sedon20dis Posted January 24, 2006 Author Share Posted January 24, 2006 (edited) Locuiesc langa McDonalds A durat cam mult din cauza celor care s-au ocupat de ea neseriozitate mare!! nu te sfatuiesc.. Edited January 24, 2006 by sedon20dis Link to comment
Tommy Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 nu mai stiu unde e, in pacurari sau linga gara? Link to comment
gigi-kent Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 la prima vedere ochiul meu tehnologic zice: -albul portierelor nu se asorteaza cu griul bordului si cu scaunele.trebuaiu toate o culoare. -farurile sunt mult prea inguste fata de spoiler care este foarte inalt.daca mai pui si pleoape la faruri o sa arate si mai nasol. -prizele de aer dupa ce ca sunt inutile mai sunt si mari. -evazarile de pe spate sunt perpendiculare pe caroserie pe cand pe fata nu.pe fata sunt in jos.asa ar fi trebuit si pe spate.ai spus ca nu poti pune roti prea late.bun.si atunci de ce te-ai dus atat in exterior?e o vorba care zice sa te intinzi cat ti-e plapuma.trebuia sa pui intai flansele, jantele cele mai mari pe care le poti pune, cauciucurile cele mai mari si abia apoi in functie de asta sa faci evazarile. -griul de pe spate fix ca nuca in perete. asta ar fi in mare apreciez munca, dar munca nu este totul.nu toata lumea s-a nascut designer de masini. Laurentiu daca vezi bmw-ul portocaliu GN il vad des la tine in mazeppa) fa-i o poza doua si posteaza-le.sa vada toata lumea ce inseamna tuning facut cu gust si cap. Link to comment
Pedala Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 (edited) Mie, ca si multora, imi place culoarea. Atat a exteriorului cat si a tapiseriei. Restul mi se pare exagerat. Eu am o teorie referitoare la tunning. Totul pleaca de la suspensii. O lasi in jos si asta cu ajutorul unor arcuri sport (nu standard taiate ca n-ai facut nimic, suspensia devenind mai moale) si a unor amotizoare sport (pentru ca si astea trebuie sa fie mai scurte). Asta e aspectul care schimba infatisarea unei masini cel mai mult. De aici drumul se desparte in doua: incepi si umbli la motor daca vrei sau te ocupi in continuare de aspect. Urmeaza jante, o evacuare sport (dar discreta). Dupaia se umbla eventual la spoilere. Ultimul lucru de care te apuci sunt pragurile. Aici este si buba la tine dupa parerea mea. Nu se imbina deloc cu linia laterala a masini. Un body kit lat trebuie sa afecteze si usile. In viziunea mea un Espero tunat ar trebui sa contina urmatoarele modificari: -suspensie coborata cu 6cm -jate OZ Racing Superturismo pe 17" -culoare neagra sau bleumarin inchisa -o evacuare sport discreta -un mic eleron aplicat pe buza portbagajului Impactul vizual ar fi devastator. Oricum daca tie iti place e OK. Nu te supara daca lumea nu e de acord cu tine pentru ca este un Forum si in momentul in care tu ai prezentat masina ai cerut pareri. Sunt multi oameni avizati pe aici si cu cunostinte tehnice avansate Edited January 24, 2006 by Pedala Link to comment
sedon20dis Posted January 25, 2006 Author Share Posted January 25, 2006 Bordul nu am apucat sa-l termin! nici macar nu era sters de praf in poza respectiva...trebuia si ala vopsit...si o sa fie vopsit intr-o buna zi! si nu vreau poze cu BMW tunat ci cu espero tunat! pt avizatzi :espero are o forma ascutita pe cand un Bmw are altfel de forma "bombata"... e diferentza DE LA CER LA PAMANT!!! nu potzi compara aceste tipuri de masini!!! una coreeana si una germana... Culoarea bleumarin sau negru imbatraneste masina..si nu scoate formele in relief... de ce sunt prizele de aer sunt inutile si sunt prea mari...un motor care e rece trage mai bine...sau nu?! Inca o chestie :iubesc espero de asta am investit banii astia in masina... "Eu am apreciat gustul verificat a lui Giugiaro" bine dar modelu de espero e cam trecut au trecut din cate stiu vreo 11 ani de cand au aparut si nu i s-a adus nici o modificare,iar in starea care este peste vreo doi ani o sa devina piese de muzeu..parerea mea Dupa cate atzi vazut fiecare , orice constructor de masini a adus modificari fiecarui model de masina pe care il face..asta am incercat sa fac si eu cu espero... Link to comment
