Leutzu Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Astazi dimineata dupa ce am reusit sa pornesc masina( si m-am chinuit destul de mult - dar deh aseara la ora 11 erau -17grade in berceni) si dupa ce am parcurs cirfca 2 km am observat ca motorul meu se incalzeste excesiv. Am dat drumu la caldura in masina...si...stupoare mare baga aer rece. Dupa inca vre-o 2 km acum a ajuns aproape de zona rosie si electroventilatorul nici nu a pornit. Am tras masina pe dreapta am lasat-o 5 minute am pormit iarasi si dupa inca vre-o 500m iar era periculos de sus acul la temperatura. Am procedat asa de vre-o 3 ori si la un moment dat totul a revenit la normal: a scazut acul ajungand in zona normala si a inceput sa bage caldura in masina. Ce s-a intamplat? Link to comment
VAXXi Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Tinand cont de imposibilitatea unei incalziri de asa anvergura in 5 minute, probabil .. sonda defecta ? Link to comment
ticodriver Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Sau antigel inghetat!? Link to comment
Mircea Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Antigel inghetat!!! Dop de gheata undeva intr-o parte metalica a traseului. Verifica-ti antigelul cu un tester urgent si adu-l la o temperatura umana de -30 Link to comment
Leutzu Posted January 23, 2006 Author Share Posted January 23, 2006 Am fost si am cumparat antigel gata facut (-30grade) de la MOL. Link to comment
gelumitu Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Sonda ia temperatura motorului ( deci e functională), termocupla de porneste ventilatorul e plasata undeva chiar la iesirea din termostat a lichidului de racire, si deci, nu avea cum sa porneasca ventilatorul daca termostatul nu a deschis circuitul catre radiator. Părerea mea e ca daca iti mai face probleme de genul asta, nu ar fi rau sa-ti schimbi temostatol cu unul nou (16RON), si nici capul nu o să te mai doară. Link to comment
test_driver Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Mai mult ca sigur era un dop de ghatza pe undeva, si dupa ce s-a topit a revenit totul la normal, data viitoare oprestete in primul peco si vezi cum bagi niste antigel concentrat, daca faci treaba asta de prea multe ori poti sa strici chiuloasa (sau cum se scrie, intelegi tu), adica sa o deformezi, si aia cost bani nu gluma la orice masina. Link to comment
luck33ro Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 clar nu aveai circulatie de antigel in motor... este f. periculos fiindca potzi sa calezi si motorul! Link to comment
test_driver Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 sau chiar sa calezi motorul intradevar, naspa treaba. Mai bine nu. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now