aiptek Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) Ai curent la becul de la plafoniera? Edited December 10, 2007 by aiptek Link to comment
to_tls Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) Becul de la plafoniera NU are curent. Cu toate ca am verificat mai toti consumatorii (si sunt functionali) la plafoniera am observat doar dupa ce m-ai intrebat si intr-adevar nu functioneaza. Ai idee de la ce ar putea proveni defectiunea ? Edited December 10, 2007 by to_tls Link to comment
to_tls Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Le-am verificat pe toate (cele de la motor si cele de sub volan) si am verificat si releele (le-am mutat si intre ele). Link to comment
nonel Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Tot de la sigurantele de sub bord e defectul. Asa am patit si eu cu siguranta de la plafoniera . Se vedea ca e buna dar nu facea contact tot timpul. Schimba sigurantele intre ele sau uitate pe capacel care e de la plafoniera si cumpara una noua sa pui in locul aceleia cu probleme. Link to comment
to_tls Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) Tot de la sigurantele de sub bord e defectul. Asa am patit si eu cu siguranta de la plafoniera . Se vedea ca e buna dar nu facea contact tot timpul. Schimba sigurantele intre ele sau uitate pe capacel care e de la plafoniera si cumpara una noua sa pui in locul aceleia cu probleme. Man,eu am o cu totul alta problema. Masina mea nu mai porneste de cand eu mi-am montat cd-ul. Cand dau la cheie motorul se invarte dar nu porneste (check-ul este aprins la bord) si led-ul de security nu mai clipeste. mi-e greu sa cred ca de la o siguranta de la becul de plafoniera masina mea nu mai porneste. Edited December 10, 2007 by to_tls Link to comment
nonel Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 MAN, daca vrei sa incerci ce ti sa scris foarte bine daca nu dute la service Link to comment
tolin Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 MANN se scrie cu 2 de N si este un producator de consumabile auto, printre altele. Asa ca, nu mai apelati la el, nu-i el vinovatul. Link to comment
adrian_r5 Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 to_tls, Poate te ajuta schitele astea (siguranta F11): Link to comment
to_tls Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 (edited) Multumesc, o sa incerc. Oricum este o chestie destul de ciudata - de ce nu ar porni masina din cauza unei sigurante arse? Voi verifica si va tin la curent. Multumesc Edited December 10, 2007 by to_tls Link to comment
closchkutza Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Problema este de la imobilizator. Verifica cu ce ai fi putut sa-l deranjezi. Link to comment
dangun03 Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Daca nu ai descoperit-o inca este a treia sau a patra siguranta in tabloul de sub bord, randul din dreapta de jos in sus cum te uiti tu de sub volan la tabloul de sigurante. Este o siguranta de 10 rosie. Crede-ma ca aseara am facut si eu aceeasi manevra cu montatul unui CD player si am reusit sa fac un scurt din neatentie. La fel nu mai pornea si nu se mai aprindea plafoniera. Bafta! Link to comment
to_tls Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Va multumesc tuturor care mi-au raspuns si care m-au ajutat. Pana la urma a fost acea siguranta (11) care era pocnita dar nu arsa in totalitate (la masuratoare era ok), am schimbat-o si masina a pornit. In alta ordine de idei pe acea siguranta sunt puse: 1. plafoniera 2. instalatia audio 3. imobilizatorul (asta din urma fiind cel mai neinsemnat). Inca o data tin sa multumesc tuturor celor care mi-au raspuns - mi-ati fost de mare ajutor. Link to comment
nonel Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 3. imobilizatorul (asta din urma fiind cel mai neinsemnat). Inca o data tin sa multumesc tuturor celor care mi-au raspuns - mi-ati fost de mare ajutor. Asta era cel mai neinsemnat dar nu mai mergea masina din cauza lui Link to comment
closchkutza Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 El nici acum nu a inteles de ce nu-i mai pornea masina... Daca ECU nu iti mai recunoaste cipul din cheie, injectia este taiata iar masina nu porneste! De recunoasterea asta se ocupa acel imobilizator. Link to comment
to_tls Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Mda, ciudat oricum. Pana in una alta, am schimbat siguranta aia si masina si cd-ul si plafoniera functioneaza. Link to comment
