Mascatu Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 tolin, cu mine vorbeşti? Mie mi-a pornit din prima. Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Sorry, ma adresam cu un post mai sus, la care n-a pornit. Link to comment
steph Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Prima cheie fara ambreiaj. Defapt prima apasare de buton de la etajul 7. Nu stiu cum era schimbatorul, si restul ca eu am coborat dupa vreo 10 min. Totul mergea cum trebuie, caldurica etc. Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Daca nu era la zero schimbatorul, o vedem la ora 17. Link to comment
JMu Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Cred ca steph s-a referit la faptul ca nu stia cat de greu se misca schimbatorul... Link to comment
steph Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 tolin_afc> gresit. pt. a lasa secventa de pornire pe ON sunt niste pasi de urmat acestia fiind diferiti de la alarma la alarma. in cazul meu inainte sa cobor din masina apas pe butonul de pornire, scot cheile din contact si motorul inca merge. Se va oprii cand se inchide ultima usa. Toate usile se inchid singure si ea stie ca motorul mergea cand s-a dat ultima persoana jos din masina deci nu exista sansele sa fie bagata in viteza. daca deschizi o usa din nou secventa de pornire se anuleaza si tre sa iei pasii de la inceput, deci nici o sansa de stirile de la ora 5 Link to comment
strumfuadi Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 star trek nemesis si alta nu! ce nu inteleg eu este de unde caldurica. ca eu cobor cam cu 5-10 mins inaintea neveste'mii, nu dau drumul la aeroterma si tot nu se ridica deloc acul dupa 10 mis de mers la relanti.. macar se mai fluidizeaza zemurile prin motor si cutia de viteze.. Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Bey, dar dejtepta scula ti-ai luat. Link to comment
steph Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 stiu strumfuadi alea 10 min se fac mai mult, pana ma imbrac pana ma spal pe dinti bla bla, si se amorteste acu pana pe la prima liniuta. Cand afara sunt -17 si in masina +10 stii ce bine e ( ai impresia ca e cald rau ) La mine la relanti poate sa stea si o ora ca acu se lipeste de prima linie pe frigul asta si acolo ramane. Cum plec de pe loc ajunge aproape de mijloc unde trebuie, cum opresc 2 min scade la prima linie. Asa e si la voi? Link to comment
FLEX Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Da, asa face si al meu; a fost prima data de cind il am cind n-am mai vazut acul lipit 2mm sub linia de mijloc ... frigul naibii, monsher. Link to comment
Mascatu Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 La mine stă de obicei la jumate între prima linie şi linia de mijloc. Acum e 2mm peste prima linie. Link to comment
strumfuadi Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 de obicei sta umpic sub mijloc la fel sta si acuma cand se incalzeste bine si daca tin aeroterma maxim pe treapta 2. daca dau pe 3 o ia la vale acul si ramane undeva putin peste linia 1. asta in bucuresti, ca afara nu cred sa se miste de unde l'au setat aia de la craiova Link to comment
steph Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 afara sta tot timpul 2 mm sub linia mijloc. in oras cum vede semafor cum cade acu Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Scuzati-mi ignoranta, dar n-ar trebui sa se intample invers ? Link to comment
Iuiu Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Al meu nici ieri dimineata, nici azi nu a vrut sa porneasca la - 24 de grade. A pornit numai cu cabluri de la Kalos. Bateria are numai 1 an(Bosch) dar nu vrea sa porneasca. Link to comment
steph Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 tolin> afara chiar daca ecurentul de aer mai mare in botul maisnii, motorul merge turat dar in oras cand stai pe loc turatia e mult mai mica. nici inoras cand merg nu imi scade temperatura. doar la statul pe loc la relanti. Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Sase ierni cu Matizul nu imi facea asa, doar invers. Si aici, la Bv. e mult mai rece ca in Buc. pe tot sezonul. Nici la Kalos nu face asa cum zici tu. Nici n-ar avea de ce, daca motorul este termostatat. Nu ? Ulterior "Exista o explicatie": ceri prea mult de la incalzirea interioara. Link to comment
dreamlike Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Am pornit si eu azi, la 6:30 pe un frig cum nu s-a mai pomenit in cta. Am auzit de la niste oameni batrani ca nu e bine sa fortezi masina la prima cheie, il lasi sa invarta o data, de doua ori si iei contactul. Cica atunci se rupe uleiul. La a doua cheie insisti putin si gata. Am luat act de acest sfat precum si de ce am citit pe aici (ieri nu am plecat cu masina) si am pornit la a doua cheie fara probleme. Credeti sa sunt bune sfaturile batranilor, rablagiti prin dacii de ani si ani? In rest simptomele aceleasi ca la toata lumea: scartaituri, troncanituri, volan greu etc, dar numai pana si-a dat drumul matizaurul. Am incercat si chestia cu parasolarele lasate, vazuta la tv, cred ca functioneaza. Link to comment
john Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Care e chestia cu parasolarele? Link to comment
AAdorjan Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 (edited) Pai parasolarele lasate jos ar trebui sa tina aerul cald mai mult timp in zona parbrizului si astfel acesta se dezgheata mai repede. Asta-i teoria. Trebuie verificata si practic... Edited January 24, 2006 by AAdorjan Link to comment
dreamlike Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Din ciclul: "SECRETE MICI- EFECTE MARI" Vazuta la tv. (parca duminica): Pentru o dezgetare mai rapida a parbrizului se recomanda orientarea parasolarelor catre acesta. Astfel aerul cald este retinut mai mult in zona. Am verificat, merge, dar daca motorul apuca sa se incalzeasca oricum parbrizul de dezabureste pana atunci. Eu am incercat cu aer rece, motor neincalzit si a mers. Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Am auzit de la niste oameni batrani ca nu e bine sa fortezi masina la prima cheie, il lasi sa invarta o data, de doua ori si iei contactul. Cica atunci se rupe uleiul. La a doua cheie insisti putin si gata. La motoarele (injectie), la uleiurile, la benzinele, la bujiile si la acumulatoarele actuale nu cred ca sfatul mai este valabil. Cheia (prima) problemei sta intr-o revizie inainte de intrarea in sezonul rece. Cine invata sa faca treaba asta, nu are probleme de pornire tot sezonul. Revizia asta n-are lagatura cu reviziile cerute de fabricant si poate fi facuta oriunde de catre cineva care stie ce trebuie facut: 1- acumulator verificat si incarcat; 2- sistem de aprindere verificat (bujii, cabluri, delco, bobina); 3- filtru de aer curat sau nou; 4- galerie de admisie aer + IAC + PCV curatite, functionale; 5- lichid de racire verificat sau schimbat; 6- ulei adecvat zonei climatice si schimbat la timp; Lista ramane deschisa, desi toata poate fi cuprinsa intr-o singura propozitie: motor in stare buna de functionare. Neglijarea intretinerii motorului loveste sigur in sezonul rece. Link to comment
steph Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 tolin> la mine caldura sta la maxim pe viteza 2 sau 3 e cald si bine in masina Link to comment
tolin Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Si atunci cum faci de-ti scade temperatura la stop, opresti motorul ? Link to comment
sprite Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 ...probabil ţine aeroterma pe aer d'afară. Cum renunţ la recirculare, de două zile şi eu păţesc la fel... dar numai dimineaţa pe răcoare. Mai nasol e cu fumatu'... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now