expero 16V Posted July 2, 2004 Author Share Posted July 2, 2004 Domle, spune-mi te rog cu exactitate unde era acu de benzina cand s-a aprins becul. Iar eu am sonda la stergatoate dar nu stiu cum cica n-are plusuri?!?ca cica tre sa aiba doua,parca Link to comment
VIPER Posted July 2, 2004 Share Posted July 2, 2004 Prietenul care mi-a zis de indicator avea acul de benzina multisor sub rosu! De aia nu prea am tupeu sa incerc... fftopic: Dragii mosului, va rog dezbateti problema la subiect... Mai las un pic ce e pe langa si apoi :cadelnita: fftopic: Link to comment
cata73 Posted July 2, 2004 Share Posted July 2, 2004 Nu stiu de ce te agiti atat... Acul la benz trebuie sa fie pe rosu sau sub. Este cam greu de verificat ce nu functioneaza, de aceea nu prea merita: sonda, cablajul sau Acul din bord... Lasa-l asa. Si este de culoare galbena, la fel ca cel de la apa de la parbriz... Link to comment
expero 16V Posted July 2, 2004 Author Share Posted July 2, 2004 Pai eu mi-am luat masina competenta ca sa nu mai vad acu' ala de la dacie care cand aveam 20 de l., in curbe se aprindea putin. si sunt si eu curios de nu mai pot: visu' meu a fost sa ma intrebe lumea ce-i ala aprins pe bord?si eu sa zic apa la stergatoare!!!ha! glumeam, nu-s asa de tampit, dar nu-mi place cand nu merge ceva Link to comment
VAXXi Posted July 2, 2004 Share Posted July 2, 2004 Da, şi la mine era căzut sub ultima linie. Oricum, nu mai repet experienţa, am făcut-o ca să văd dacă funcţionează chestia. Nu mai repet asta în ideea că, mergând cu ultimii litri din benzină, ajung mizeriile de pe fundul rezervorului în circuit, ceea ce e a big :nonono:. Link to comment
relu17 Posted July 3, 2004 Share Posted July 3, 2004 La mine se aprinde se aprinde lampa de benzina cand trece sub gradatia de rosu cu 3-4 mm. Am mers circa 50km dupa ce s-a aprins deci sunt mai mult de 4 litri in rezervor. De obicei nu las becul sa se aprinda pentru ca se poate arde pompa de benzina, dar mai exista situatii de criza! La apa nu am incercat sa golesc de tot rezervorul asa ca sunt si eu curios daca se aprinde ceva la bord. Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 20, 2004 Share Posted July 20, 2004 Nu mai incercati sa vedeti cat va tine rezervoru'! Am incercat eu in Italia (deh...benzina scumpa acolo 1,20 E/litru mai ales pt espero ). Va spun eu ca nu merita sa te trezesti ca nu iti porneste dimineata masina din cauza gunoielor de pe fundul rezervorului (stranse in 170 de mii de km ). Ah, DA, se aprinde becu, exista (masina o am de noua dar pe ala de la stergator nu l-am vazut aprins, dar nici nu l-am lasat fara apa). Link to comment
NOX Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Salut! Becu e normal sa sa aprinda - la mine se aprinde cand acul e sub linia rosie cam 2 mm. Cand se aprinde mai poti face 20 -25 km cu ce ai in rezervor. E posibil sa fie sonda - am schimabto recent la daewoo filaret si e 350.000 lei. Dar cum s-a mai spus, e mai bine sa ai 5-10 l min in rez - racirea pompei se face in benzina nu??? Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Da, răcirea se face cu benzină. Din ce s-a scris până acum, când mergeţi cu foarte puţin combustibil în rezervor, riscaţi aşa: - alimentare cu probleme, mai ales în poziţii neobişnuite ale maşinii (înclinare mare, pantă sau rampă) - umplerea filtrului cu mizeria extrasă din ultimele picături (deşi nu prea mi-e mie clar de ce se-ntâmplă asta, deoarece bănuiesc că locul pe unde este trasă benzina este într-un punct jos, ca atare dacă există mizerie în benzină ea oricum va fi trasă în circuit) - încălzirea excesivă a pompei, lucru care eventual va duce la defectarea ei - riscul de-a rămâne fără benzină şi a bloca pompa, caz în care va fi necesară reamorsarea ei Concluzia: puneţi măcar 10 litri şi purtaţi-vă ca şi cum ar fi rezervorul gol... vă va scăpa de necazuri . Link to comment
NOX Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 La apa nu se aprinde nici un led - pentru ca rezervorul e la vedere (ESPERO), cel putin la unele modele inclusiv al meu. La Cieleo rezervorul e ascuns de aripa si ledul e necesar. Link to comment