laurentziu83 Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Din fata pana la jumatate mai merge, nu frumos dar daca iti place tie e ok. Spoilerul e cam lat fata de jumatatea superioara (faruri, etc). Ai zis bine ca n-ai facut masina pentru curse caci nu poti sa mai iei un viraj mai in forta pentru ca vei harcai colturile de la spoiler de asfalt. ) Priza de aer de pe capota ce rol are? Ca nu o vad cuplata pe nicaieri. Aveti o boala mai baieti sa puneti falsuri pe masina doar de decor. La fel si evacuarile alea din capota, ma indoiesc ca sunt facute ca sa iasa exact aerul prin ele. La oglinzi daca nu vopseai si suportul ci doar corpul oglinzii arata muult mai bine. Asa da impresia ca suportul ala era vai de mama lui si l-ai acoperit in graba cu vopsea. Ce-i prea mult strica, trebuie sa mai lasi si negru pe masina. Pasajele la rotile fata sunt prea late dar spui ca ai sa-i pui si jante mai late. Normal trebuie ca rotile sa nu fie nici iesite, nici prea inauntru. Pragul nici nu-mi place, nici nu-mi displace. Dar de aici se termina totul. Ce cauta chestiile alea de zici ca-s elemente de racire a franelor spate in praguri? ele vad ca-s astupate, adica doar ideea ca ele ar trebui sa fie acolo. De ce? e exact ca o masina fara optiuni plina de dopuri de astupare. Evazarea pasajelor de la roti pe spate: ORIBILA. Dupa ce ca e prea lata, de zici ca vrei sa-i pui roti duble pe spate, ca ma indoiesc ca o sa gasesti jante atat de late, se si vede ca nu e facuta in linia portierei. Folia aia de pe lampile spate e chiar inutila si periculoasa. Nu-ti doresc sa ti-o vada politia. Mi se pare mie sau toba de esapament vine pana in spatele grilelor alea sport? Ca vad ceva negru de cocs acolo Schimba repede plasa aia argintie si pune-ti una neagra, altfel o sa ai tot timpul de curatat acolo. si sper ca nu-ti scoate fum masina, nu? Chiar nu pot sa inteleg de ce la toti tunerii de cartier le place sa umble cu prize de aer false, raciri false la frane, aptibilduri ce imita gauri de aerisire (apreciez ca de bine de rau nu vad aptibilduri pe masina asta), capace cu imitatii de discuri de frana si roof-scoop-uri care-s bune doar la dacie vara. Daca nu le puteti adapta "for real" chestiile alea nu e mai bine si mai frumos sa nu le pui deloc? Multi le tuneaza ca sa atraga priviri. Chiar ma gandesc cum e sa agati o gagica cu o masina dintr-asta falsa, apoi sa vezi ca si fata are sanii falsi iar bajetu' are o chestie falsa din silicon intre picioare. Link to comment
strumfuadi Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 lasand la o parte ca a mai pus omul niste poze si acuma deja ma doare capul , de ce nu vreti sa intelegeti ca sunt mai multe tipuri de tuning? un tuning adevarat aproape ca nici nu se vede in exterior. dar nu, pe domnul nu'l intereseaza tuningul adevarat, ci tuningul de imagine, de intors priviri (bine punctat toline ca sunt doua sensuri..). acest concept de tuning opulent, pe o masina cum e espero, e ca si cum ai lua o doamna bine, ai ruja'o pe juma de fata, i'ai pune gene false de juma de metru, ciorapi de plasa si rochie cu pene mov si ai trimite'o pe strada ca pe ultima curva. pacat de banii dati. daca mai aveai rabdare 1 an, iti luai din germania o pisicuta de prin 95 de aproape 200CP. Link to comment
