ovi_jer Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 Merci mult iso .raman dator o cafea :thanks: Mai am o intrebare pe Gpl cum mergea mai bine pe CO95 sau CO91?? Link to comment
iso Posted July 31, 2004 Author Share Posted July 31, 2004 Pe GPL din cum am simtzit mashina cred ca merge mai bine pe CO95 . Dar atentie la tine 1,5SOHC s-ar putea sa fie mai avantajos(la consum)cu CO91 , oricum potzi sa testezi . Numai Bine !!!! Link to comment
ovi_jer Posted August 9, 2004 Share Posted August 9, 2004 Comutat pe 95. A scazut consumul de la 12-12,5% la 10% in oras. Motorul nu mai e asa zvacnos la turatii mici dar trage mai bine la reprizele mai lungi. La urmatorul drum lung o sa ai fac consumul si in afara orasului. Link to comment
iso Posted August 9, 2004 Author Share Posted August 9, 2004 Comutat pe 95.A scazut consumul de la 12-12,5% la 10% in oras. La vechiul meu Cielo 1,5 SOHC in orash vara am scos si 8,9l/100km iar afara 5,8l/100km bineintzeles fara AC si benzina de CO95 dela Petromidia . Asteptam si consumul extraurban dupa modificare . Link to comment
armand Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Oare la un Cielo cu cutie de viteze automata cum am eu se va simti ceva ? Inca nu am inteles unde se afla toate mufele despre care pomeniti voi dar sper sa ma lamuresc . Link to comment
iso Posted August 13, 2004 Author Share Posted August 13, 2004 Cine stie , incearca nu te costa nimic decit ceva timp . Vezi discutia de mai sus si poza si cred ca ai sa te lamutesti , daca nu intreaba si ... :thumbr: Link to comment
CT_ZDB Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Comutat pe 95.A scazut consumul de la 12-12,5% la 10% in oras. Motorul nu mai e asa zvacnos la turatii mici dar trage mai bine la reprizele mai lungi. La urmatorul drum lung o sa ai fac consumul si in afara orasului. <{POST_SNAPBACK}> Sa inteleg ca la SOHC se merita trecerea de la CO91 la CO95 ??? Link to comment
ovi_jer Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Numai daca folosesti benzina de 98 pentru ca se pare ca cea de 95 nu are chiar 95. Link to comment
hellcat Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 si eu la espero am mufa asta? adica sa trec pe CO95. @ov_jer: pai cu benzina de 95 sa nu merg sau daca pun din asta nu mai scade consumul? nu sunt lamurit. Link to comment
VAXXi Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Ce e aşa greu ? mergi cu 95, treci switchul pe 91; mergi cu 98, treci switchul pe 95. Adică 98 e de fapt de 95 şi 95 e de fapt de 91 Link to comment
hellcat Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 bun. si atunci consumul de ce-ar mai scadea? Link to comment
VAXXi Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Păi, cum am înţeles eu: - ECU vine din fabrică setat pe tabelele de 95; tu pui 95 românească, care e de fapt de 91; motorul nu merge optim (dacă pui de 98 românească, adică de 95 reală e ok) - ECU e trecut pe 91; tu pui 95 românească, care e de fapt de 91; motorul merge optim Link to comment
CT_ZDB Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 (edited) am facut un plin cu benzina de la Luckoil... de 95. Am fost nevoit sa scot "jumperul" improvizat pt ca masina mergea foarte neregulat (cred ca este mai slaba benzina asta... fata de petrom, Rompetrol) Dupa aceea a fost o.ca. Facut plin de la petrom in C-ta si pus jumperul la loc... Nu a mai facut urat... @vlad: asta este tot ce-ti trebuie, ai aici toate informatiile Edited April 6, 2005 by CT_ZDB Link to comment
Vlad Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 am pus azi "jumperul". rezultat:deocamdata nici o diferenta, poate tremuratul de la stop mai mic. sa vedem consum Link to comment
iso Posted April 7, 2005 Author Share Posted April 7, 2005 Daca nu scoti borna de la baterie ca sa dai "reset" atunci n'ai sa vezi nici o diferenta . Link to comment
Vlad Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 aha 5 minute de fumat cu borna scoasa,nu? Link to comment
iso Posted April 7, 2005 Author Share Posted April 7, 2005 Pai da ca altfel ramine cu setarile "vechi" si va merge la fel . Link to comment
adrianm Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Ca sa modifici setarile "cifra octanica" trebuie sa dai reset la ECU? Adica nu merge de ex sa pui un buton sa ai 91 pt benz si 95 pt gpl (cielo sohc 1.5 96)? Link to comment
tolin Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Asta inca nu stie cineva de aici, doar cei care au facut ECM-ul. In principiu, computerul poate citi oricand acel port sau poate sa-l citeasca doar la Ignition ON. Oricum, alegerea avansului optim se face dinamic si nu aprioric. Depinde ce a hotarat proiectantul. Pe un scaner se poate verifica ipoteza. Altfel poate fi experimentat in conditii relevante (sarcina mare si/sau turatie mare). Comutarea nu poate face rau nimanui. Link to comment
radupopa Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Fratilor la Cielo meu din dec. '98 nu am gesit nici un conector de genul astuia de cifra octanica ... E prezent la modelele mai noi? Link to comment
adrianm Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 @tolin_afc Ar putea stii cineva cu tester si/sau care are multa experienta cum ar fi ovi_jer si nini(i-am mentionat in ord alfabetica ) Speram sa fi facut deja cineva experimentul asta ;cum eu merg preponderent pe GPL o sa-mi trec comutarea pe cea mai de sus CO (urmand sa pun benz cu CO mare-pt porniri) @radupopa citeste inapoi in mesaje: comutatorul este un conector langa ECM in care se baga un jumper Link to comment
ovi_jer Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 adrianm nu merge mai bine pe co 95.Castigi oarecum la turatii mari dar la regim normal merge mai bine pe 91.Motorul trage mai bine la turatii mici si e mai stabil pe 91. Link to comment
NFS Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 ... cum ar fi ovi_jer si nini(i-am mentionat in ord alfabetica ) ... adica invers-alfabetica (sau zetygrecixica) Link to comment
adrianm Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 "Rezultatele ar trebui sa fie pozitive[La gpl datorita cifrei octanice mai ridicate viteza de ardere a amestecului in cilindru este mai mica si chiar este nevoie de un avans crescut pt. ca arderea sa se desfasoare totusi simetric fata de punctul mort superior ceea ce corespunde unui randament termic maxim]" citand un clasic; si pentru cine s-a inventat 'curiosity kill the cat ?' Ar merita incercat macar marirea avansului static[am facut la dacia 1300(carburator) treaba asta si merge mult mai bine). oricum eu nu am scaner deci tot cu sub observatia domniilor voastre as face experimentu ca sa vaz curba. daca pe 95 merge prost la turatii mari nu ma avantajeaza ca eu nu trec de 3000. Link to comment
ovi_jer Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Merge bine pe 95 la turatii mari si invers pe 91. Cand treci pe la vl o punem pe tester si ne jucam si la avans si la co. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now