Jump to content

Comutator cifra octanica


Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

adrianm: am inteles ca e un conector, dar eu nu am gasit nici un conector liber sau in care sa fie bagat vreun jumper, strap sau cum vrei sa ii mai spui ... E posibil ca la Cielo meu sa nu fie?

 

 

 

Preferabil, daca vrei sa adaugi ceva unui mesaj deja scris, foloseste butonul Edit. (NFS)

Link to comment

La tine e pe CO91 si nu ai nici un strap pe conector ... e un conector cu trei pini ...

 

Comutarea CO95 - CO91 si invers se face Numai odata cu resetarea calculatorului de injectie , asta am observat la Cexe E2 .

Link to comment
La tine e pe CO91 si nu ai nici un strap pe conector ... e un conector cu trei pini ...

 

Comutarea CO95 - CO91 si invers se face Numai odata cu resetarea calculatorului de injectie , asta am observat la Cexe E2 .

 

E posibi ca la astea cu cutie hidramata sa nue existe conectorul?

Am inteles ca numai dupa resetare are efect, dar daca nu gasesc nisi un conector, cum sa fac comutarea :) :mrgreen:

Link to comment
  • 5 months later...
  • 10 months later...
  • 3 weeks later...

Din ce am citit se pare că la Cielo DOHC setarea din fabrică e pe 95. E corect?

 

Nu de alta dar când am fost ultima oară în service şi i-am zis că merg cu benzină OMV100 mecanicul a zis că nu e bună pentru Cielo pt. că ”arde la temp mai înalte”. Eu i-am zis că merge mai bine cu aia decât cu 95 dar se pare că nu m-a crezut. Evident m-am speriat şi am început să bag iar de 95...

 

Şi evident trage mai prost aşa că o să trec iar pe 100 :wallbanger:

Link to comment

De ce? Vrei să zici că ECM-ul se poate adapta la CO a benzinei?

 

Dacă e aşa de deştept de ce nu o face fără reset :D ! Am fost la service cu benzină de 100 în rezervor (aşa am tot mers cam de 2000km) - maşina mergea bine. Omu' mi-a pus-o pe scaner că m-am plâns de consum şi a tot butonat pe acolo. A oprit (din scaner) motorul de vreo 3 ori - presupun că a resetat ECM-ul. La sfârşit mi-a zis că nu am nici o problemă şi că erau nişte parametri aiurea.

 

După ce am plecat din service - maşina mergea la fel de bine - am alimentat cu 95 OMV (mai aveam vreo 12 litri şi am alimentat cu 21l). A mers aproape la fel. Tot după reset-ul din service am obţinut un incredibil consum de 11.5 % în Bucureşti făcut ochiometric. La a doua alimentare - făcut plin cu 95OMV a rezultat o maşină mai leneşă iar consumul a crescut la obişnuitul 13.5% (ce-i drept s-a mai şi aglomerat oraşul).

 

Acum vreau să revin la 100 - crezi că trebuie să-i dau un reset sau a rămas setat pe 100? Cum îmi dau seama că s-a resetat pentru că eu scot siguranţa ECM şi aştept 10 -15 minute după care o pun la loc şi o pornesc - nu sesizez nici o diferenţă. Dacă scot borna de la baterie începe să sune alarma şi nu o mai pot potoli.

 

E posibil să fie adevărat ce mi-a zis nenea ăla în service că nu e bună pentru cielo CO 100? :-?

 

Mulţumesc!

Link to comment
  • 8 years later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...