tolin Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Folia aia de pe lampile spate e chiar inutila si periculoasa. Nu-ti doresc sa ti-o vada politia. Asta daca mai inainte nu i-o tuneaza din spate un turk cu un tir ce nu vede lumina prin ele. Link to comment
dann Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 ce ti se pare asa original la spoilerul tau spate? eu unul m-am plictisit cate calibra, vectra, astra, ursuleti, pisicute am vazut cu spolierul ala... Link to comment
sedon20dis Posted January 25, 2006 Author Share Posted January 25, 2006 Cred ca ai vazut spoilerul pe multe masini dar arata si mie un spoiler frumos pt spate?!care se poate gasi la noi!!sau depinde, crek alea de dacie care sunt pe bmw-uri dau bine...la noi sunt bmw-uri tunate,daca voi nu stiatzi care au spoilere de dacie pe ele dar pt ca e bmw da bine...asta e problema ...nu?! daca o sa va uitatzi si pe la masinile tunate pe afara o sa vedetzi ca e destul de intalnit spoilerul asta...si totusi ca nota aparte care din poza n-us daca se vede linia masinii de pe laterale se termina pe spate cu niste linii arcuite! am mai observat un lucru! afara tuning inseamna de cele mai multe ori schimbarea totala a infatzisarii masinii! la noi cum am mai spus: tuning estede duzina exemple: la matiz: scoasa grila de la spoilerul fatza pusa sita, vopsite spoilerele in culoarea masinii , puse praguri folie pe geamuri si gata tuningul..sau nu?? la cielo aceeasi chestie...o aplicatie ceva pe spoilere o toba sau doar un capat de toba niste praguri ...poate niste neoane de bazar si gata tuning... e valabil si pt alte masini!! parerea mea ! no offence... Link to comment
sedon20dis Posted January 25, 2006 Author Share Posted January 25, 2006 lasand la o parte ca a mai pus omul niste poze si acuma deja ma doare capul , de ce nu vreti sa intelegeti ca sunt mai multe tipuri de tuning?un tuning adevarat aproape ca nici nu se vede in exterior. dar nu, pe domnul nu'l intereseaza tuningul adevarat, ci tuningul de imagine, de intors priviri (bine punctat toline ca sunt doua sensuri..). acest concept de tuning opulent, pe o masina cum e espero, e ca si cum ai lua o doamna bine, ai ruja'o pe juma de fata, i'ai pune gene false de juma de metru, ciorapi de plasa si rochie cu pene mov si ai trimite'o pe strada ca pe ultima curva. pacat de banii dati. daca mai aveai rabdare 1 an, iti luai din germania o pisicuta de prin 95 de aproape 200CP. cu toate ca mai iau un advertisment nu pot sa nu-i raspund acestui Domn care intr-adevar e un maestru in tunning! un tuning adevarat cu bun gust intereseaza-te uitate la imagini de pe www.4tuning.ro si vezi ce inseamna a tuna...da "domnu" cred ca si-a gresit profesia!! "bani aveam si acuma sa-mi iau si un subaru ...nu m-a interesat...dar n u multi inteleg asta!!!ce sa-i faci...pt informati ta mai am si un hyundai tucson de 170 cp...deci nu ma incanta caii putere...si masina din 95 iatzi tu ca eu imi iau din 2006..bine... "> Link to comment
alx Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Mie, ca si multora, imi place culoarea. Daca as avea culoarea asta pe masina as umbla cu dintii strepaziti non-stop. Este mai mult decat oribila, dupa parerea mea! Link to comment
strumfuadi Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 puiule, nu intelegi. hai sa mai zic odata: "acest concept de tuning opulent, pe o masina cum e espero, e ca si cum ai lua o doamna bine, ai ruja'o pe juma de fata, i'ai pune gene false de juma de metru, ciorapi de plasa si rochie cu pene mov si ai trimite'o pe strada ca pe ultima curva" (copyright strumfuadi ) faptul ca ai bani de subaru ma lasa rece.. sincer. Link to comment
