Abram Burel Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 (edited) N-am inteles nimic din sistemul asta de calificari. Este doar o noua mainera de a face rost de mai multi bani prin introducerea unui soi de competitie directa in calificari. Nu conteaza pentru baieti cresterea riscurilor, pe care chipurile o diminueaza prin alte reguli tampite (10 -> 8) - a se vedea numai buluceala fara nici o noima la iesire de la boxe in "startul" reluat de dupa incident. Un mi se pare clar: nimeni nu are inca o "strategie" pentru calificarile de acest gen. Eu unul, n-am perceput nici un spectacol. P.S. Se pare ca Ferrari a avut totusi ceva strategie si nu-s de ce am impresia ca sunt bine "pregatiti" pentru noul sistem dupa "succesele" de anul trecut. Edited March 11, 2006 by Abram Burel Link to comment
Tommy Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 (edited) E fain, e spectaculos! Am zis ca MS e periculos pacat de kimi.. Ce-o sa fie la anul cu MS si Kimi la feraru.. valeu! Practic sunt 2 curse pe vikend, mie imi place Strategia si munca de echipa, castiga teren in defavoarea pilotului. Coulthard a cam cedat nervos. Si Rosberg nu mai spun.. Edited March 11, 2006 by Tommy Link to comment
CT_ZDB Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 Ferrari e pe val!!! M. Schumacher pole position si F. Massa 2 (prima linie de start e rosie!!!) Link to comment
Alezz Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Deja nu mai are rost sa ma uit la cursa...oricum Massa o sa se dea la oparte din fata lui Schumacher reguli de echipa ...sa speram ca Alonsa si Montoya nu vor sta degeaba in spate. Link to comment
CT_ZDB Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 Clasamentul si timpii oficiali Pos/No 1 5 Michael Schumacher Ferrari 1:33.310 2 6 Felipe Massa Ferrari 1:33.579 3 12 Jenson Button Honda 1:32.603 4 1 Fernando Alonso Renault 1:32.433 5 4 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:33.233 6 11 Rubens Barrichello Honda 1:33.922 7 9 Mark Webber Williams-Cosworth 1:33.454 8 15 Christian Klien RBR-Ferrari 1:34.308 9 2 Giancarlo Fisichella Renault 1:32.934 10 16 Nick Heidfeld Sauber-BMW 1:33.374 11 17 Jacques Villeneuve Sauber-BMW 1:33.882 12 10 Nico Rosberg Williams-Cosworth 1:32.945 13 14 David Coulthard RBR-Ferrari 1:33.678 14 8 Jarno Trulli Toyota 1:33.987 15 20 Vitantonio Liuzzi STR-Cosworth 1:34.439 16 21 Scott Speed STR-Cosworth 1:33.995 17 7 Ralf Schumacher Toyota 1:34.702 18 19 Christijan Albers MF1-Toyota 1:35.724 19 18 Tiago Monteiro MF1-Toyota 1:35.900 20 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:37.411 21 23 Yuji Ide Super Aguri-Honda 1:40.270 22 3 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes Link to comment
Tommy Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 (edited) La Alezz, e abia prima cursa, sau mai exact prima calificare. Si Button, ai sa vezi maine. Barichelo e nervos dar nu-l tine un sezon. Renoul merge bine grozav cu benzina putina.. vor avea bataie de cap in cursa. Si plus ca Alonso e practic singur in echipa. Brava si lui C. Klien. Edited March 11, 2006 by Tommy Link to comment
mugur Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Sunt curios daca maine ferrari se opresc repede la boxe, desi nu cred . Link to comment
Alezz Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Primul va opri sigur Massa iar Schumacher cred ca printre ultimii ca am vaz pe RTL cand a alimentat inainte de ultimele 10 min de calificare...parca. Link to comment
tolin Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Cu toate ca MSC-ul nu este iubit pentru caracterul lui de pe pista sau pentru structura teutonica, el ramane cel mai bun pilot al tuturor timpurilor. Trasa lui pe pista este una ideala si asta se vede imediat pe o pista uda. Pe langa calitatile native necesare, abilitatile motrice, curajul si sangele rece (puls foarte scazut in situatii tensionate), este nevoie de un creier foarte utilat deoarece gasirea curbei ideale trebuie sa se petreaca foarte rapid. Deci, in primul rand, MSC este cel mai rapid in gandire, din acest motiv eu nu cred in pilotii latino-americani, intuitia lor fiind mai mult una de gambler. Link to comment
