Jump to content

Fenomen Ciudat


Recommended Posts

Astazi dimineata dupa ce am reusit sa pornesc masina( si m-am chinuit destul de mult - dar deh aseara la ora 11 erau -17grade in berceni) si dupa ce am parcurs cirfca 2 km am observat ca motorul meu se incalzeste excesiv. Am dat drumu la caldura in masina...si...stupoare mare baga aer rece. Dupa inca vre-o 2 km acum a ajuns aproape de zona rosie si electroventilatorul nici nu a pornit. Am tras masina pe dreapta am lasat-o 5 minute am pormit iarasi si dupa inca vre-o 500m iar era periculos de sus acul la temperatura. Am procedat asa de vre-o 3 ori si la un moment dat totul a revenit la normal: a scazut acul ajungand in zona normala si a inceput sa bage caldura in masina. Ce s-a intamplat?

Link to comment

Sonda ia temperatura motorului ( deci e functională), termocupla de porneste ventilatorul e plasata undeva chiar la iesirea din termostat a lichidului de racire, si deci, nu avea cum sa porneasca ventilatorul daca termostatul nu a deschis circuitul catre radiator.

Părerea mea e ca daca iti mai face probleme de genul asta, nu ar fi rau sa-ti schimbi temostatol cu unul nou (16RON), si nici capul nu o să te mai doară.

Link to comment

Mai mult ca sigur era un dop de ghatza pe undeva, si dupa ce s-a topit a revenit totul la normal, data viitoare oprestete in primul peco si vezi cum bagi niste antigel concentrat, daca faci treaba asta de prea multe ori poti sa strici chiuloasa (sau cum se scrie, intelegi tu), adica sa o deformezi, si aia cost bani nu gluma la orice masina.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...