mongoose Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 De foarte putine ori am ajuns pana aproape de linia rosie. Asta numai atunci cand faceam consumul in oras, sa am marja de eroare mai mica. Niciodata nu am depasit linia rosie. Nu risc sa schimb pompa doar ca sa vad un bec aprins. E super evident cand nu ai benzina, ce naiba sa se mai aprinda si becul? Daca te tragea de maneca atunci mai era cum era. Becul de la apa de parberiz e alta mancare de peste. Ala chiar ar fi necesar. Asta pentru ca nu o data am sters geamul cu praful de pe el Nu stiu cum e la alti frati salupari da la mine rezervorul de lichid de ster parbrizul se duce imediat, parca sunt furtune de pompieri duzele alea. As vrea inainte sa dau drumul la stergatoare sa fiu sigur ca iese si apa si ca nu imi zgarii parbrizul. Dar niciodata nu am vazut sa mearga sau mai exact nici nu eram constient de existenta lui pe bord. Unde este pozitionat, mai exact? Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Becul (sau locul unde ar trebui să fie becul) este în cadranul din dreapta, în dreapta becului indicator de lipsă benzină, simetric faţă de axa verticală a ceasului. Se şi vede dacă te uiţi dintr-o parte, am impresia că trebuia să fie de culoare albastră (cel de benzină e galben, pe care l-am văzut aprins o singură dată ) Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 22, 2004 Share Posted August 22, 2004 La mine nu exista plutitor / traducutor/limit switch pt apa de la stergatoare si nici la masina lu' taica-miu pe care el o are de noua deci...nu cred ca s-a pus pe toata modelele... Link to comment
expero 16V Posted August 23, 2004 Author Share Posted August 23, 2004 La mine este o sondsa exact poe rezervorul de la apa de parbriz.Mi-a zis un electrician ca are 2 plusuri acolo?!?!? Link to comment
VAXXi Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 2 plusuri ? Poate 2 plusuri şi masa, caz în care ar avea sens: e semnal pe 1+ şi masă, atunci e încă plin, e semnal pe celălalt + şi masă, e gol... dar se putea rezolva şi cu un singur contact (on/off), nu prea văd de ce era nevoie de 2 semnale. Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 La mine este o sondsa exact poe rezervorul de la apa de parbriz.Mi-a zis un electrician ca are 2 plusuri acolo?!?!? Poti sa ii faci o poza sa imi dai si mie o idee de montaj ca as gasi switch dar nu stiu cum sa il montez iar firele sunt acolo in aer? Link to comment
expero 16V Posted August 24, 2004 Author Share Posted August 24, 2004 N-am posibilitatea sa-i fac poza, insa vezi ca este pus in partea de jos as rezervorului...la fundul lui cum ar veni Dar ce tu n-ai deloc??E imposibil sa nu gasesti un espero care sa aibe... Link to comment
carcaiacu Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 fratilor, despre rezervorul de apa pentru parbriz, numai de bine,dar care aveti senzor pentru asa ceva?...eu nu l-am descoperit nici in cartea de piese la comanda Link to comment
carcaiacu Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Rugaminte mare , care aveti o carte de exploatare de espero , la intelegere ... Multam Link to comment
expero 16V Posted September 8, 2004 Author Share Posted September 8, 2004 fratilor, despre rezervorul de apa pentru parbriz, numai de bine,dar care aveti senzor pentru asa ceva?...eu nu l-am descoperit nici in cartea de piese la comanda Eu am sonda pe partea inferioara a rezervorului... Link to comment
hellcat Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 si la mine cu acul sub linia rosie nu s-a aprins. cert e ca trebuie sa se aprinda daca martorul mai functioneaza. si la toate masinile la fel pt. ca sondele nu se regleaza. Link to comment
iso Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Nici la cielo n-am vazut becul aprins dar l-am verificat sa nu fie ars ca "pana prostului" e rushinoasa . Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 La mine acul poate cobori cred ca mai mult de 1 cm sub linia rosie dar nu cred ca asta e relevant. Spun numai ca ar avea unde sa coboare. Putin sub linia rosie (mai putin decat grosimea ei) am facut odata plinul si am pus 45 de litri la debit foarte mic al pompei si pana in buza de s-a dus acul dupa aia mai sus decat niciodata. Repet : Mie becul rosu nu mi s-a aprins niciodata. Link to comment
VAXXi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 1. Becul nu e roşu, e galben. 2. Şi la mine variaţia acului e cam aiuristică - e acul sub liniuţă, pun 10 litri şi urcă aproape de jumătate. La plin-plin ochi, acul e cam la 3/4 (hai un pic peste 3/4), dar în nici un caz la maxim. Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Daca pui benzina cu picatura ( f.f.f.f. incet) urca mai sus ca de obicei. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now