geti Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Am amrea rugaminte de a ma ajuta,in masura in care puteti.Ieri dimineata am coborat sa pornesc masina si cand am facut aceasta am observat becurile la ulei aprinse,lucru ciudat avnd in vedere ca o lasasem intacta.Si o alta problema ca una nu era de ajuns acum face figuri si ambreajul,sau mai bine zis nu mai exista,pedala este foarte foarte moale,parca apas pe o foaie de hartie,scuze ptr comaparatie,si nu imi dau seama ce are.Precizez ca nici macar nu iese din viteza ca sa nu mai vorbim de plecare de pe loc,nu se misca.Va rog ajutati-ma.Va multumesc anticipat Link to comment
Pedala Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Refritor la ambreiaj, s-a rupt probabil cablul daca este sistemul clasic. A mers greu in ultimul timp? Daca insa ai ambreiaj hidraulic, poate ai pierdut uleiul din circuit, sau a inghetat, sau s-a crapat o conducta, etc. Trebuiesc luate metodic si verificate Link to comment
CT_ZDB Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Nu cred ca la Cielo s-a folosit pe vre-un model actionarea ambreiajului prin cablu... este hidraulic. Lichidul din circuitul ambreiajului este lichid de frana dot 4 sau copatibil cu acesta. La tine pare a fi o problema cu placa de presiune. Link to comment
valiman Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Acesta este forum Daewoo. Pentru Dacia incearca la dacia club Link to comment
geti Posted January 24, 2006 Author Share Posted January 24, 2006 va multumesc.Asa este nu mai avea lichid.Dar imi ramane totusi cealalta problema cu uleiul,nu inteleg ce poate sa aiba de moment ce nu am gasit pierderi de ulei. Link to comment
CT_ZDB Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Acesta este forum Daewoo. Pentru Dacia incearca la dacia club Nu conteaza ce masina are omul, el intreba de o probelma aparuta la un Cielo. Si ai grija ca exprimarea ta se poate intelege ca o jignire... Link to comment
Pedala Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 (edited) Nu cred ca la Cielo s-a folosit pe vre-un model actionarea ambreiajului prin cablu... este hidraulic. Inainte sa postez la probleme tehnice pe care nu le stapanesc 100% ma uit si prin manualul de reparatii. Acolo apare si varianta doar cu cablu. Edited January 24, 2006 by Pedala Link to comment
Tommy Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 geti, cu motorul oprit ar trebui sa poti sa schimbi vitezele fara sa apesi ambreiajul, altfel sa nu fie placa de presiune off-topic: valiman, ai cam fost deplasat stimabile ps: si eu mi-am dobandit bruma de cunostinte despre mecanica pe dacie, si nu-mi pare rau Link to comment
tolin Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 offtopic: Stai linistit Tommy ca si-a primit ce merita. Link to comment
valiman Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Îmi cer scuze dacă am deranjat sau jignit pe cineva. Nu asta mi-a fost intenţia, dar dacă în profilul lui geti scrie că are Dacia, de unde vroiaţi să ştiu că întreabă de Cielo? S-a mai postat offtopic pe forum. Încă o dată scuze. Link to comment
CT_ZDB Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 fftopic: ia vezi ce scrie sus in titlul topicului??? Adica tu citesti ultimul (ultimile mesaje) si te apuci sa ii dai omului un raspuns, nestiinde defapt despre ce e vorba in discutie? Cred ca se poate inchide/muta intr-o discutie despre ambreisaj cielo. Problema a fost in final rezolvata. Link to comment
octaviu Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Am amrea rugaminte de a ma ajuta,in masura in care puteti.Ieri dimineata am coborat sa pornesc masina si cand am facut aceasta am observat becurile la ulei aprinse,lucru ciudat avnd in vedere ca o lasasem intacta.Si o alta problema ca una nu era de ajuns acum face figuri si ambreajul,sau mai bine zis nu mai exista,pedala este foarte foarte moale,parca apas pe o foaie de hartie,scuze ptr comaparatie,si nu imi dau seama ce are.Precizez ca nici macar nu iese din viteza ca sa nu mai vorbim de plecare de pe loc,nu se misca.Va rog ajutati-ma.Va multumesc anticipat Salut! Acelasi lucru am patit si eu cu becurile de la ulei... m-am dus de dimineata sa pornesc masina si dupe 5 secunde s-au aprins becurile de la ulei... ulei nu a pierdut si este bun ( Mobil 1, 5w-40)... care este cauza? Tu ai aflat geti ?Este cineva care stie? Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Daca nu sant pierderi de ulei si filtrul de ulei este la locul lui cel mai probabil uleiul este marmelada. Link to comment
octaviu Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Uleiul este bun si subtire... are decat putin condens sus la capac, este putin albicios... nu inteleg ce putea sa se intample asa dintr-o data peste noapte... Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Faptul ca dupa o noapte friguroasa se aprinde martorul la ulei inseamna ca acesta sa congelat.Sau vrei sa spui ca ai dat baia de ulei jos si uleiul era in stare buna? Link to comment
octaviu Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Nu am dat baia jos dar pe joja se vede uleiul subtire... si este un Mobil 1, 5W-40 ... cand o accelerez becul se stinge... dar la relanti se stinge si se aprinde... Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Cati km are?Filtrul de ulei ce marca e?Motorul cati km reali are? Link to comment
octaviu Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Uleiul are 5.000 Km, filtrul de ulei este luat de la Daewoo Radacini si scrie pe el Oil Filder... Made in Korea, iar masina are 80.000 Km reali Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Deci si la cald face asa? tot timpul? Link to comment
octaviu Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Deci si la cald face asa? tot timpul? Sincer, nu am lasat-o sa se incalzeasca prea mult... imi este frica... Link to comment
ovi_jer Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Porneste-o intr-o zi mai calduroasa si tine-o un pic turata cat sa stea becul stins pina se incalzeste.Daca la cald nu mai face schimba uleiul si filtrul. Link to comment
octaviu Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 ok... poate sa fie si pompa de ulei sau contactoru presiune ulei... dar sa sper sa nu fie chiar asa de grav... thnx! Link to comment
octaviu Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Ceva ciudat se petrece... Am pornit masina aseara si nu s-a mai aprins becul de la ulei... am mers cu ea si nu s-a intamplat nimica... Am fost de dimineata s-o pornesc si iar s-a aprins becul de la ulei... Ce poate sa aibe?! Link to comment
ovi_jer Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Schimba uleiul si filtrul urgent. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now