cristi.a Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Sper in revenirea masinilor rosii. Calificarile sunt super asa, spectacol 2 zile. Michael Schumacher a egalat numarul de 65 pole a lui Ayrton Senna - era printre putinele pe care nu le avea germanul (dar trebuie spus ca este de mai mult timp in F1). Bafta calutului maine. PS: Cum scapam de comentatorii TVR? Link to comment
Tommy Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 (edited) MS nu e doar extrem de rapid in gandire, e si foarte rece in orice situatie, dar si indelungata experienta il face ca multe rezolvari sa le aiba deja "precalculate", multe din solutii sa fie intiparite in scoarta cerebrala. Probabil ca intr-adevar unii se nasc pentru a domina. Mda, intuita latina e cu doua fete, si in final riscanta. Asta l-a si dus la pieire pe Senna (nu doar racirea pneurilor, dovada ca nu a anticipat asta). Si totusi.. a fost de cateva ori campion mondial. Asta ii face si pe Montoya si pe Barichelo sa nu se poata concentra un sezon intreg. Edited March 11, 2006 by Tommy Link to comment
CT_ZDB Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 "Alezz Postat Today, 02:48 PM Primul va opri sigur Massa iar Schumacher cred ca printre ultimii ca am vaz pe RTL cand a alimentat inainte de ultimele 10 min de calificare...parca. mugur Postat Today, 02:40 PM Sunt curios daca maine ferrari se opresc repede la boxe, desi nu cred . " Conform noului am inteles ca pentru fiecare tur parcurs in ultima parte a calificarilor se va alimenta dupa calificari cu X L/tur.. asa ca nu putem sa dam cu presupusul ce va fi maine... comisarii de cursa decid cat carburant au voie sa aibe masinile maine, la inceputul cursei. Schimbarea motoarelor V10 de 3L cu V8 de 2,5L va duce la un consum mai mic de carburant.. deci va conta in primul rand pneurile care vor decide cand se va face intrarea la boxe... parerea mea! Cat despre M Sch. a dovedit inca odata ca nu si-a spus ultimul cuvant!!! Totodata este stiut faptul ca odata cu adunarea anilor si a responsabilitatilor familiale timpii unui pilot cresc. Sa fie Schumi exceptia care confirma regula? P.S. Nu mutam discutia despre acest mare premiu intr-un topic dedicat lui? (Marele premiu al Bahreinului 2006) ? Link to comment
tkd29 Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Superbe calificari , Schumacher a mers fara greseala si maine nu cred ca ii va sta cineva in fata, am avut impresia ca a fortat in calificari atat cat a trebuit. McLarenu este cea mai frumoasa masina dar pacat ca se dezmembreaza, i sa rupt suspensia astazi. Link to comment
Alezz Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Radule,pariu pe o cola ca Ferrari nu termina maine cu nici o masina in puncte(cursa) . Link to comment
Vlad Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 PARIU...ce v-am zis de MSC. E bun! Link to comment
dreamlike Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Deja nu mai are rost sa ma uit la cursa...oricum Massa o sa se dea la oparte din fata lui Schumacher reguli de echipa ...sa speram ca Alonsa si Montoya nu vor sta degeaba in spate. Pai nu te inteleg, ca sa te dai la o parte trebuie sa fii in fata, e o regula de baza. MSC a fost taticul puradeilor astora mici cu numar mare la picior. Ma bucur fffff mult, sincer nu mai speram sa-l vad pe Shumy asa, e letal! Maine o sa ne plictisim la cursa, o sa le dea ceata la micuti. Link to comment
CT_ZDB Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 Radule,pariu pe o cola ca Ferrari nu termina maine cu nici o masina in puncte(cursa) . O.k. Iti dai seama ca doar un dezastru ar putea sa faca sa pierd pariul ) Link to comment
