si mersu subturat paicea recomandatimil si mie sa arunc o privire am o diagrama da nu stiu sigur daca e la motorul de 1l sau la cel de 0.8 e pe la servici o sa o postez miine ca e in coreana . Cit despre uleiuri sitiu ca Valvoline-ul era la dewoo mai tare acuma o sa vad la prima revizie sper sa nu fie prea curind . Cit despre garantia anticoroziune ce sa zic e mai mult psihologica, eu m-am orientat la vopsea metalizata si pentru ca sunt straturi mai multe si sa zic asa rezista mai mult. Am gasit pe usa dreapta spate urme de vopsea verde cred ca a dat vrunu cu usa am curatat la ea cam 15 minute cu o cirpa pina la urma s-a luat vopseaua verde, a mea a ramas cred ca pe la Metro sau alt supermarket s-a intimplat ... Pai asta e cel mai mare avantaj... ca pot sa tin compresorul si cricul sa nu mi se mai balangane prin masina.Cred ca am mai scris despre cum vreau sa fac pe la Imbunatatiri Matiz. Ba e cineva care chiar a comis-o. In principiu trebuie taiat suportul de fixare al rotii, apoi i se taie picioarele, apoi se lipeste mai jos. Aici suntem offtopic, asa ca mai departe dicutam la Imbunatatiri Matiz. Ati vazut poza cu porbagajul de la a mea, ei e un suport din spuma poliretanica sunde sta cricul si alte ustensile cred ca daca le pui direct in roata o sa cam zdragane... Nu mai fa risipa de resurse citand inutil postari anterioare ! si la mine la lacetti e la acelasi sistem.daca las pozitiile aprinse cand scot cheia se sting. si mai e ceva daca scoti cheia si lasi usile deschise se inchide masina singura...asa ca ai grija sa nu uiti cheile prin masina si sa te intorci pe vreo 5 min Pai dasta imi e teama si mie sa nu se inchida singura, oricum o chee e la leasing si poate se desface cu numaru , sau cu o sirma cum mam chinuit eu prima data sa deschid usa la tico ca de asa vazusem prin filme si am reusit in 15 minute, la urmatoarea faza a durat 1 minut cu o rigla sau parca lamela de la stergator... Astea noi or fi avind incuietorile la fel sau au mai lucrat koreeni la ele Edited January 22, 2006 by tolin_afc Link to comment
dumos Posted January 23, 2006 Author Share Posted January 23, 2006 Iata diagrama de la koreeni care se pricepe sa imi zica si mie ceva ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now