jamesblond Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Salut, Am citit din scoarta in scoarta dar nu am vazut pe aici exact cazul meu. Spun repede, in speranta ca o fi ceva mai simplu decit "mergi sa cureti/reglezi carburator". Motorul meu, in orice treapta de viteza, si la orice viteza, la prima pedala/prima parte a pedalei apasata nu neaparat mai brusc, are o ezitare clara, tremura si masina, este exact ca si cum pe acel segment scurt de timp nu ar avea benzina. La a doua pedala/ultima parte a pedalei isi revine si face ceea ce trebuie, adica tureaza/merge. Combinat cu chestia asta, am un consum estimat de 10% in oras. Specific ca facind abstractie de "hic"-ul asta, motorul merge foarte nervos, iar la drum mai intins e o placere, dar mie imi pare ca si cum ar merge continuu cu camera a doua (poate ma aberez, dar am inteles ca avem carburator bicorp). E ceva ce pot sa fac eu in parcare cu o surubelnita sau mai multe? Mersi anticipat. Link to comment
ticodriver Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Cu un spray de curatat carburatorul ai toate sansele sa rezolvi problema. Filtrul de aer si bujiile in ce conditii se prezinta si ce varsta au? Link to comment
SORAN Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Daca ar fi deschisa treapta a doua tot timpul nu ar porni sau ar porni dar ar merge extrem de prost. Nu mai zic ca e blocata deschiderea ei pe cale mecanica pana nu se depaseste un anumit prag la acceleratie. Nu cumva a iesit furtunul de la avansul vacumatic? Link to comment
Yeti Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Este posibil ca problema sa provina din carburator, dar la fel de bine poate avea o cauza din sistemul de aprindere. O problema cu o descriere similara cu a ta am avut si eu. Masina pornea normal, la relanti mergea bine, insa la accelerare in sarcina (plecare de pe loc sau intrare in depasiri) avea acel moment de ezitare. Cauza a fost intreruperea partiala a doua fise de la bujii. Un semn de recunoastere poate fi un fum negru depus pe izolatorul de portelan (cel exterior, nu cel din cilindru) al bujiei. Fumul provine de la carbonul ars din interiorul conductorului fisei. Link to comment
Leutzu Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 Totusi zicea ca are un consum de 10...ar putea sa ii dea prea multa benzina si sa se inece? De asemenea consumul poate fii atat de mare si datorita faptului (asa cum zicea si Yeti) ca ai o fisa stricata. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now