mugur Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Calificarile seamana cu cele din DTM, daca nu ma insel si cred ca o sa fie interesant.Sper ca masinile sa fie apropiate ca performante si sa avem super-spectacol.Imi mai doresc sa scapam de miki ca mi-a ajuns, nu il mai suport, pe el si aberatiile lui. Imi mai doresc sa castige Schumacher ca e preferatul meu, inca de cand alerga cu Jordan. Sper ca macar una din dorinte sa se implineasca...sa scapam de KIKI-RIKI-MIKI. Link to comment
VIPER Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Eu deja nu mai stiu cu cine sa tin Bine, in afara de Coulthard care e un gentleman si se pare ca are si o masina mai potenta acum. Ar mai fi Gary Paffet care se pare ca va alerga (sper) pentru McLaren (cel putin de testat testeaza din Decembrie!). Pentru cine nu stie, Paffet este Campion la DTM pe 2005. Link to comment
Tommy Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 cel mai mare regret l-am avut cand s-a retras mika hakkinen, apoi cand coulthard a ratat acum 3 ani titlul si.. anul trecut cand l-a ratat kimi .. dar poate anul asta... GO KIMIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment
Alezz Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 (edited) La mine e GO McLaren...deh nostalgia anilor 85-90 sau cand s-a intamplat o faza celebra cu Senna in pole si Alain Prost pe locul 2 ambii la McLaren Honda parca si dupa ce s-a dat startul in primii 15m Senna trage dreapta de volan alalalt trage stanga si gata amandoi out of the race...memorabila faza . Edited February 2, 2006 by Alezz Link to comment
Tommy Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 si anul precedent a fost invers, prost il scosese pe senna Link to comment
lauamd Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Va fi o panaramă. Nu se poate compara cu DTM unde superpolul înseamnă ceva. Acum chiar că totul va ţine de noroc. Nu cred că mai poate fi vorba de o competiţie. O să fie chiar un adevărat circ. "> Link to comment
Tommy Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 nu cred.. se pare ca noul va nivela performantele masinilor, astfel va creste rolul pilotului inginerii au treaba grea, chiar sunt curios ce puteri vor dezvolta noile motoare, cele vechi sareau de 900 cai ps. rectificare pentru mesajul meu anterior.. si in anul urmator a fost invers, prost il scoate pe senna Link to comment
sebip Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 inca echipele probabil isi mai pun intrebari legate de ..ce masina vor folosi anul acesta...noul V8...sau vechiul V10 cu limitari (sunt sanse sa fie mai performant)...probabil din asta testele le fac cu ambele masini...asta va face sa fie haos...pentru ca vor fi circuite care se preteaza la V10 si altele la V8.. Link to comment
cristi.a Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Pai cica cei care nu "au" bani de V8 raman cu V10...se admit derogari ... dar dupa ce se cerceteaza conditiile... Link to comment
Alezz Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Nu prea mi se pare normal ca un V10 intotdeauna o sa traga mai bine decat un V8...cum o sa echilibreze situatia o sa puna in masina 50de kg in + ca la DTM??? Link to comment
cristi.a Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 S-au gandit la asta... FIA impune limitarea turatiei pentru cei ce raman pe V10... Link to comment
Alezz Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Si eu in loc de 6 trepte de viteza ii pun 7??? Link to comment
cristi.a Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Toti au 7...ca mai mult nu e voie Link to comment
Tommy Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 imi place asta cu derogarile, parca am fi in romania driverchamp.rar Link to comment
Alezz Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Cateva poze de la antrenamentele ce se desfasoara la Valencia intre 30.01-3.02. O sa fac selectie intre sutele de poze primite de la inceputul anului si o sa mai pun. Doamne da urat e McLarenu . Link to comment
Tommy Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 (edited) m-am uitat si eu pe http://www.mclaren.co.uk/ pare urata la naiba, cea de anul trecut era superba poate in realitate arata un pic altfel.. Edited February 3, 2006 by Tommy Link to comment
cristi.a Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 e urataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ("> Link to comment
Alezz Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 ce poa sa faca astia pentru publicitate... Link to comment
mugur Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 (edited) E urata si nu prea cred sa faca fata anul asta, mai ales ca le-au plecat cativa oameni importanti, unul la REDBULL si altul la FERRARI . Pacat pt. KIMI...merita sa castige si el campionatul Edited February 4, 2006 by mugur Link to comment
Alezz Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 (edited) N'au plecat...http://www.formula1.com/insight/team/5.html. Edited February 4, 2006 by Alezz Link to comment
cristi.a Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ba da...nu era vorba numai despre piloti: Ferrari confirmed Friday that Nicholas Tombazis is to rejoin the team next month as their new chief designer. Tombazis, formerly Ferrari's chief aerodynamicist, left for McLaren at the end of 2003. Si mai este David Coulthard...dar anul trecut... Link to comment
mugur Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 (edited) Asta ziceam si eu despre schimbari, nu ca e f. important, dar vom vedea, ca dupa rezultatele de anul trecut poate erau necesare unele schimbari. In alta ordine de idei,ma tot gandesc la Alonso cand o vedea cum merge McLaren anul asta, ca nu prea au timpi buni, ce o sa zica de alegerea sa ... dar nu se stie niciodata.Ramane de vazut. Edited February 7, 2006 by mugur Link to comment
sebip Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 oricum nici anul trecut in perioda de teste mclaren nu a stralucit...si cu toate acestea au avut cea mai rapida masina.iar venirea lui alonso la mclaren are in spate si zvonurile care zic ca renault, pentru ca si-au atins scopurile, s-ar retrage din f1...si atunci ce sa si faca alonso. sper ca culoarea pe care o are mclaren e culoare doar de teste... Link to comment
CT_ZDB Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 testele sunt teste.. deabia in prima cursa o sa vedem ce pot cu adevarat masinile.. pana atunci.. rabdare. Sa nu uitam de marja de dezvoltare a unui monopost pe parcursul unui sezon... poate evolua mult si bine de la inceputul sezonului pana la sfarsitul acestuia. Despre noul sistem de calivicari mi se pare mult mai bun decat ce s-a incercat in ultimul timp in F1. Link to comment
mr_ Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Vesti PROASTE... cel putin pentru mine: Anul asta nu se va mai tine marele premiu al Belgiei de la Spa. S-a anuntat oficial la radio... Era scandal de mai mult timp, conflict intre FIA si Wallonia, niste boi de politicieni care au semnat niste contracte paguboase si care acum nu mai vor sa-si asume raspunderea etc. Ideea e ca in 2006 cursa e anulata. Se pare insa ca se va tine in 2007. Pacat, circuitul de la Spa era unul din cele mai spectaculoase... si pentru mine, personal, la 30 minute de mers si aveam si invitatie deja ("> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now