tolin Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Totodata este stiut faptul ca odata cu adunarea anilor si a responsabilitatilor familiale timpii unui pilot cresc. Sa fie Schumi exceptia care confirma regula? O experienta de 12 ani in apropierea unor piloti de diverse calibre mi-a relevat ca la un pilot "adevarat", varsta si responsabilitatile constientizate mai bine nu le afecteaza performanta, le arata doar drumul mai scurt si cu riscuri mai putine in atingerea telului, adica pentru ei e mai simplu. Microbul care te cuprinde atunci cand urci pe treapta cea mai inalta nu dispare, asa ca motivatia este mai puternica si n-are legatura cu viata reala (familie, bani, contracte). Nici macar accidentele grave sau frica inerenta care-i cuprinde dupa nu-i opresc. A. Senna a fost o exceptie in marea productie latina de piloti, la fel si J.M.Fangio care in conditiile tehnice din vreme ramane un adevarat vrajitor, imposibil de egalat, chiar daca a pierdut intr-o statistica seaca. Nu intamplator numele de Ferarri este legat de marii campioni, atmosfera competitionala de acolo fiind cea mai prolifica. Credeti-ma, nici un pilot nu-si doreste sa ajunga la Renault, toti viseaza la Ferarri, dar nu este loc pentru toti. Dupa ce F1 a devenit o mare afacere, echipele au devenit multinationale si multiculturale, asa ca este greu sa mai faci o delimitare. Insa vad ca se vorbeste prea putin de implicarea tehnica decisiva a marilor piloti in dezvoltarea masiniilor ce le-au adus laurii. Sigur ca au existat piloti mult mai rapizi decat acestia, dar doar statutul de playboy sau de cowboy nu le-a adus decat uitarea sau linistea unui cimitir. Link to comment
DannyTheKid Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Da foarte frumos spus domnule Tolin ca intotdeauna. Cred ca un pilot precum Senna se va mai naste dupa 100 de ani daca vor mai fi masini atunci. Schumacher intr-adevar este un pilot extrem de talentat cu reflexe pe masura dar nu il apreciez din cauza factorului uman deficitar la el. Nu este posibil cand esti in ultima cursa si vezi ca iti scapa titlul mondial printre degete sa intri intentionat in Villeneuve si mai apoi sa tragi stanga sa il scoti in decor si pe Damon Hill in mod vadit intentionat si josnic! Cine poate echilibra balanta asta in ceea ce il priveste pe dl MS jos cu palaria cum zicea un coleg bilingv Pana atunci merg detasat asteptand sa mai apara un Senna... "> Link to comment
Tommy Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 (edited) Un Senna nu avea cum sa moara acasa! Intra in transa si era una cu masina si masina una cu pista! Cred ca simtea o fericire apocaliptica, translucida si.. extrem de dureroasa pentru el. Azi nu cred ca se mai poate asa ceva. Iar pe ploaie .. era un demon. (remember Monte Carlo in anul de debut) PS: Factorul uman la MS e discutabil, eu mi-am schimbat parerea dupa ce a donat 1 milion de dolari bolnavilor de sida. Imagine, neimagine, ar mai fi avut nevoie? altii cu mai multi bani nu au facut asta. PS2: Cu toate astea.. cred ca Kimi si poate chiar si Alonso au sansa sa fie mai rapizi ca el, dar nu cred ca vreunul va mai atinge 7 titluri.. sau poate 8? Edited March 11, 2006 by Tommy Link to comment
VIPER Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 O poza faina cu toti pilotii (ma rog, aproape toti): Link to comment
tolin Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Nu este posibil cand esti in ultima cursa si vezi ca iti scapa titlul mondial printre degete sa intri intentionat in Villeneuve si mai apoi sa tragi stanga sa il scoti in decor si pe Damon Hill in mod vadit intentionat si josnic! Corect, gesturile acelea n-au fost demne, dar ele releva tocmai factorul uman la un competitor. Culmea, atunci mi-a devenit mai simpatic MSC, mi-a dat semne ca traieste si deci, greseste. Link to comment
Alezz Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Eu ii dadeam interdictie de F1 10 ani si il lasam fara "licenta" de pilot... Link to comment
CT_ZDB Posted March 11, 2006 Author Share Posted March 11, 2006 @Tolin Foarte corect si totodata frumos spus. Sch e totusi on, chiar daca este neamt!!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now