laurentziu83 Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 un tuning adevarat cu bun gust intereseaza-te uitate la imagini de pe www.4tuning.ro si vezi ce inseamna a tuna...da "domnu" cred ca si-a gresit profesia!!"bani aveam si acuma sa-mi iau si un subaru ...nu m-a interesat...dar n u multi inteleg asta!!!ce sa-i faci...pt informati ta mai am si un hyundai tucson de 170 cp...deci nu ma incanta caii putere...si masina din 95 iatzi tu ca eu imi iau din 2006..bine... "> pe patrutuning.ro sa intru la sectiunea funny sau la aia kitsch? > Doar atat in materie de tuning stii tu? Sau poate vrei sa zici sa intru acolo si sa tun si sa fulger? Romanii mai au pana sa invete sa tuneze o masina, iar o masina nu se tuneaza doar cu 2 spoilere, in primul rand tuningul vine din interior, de la motor in primul rand, apoi suspensii, apoi roti cu jante din aliaj usor si abia dupa aceea poti sa treci la tuningul exterior. Romanul doar gaseste metode sa incetineasca masina si sa o faca mai lenesa. Caci asa o sa se comporte o masina cu cauciucuri mai late si cu spoilere facute sa se lipeasca masina de sosea, adica o infraneaza. Numai ca romanii nu sunt interesati de partea asta, ci doar ce vede lumea, adica nu conteaza daca ai chiloti rupti si galbeni daca ai sacou Armani deasupra. De dintr-astia mi-e scarba cel mai mult. Eu zic ca pentru tuning adevarat sa nu ma uit in Ro in primul rand. Nu imi arata doar site-uri create de pusti cu hormoni la cap. Si intr-adevar ma doare undeva ce masini ai tu in parcare, asa pot sa zic si eu ca mai am si un Passat de 100 de cai in parcare, dupa cum pot sa conduc alte 2 bucati nemtesti si de prin alte parti. Chiar si daca aveam un tico ma durea undeva (si tot forumul la fel zice) de ce bani are unul sau altul, asa ca ma lasa rece. Acu sincer, cea mai frumoasa masina este aceea abia scoasa de pe poarta fabricii, in care miroase totul a nou si n-are nici un punct de praf pe ea, n-are nici un element pe care sa se fi vazut trecerea timpului. Aprecierile pe aceasta sectiune le-au primit tocmai aceia care au aratat ca le pasa de masina si incearca sa le pastreze intr-o stare cat mai buna, sa arate ca atunci cand au iesit de pe poarta fabricii care au grija sa nu se puna un fir de praf pe ele si eventual sa le monteze mici gadget-uri ce infrumuseteaza masina si le fac viata mai usoara. Link to comment
EXE Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 (edited) Ce aveti oameni buni cu omul, lasati-l sa face ce vrea cu banii si masina lui. S-a inteles ce trebuia sa se inteleaga, mai scriem aici cand o veni cu ceva nou. Edited January 26, 2006 by EXE Link to comment
dreamlike Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Ce usor e sa stai pe margine si sa critici. Sa-si dea cu parerea poate oricine, iar discutia a inceput sa degenereze. Si ca sa pun gaz pe foc - dupa ce ca romanul le stie pe toate mai e si invidios. Link to comment
NightClub Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Mie imi place masina, dar schimba bara spate ca nu se potriveste cu cea fata! Culoare e misto rau, dar cauta un eleron, poate ii sta mai bine si nu se mai vede asea de incomplet spatele...oricum reusita masina, dar mai ai s-a faci mici retusiri la ea. Bafta in continuare! P.S: mda, mai usor cu criticile...fiecare cu gusturile lui, daca asea ii place e treaba lui... Link to comment
g0rge0s23 Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 si totusi o iubesc atit de mult incit...http://www.4tuning.ro/bazar/anunturi_auto/vand_espero__xx15017.html s-au poate s-au terminat baniii aia multi de care dispui Link to comment
andreib Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Cred ca si-a dat seama omul ca a iesit o varza dar nu cred ca va lua banii aia pe ea prea curand... Link to comment
john Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 becuri blue xenon 100w faza scurta/lunga Laser frate Link to comment
