sorin77 Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Am mai multe nelamuriri in ceea ce priveste instalatia de reciclare a vaporilor de benzina. Intreb: 1.In general la o masina dotata cu rezervor de reciclare a vaporilor, este bine sa ii faci plinul ochii ?? 2.Se poate intampla sa se duca benzina in plus pe circuitul de recuperare a vaporilor de benzina?? Care sunt efectele? Ce recomanda producatorii? sa faci sau sa nu faci linul ochii la o astfel de masina. 3.Daca intra benzina pe circuitul de recuperare a vaporilor, cam care e ponderea ei in plinul masinii? Adica daca in cartea tehnica a masinii scrie ca intra in rezervor 50 l si tu bagi 59 l la pompa, are sens sa spui ca 9l au incaput pe tubulatura, respectiv rezervorul de reciclare vapori?Sau te-au manarit benzinarii? Link to comment
lauamd Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 1, Se umple pana la prima declansare a pistolului. 2. Nu ajunge până în motor,dar când ajunge în acest circuit se poate opri motorul. 3.Există o supapă pe acest circuit care împiedică întrarea lichidului până în motor.De obicei această supapă se află în rezervor. În consecinţă nu poţi distruge ceva dar se poate opri automobilul din senin. Baftă "> Link to comment
Pedala Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Si o sa-ti si curga benzina din masina daca treci de primul click. Link to comment
tolin Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Aici ai mare dreptate, a patit-o un prieten de-al meu si apoi s-a gandit ca doar intamplarea a facut sa nu treaca un fumator pe acolo si sa-si arunce tigara pe jos, desi probabilitatea era mare. De atunci s-a lecuit, nu mai indeasa benzina cu talpa in rezervor si nu mai parcheaza masina inclinata spre dreapta (partea busonului). Link to comment
steph Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Cum naiba sa curga benzina daca pui pana sus? Rastorni masina ? Link to comment
Pedala Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Busonul de la rezervor are o supapa care la presiune se deschide. De exemplu vara cand e cald apar vapori de benzina care trebuie sa iasa pe undeva... Ideea este ca benzina se evapora usor, dar cred ca ai vazut destule masini Diesel care au urme de carburant langa buson... Link to comment
marr Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Eu nu am stiut ca masinile dispun de instalatie de recirculare/recuperare a vaporilor de benzina. Stiam ca au numai supape de suprapresiune care sa permite evacuarea acestora din rezervor. Instalatii de recuperare/recirculare a vaporilor de benzina exista la pompele de distributie carburanti de cativa ani incoace, fiind obligatorii din punct de vedere al protectiei mediului (exista un act nomativ de reducere a emisiilor de COV la terminale care transpune o directiva europeana - nu-mi aduc aminte numarul actului si anul si mi-e lene sa caut). Stiu doar ca o astfele de instalatie (in speta este vorba mai ales de pompele de recirculare care se monteaza la fiecare furtun) este destul de scumpa, recte 3000 - 5000 Euro/furtun. Ma indoiesc ca exista asa ceva la masini. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now