Tox Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Salut, Am postat pe acest forum din cauza faptului ca am si eu o problema similara cu cei de mai devreme. Matizul meu (productie '99, motor coreean) nu mai porneste. Am incercat sa schimb bujiile -> nu aveau nimic Am testat daca bujiile primesc scanteie -> nu primeau scanteie Am testat daca delcoul primeste scanteie -> nu primea scanteie ---mai departe de bobina de inductie nu am putut sa testez. Am lasat 10 minute masina cu bornele neconectate. -> nu a mers Am verificat sigurantele daca sunt arse si nu aveau nimic. Am scos mufa de la calculator, sperand sa il pot reseta. -> nu a mers Mai sus am citit in postul lui " shade_mdk" de un electrician ce a scos un "capac de la o mufa" de sub torpedou.As dorii sa stiu ce mai precis ca sa pot sa incerc si eu. Martorii de bord se aprind, "check"-ul si-l face, totul e normal pana la pornire. Motorul suna de parca nu ar primii carburant, si , personal, eu cred k e de vina imobilizatorul. Toata ziua de azi m-am invartit in jurul masinii incercand tot ce mi-a trecut prin cap... Acum sunt plin de draci.. Nu mai am nici o idee ce sa-i fac. Daca aveti idei noi va rog sa ma ajutati si pe mine. Multumesc anticipat. Link to comment
puchi Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Mai sa fie ,parca este cazul meu de la mare .Numai ca eu aveam scanteie la bujii.Ai verificat toate sigurantele(din interior ,exterior )daca ai (la maty nu cunosc)??.Scoate-le pe fiecare din soclu si pune-le inapoi.Incearca si cu alta baterie .Vezi vizual a iesit vre-o mufa.In ce ,,circumstante nu a pornit ?,dupa cat timp ?ai tinut`o in soare ?mai da-ne detalii. Link to comment
Tox Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Cand am vrut sa o pornesc, seara pe la 20.30, nestand in soare deloc (umbra din toate partile din cauza blocurilor), a pornit 2 secunde, s-a oprit motorul, a aparut check-ul si nu a mai vrut sa porneasca. Am parcat masina cu o seara inainte pe la 11.30, dupa ce am mers vre-o 45 de minute cu ea seara, si a mers absolut normal. Benzina aveam, bag numai Carrera 95 pe ea. Am zis initia ca bujiile sunt de vina si azi am fost si le-am schimbat pe toate. Apoi am vazut ca nu primesc scanteie din delcou, si am verificat cablu din bobina de inductie in delcou montand o bujie pe cablul de alimentare din bobina in delcou si punand bobina la masa. Nici in cazul asta nu am avut scanteie. Am presupus ca este o problema electrica inainte sa ma gandesc ca este mecanica... Sigurantele, de la motor si din habitaclu, le-am verificat cu masuratorul si vizual (m-am asigurat) si toate mufele sunt bagate la locul lor, inclusiv toate furtunasele de la motor. La automat motorul se invarte, dar pur si simplu nu porneste! Link to comment
Mircea Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Tox, matizul tau nu are imobilizator. Desfa capacul de la delco si vezi daca se invarte axul atunci cand dai la automat. Dupa ce dai la automat un pic verifica daca iti ajunge benzina in pistoane (scoate o bujie si vezi daca e umeda). Link to comment
puchi Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Daca sti pe ce furtul vine alimentarea(benzina ) de la rezervor.Incearca sa tragi un pic vezi daca vine benzina .Nu stiu maty are pompa de benzina!!??Daca vorba colegului nu se alimenteaza ?Au, dar stai ca mai ai si problema cu scanteia .Succes si anunta-ne ce ai rezolvat . Link to comment
augustinionut Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Ziceai ca atunci cand ai verificat de pe cablul de la bobina cu bujia nu a dat scanteie.Verifica bobina atunci... Link to comment
Tox Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Am realizat dabia acum ce mi s-a intamplat. Mi s-a rupt cureaua de distributie. Acum sa o duc in service sa mi se faca nota de plata la tot ce mi s-a intamplat pe la motor. Ce suma frumusica ma asteapta sa scot din buzunar acum... ~3000Ron... in cel mai rau caz. Ms de ajutor lume Link to comment
tolin Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 Suma aceasta reprezinta o hotie, o curea + restul din jurul ei + cateva supape + o garnitura de chiulasa si o rectificare la chiulasa trebuie sa coste, in cel mai rau caz, jumatate din ce ai scris. Un prieten a dat 800 lei la un Ford, cu factura, intr-un service autorizat (nu FORD), acum cativa ani. Nici in cazul tau, reparatia nu trebuie facuta intr-un service Daewoo deoarece nu este specifica prin ceva, iar piesele le gasesti usor in orice magazin de piese Daewoo. Link to comment
marijkero Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 (edited) am un matiz din 2003 e2.prima data akum vreo 6 luni intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca, am incercat de vreo 5 ori si nimic, am umblat la toate sigurantele de la motor si din interior (adik am luat fiecare siguranta in parte si am verificat sa nu fie intrerupta) si apoi dupa alte cateva incercari 10 poate a pornit.de atunci si pana in prezent nu a mai facut asa decat de vreo cateva ori dar a pornit din a doua,dar astazi nu a vtut sa mai porneasca deloc decat imprinsa . am schimbat fise,bujii, ulei , filtru benzina , filtru aer , ulei akum vreo 2 ;luni, voi ce parere aveti ? Edited November 2, 2008 by Mircea Scrie-ne romaneste te rugam! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now