vio.p Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Poate unora nu le place ... parerea mea e ca ... a iesit super masina , poate una din cele mai frumoase masini tunate din ro, un tuning facut cu investitii atat financiare cat si emotionale... tuningul il faci pentru tine nu pentru lume ! Pune Jante pe gri nu cromate .. Felicitari si succes in continuare ! Link to comment
AAdorjan Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Pai tocmai aici e problema, ca el a zis ca a facut-o sa intoarca capul cei de pe strada... Link to comment
sedon20dis Posted February 2, 2006 Author Share Posted February 2, 2006 (edited) Cred ca si-a dat seama omul ca a iesit o varza dar nu cred ca va lua banii aia pe ea prea curand..??? a iesit varza?!....sunt curios ce masina ai si cat bine arata masina ta?! unii spun ca e varza, ca nu stiu ce...bine...cum am spus si o mai spun,avem gusturi diferite...si cand iti spui parerea trebuie sa nu jignesti pe cineva! pai oare, femeita aia nu e varza...fatza de a mea?!!? deci de jignit pe cineva e usor... sau pot spune ca ai o fatza de nici o curva nu s-ar casatori cu tine oricatzi bani ai avea... eu nu am vrut sa fiu jignit si nici nu am vrut sa jignesc...dar cine a spus ca : trebuie sa fie si oameni ca tine...ca altfel nu i-am putea deosebi pe cei destepti... a spus bine... daca intelegi ce am spus imi retrag cuvintele... : pt andreib Mie imi place masina, dar schimba bara spate ca nu se potriveste cu cea fata! Culoare e misto rau, dar cauta un eleron, poate ii sta mai bine si nu se mai vede asea de incomplet spatele...oricum reusita masina, dar mai ai s-a faci mici retusiri la ea. Bafta in continuare! P.S: mda, mai usor cu criticile...fiecare cu gusturile lui, daca asea ii place e treaba lui... bara spate o sa fie schimbata...imediat ce da caldura...eleronul e cumparat trebuie montat! merci! Edited February 2, 2006 by sedon20dis Link to comment
g0rge0s23 Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Eu nu inteleg de ce nu accepti adevarul... Tu ai fi vrut sa iasa mai bine (cred) dar realitatea este ca iesit de toata jena...nu spune nimeni ca nu o sa atraga priviri pe strada dar important nu este sa se uite lumea dupa tine ci sa mai si spuna "ce misto este",... pe cind la tine chiar nu cred ca este cazul. Tu ti-ai prezentat masina aici asa ca accepta parerile noastre chira daca sunt de rau sau de bine! Eu unul cred ca este jenant de urita(asta ca sa nu te jignesc cu alte afirmatii) Si totusi de ce o vinzi daca iti place atit de mult? Link to comment
lordcalibras Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 (edited) Sincer Sedon, mie mi se pare mortala! Si stiu ce spun, mai ales ca stiu ca manu lucreaza bine! Mie imi place si Vectra lui! Chiar recent m-am intalnit cu el sa vb sa imi faca si mie ceva pentru aripi la masina si el mi-a dat o idee si mai buna decat cea pe care o aveam eu ... deci are ochiul bun! Cu toate astea, iti pot da niste sfaturi: de roti nu zic nic ca stiu ca le ai pe comanda pe alea mai mari dar trebe bani! Pune-i un eleron la fel cum avea manu pe a lui! I`ar sta mai mult decat mortal! Dupa care ... cauta un vynil destept si dai forma de nfs! ... Scrie-ti cauciucurile ca la monoposturi cu marker de tuning (daca nu stii de unde sa cumperi, da-mi un pm si iti spun eu) si apoi nu uita sa scrii undeva pe masina .. ori pe aripi .. ori pe spate firmele de la care ai cumparat si ai pus pe masina ( daca este ceva cunoscut ) asa cum se obisnuieste la un tuning care se respecta! Sa vezi bolid atunci frate! P.S.: Referitor la post-urile din acest topic, gusturile nu se discuta frate! Fiecare are dreptul la opinie! Trebuie sa respecti parerile fiecaruia! Important e pana la urma sa iti placa TIE! Edited February 8, 2006 by lordcalibras Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now