puchi Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Salut .Intrebare pentru cunoscatori.Se poate remedia bara mea fara a o da jos (chituire ,vopsea)??.Vopseaua este metalizata parca 06u. Link to comment
hohaele Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Va salut.Pentru''autom'':ce fel de vopsea este aceasta''primer'',se gaseste la noi si unde?Am probleme cu bara fata se exfoliaza si as vrea sa o rezolv personal, am un spray la culoarea masinii dar nu stiam cu ce sa umplu locurile de exfoliere sa ajunga la acelas nivel cu vopseaua originala.Multumesc. Link to comment
Mircea Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Primerul nu e vopsea, e primer Un fel de grund. La problema ta, se curata zona cat mai mult pozibil, se smirgheluieste, se degreseaza, se aplica primer (gasesti si la spray), apoi se chituieste si se slefuieste la nivel, apoi se vopseste si se lacuieste. Daca vopseaua este metalizata se va cunoaste insa. Puchi, acolo ai chit la greu, de-aia a si crapat. Se poate face si pe masina, insa se va cunoaste. Link to comment
hohaele Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 (edited) cam aceasta ar fi problema mea... dupa reparatie o sa mai postez ! multumesc Mircea Edited May 30, 2008 by hohaele Link to comment
puchi Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Cum mama naibii chit la greu ca doar au pus bara noua Mirceo!.Te pomeni ca mi-au carpit bara(desi na`s prea crede ) Astazi m-am interesat la Radacini motors ma costa tarasenia vreo 500-600 ron .Vopsit toata bara spate altfel se va cunoaste ca este carpita .Pun poza cu beleaua inainte de a schimba bara . Link to comment
Mircea Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Esti sigur ca n-au pus una recuperata, sa iasa mai ieftin? Altfel de ce se vede chit acolo? Link to comment
puchi Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Aa nu .Ala e scrach (sol polisat) .Am incercat sa mai iau din zgarieturi . Credeam ca te referi la exfolierea aia lunguiata.Dar mai stii ce au montat astia (vorba ta Link to comment
neluman Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Sint din Bucuresti. Unde vopsesc un Espero ieftin, calitativ si repede ? Link to comment
inchains0 Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) am avut si eu masina lovita, nu rau (din fericire) si a trebuit apoi sa o vopsesc (capota fatza, aripile, bara fatza, masca radiator). pt ca la momentul respectivnu prea am avut cine stie ce bani, am fost la un service asa si asa, care la inceput nu mi-a inspirat prea multa incredere desi mi-au zis ca au un vopsitor bun si cuptor dar spre surprinderea mea chiar am ramas fara cuvinte cand am vazut apoi masina gata vopsita, chiar nu e diferentza fata de restul masinii. in plus, i-am vopsit plafonul cu negru lucios si apoi cu 2 straturi de lac si in afara de vreo 1,5 cm unde s-a scurs un pic langa ornamentul dreapta de pe plafon chiar e ok. Edited July 8, 2008 by inchains0 Link to comment
cris06 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 O mica intrebare am si eu: dupa vopsirea cupolei in negru nu se incalzeste habitaclul mai tare, acum vara? Link to comment
Englishman Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Mithbusters, pe Discovery, au realizat experimentul cu o masina alba si una neagra, lasate o zi intreaga in soare. Rezultat? masina neagra ( neagra..peste tot, nu numai cupola) avea in interior in jur de doar 1 (unul) grad mai mult decat cea alba. Mith? Busted ! Deci vopseste cupola linistit, nu o sa-ti fie mai cald decat cu ea nevopsita negru. Link to comment
EM!L Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Oricum dupa 35-40 grade C nu se mai simte diferenta indiferent de culoare... Link to comment
TBird Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 ....pt ca la momentul respectivnu prea am avut cine stie ce bani, am fost la un service asa si asa, care la inceput nu mi-a inspirat prea multa incredere desi mi-au zis ca au un vopsitor bun si cuptor ... Ai putea sa imi zici si mie service-ul ? Stiu ca a trecut aproape 1 an de atunci, dar poate iti aduci aminte Mersi Link to comment
ches Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Ce parere aveti de vopsitoria de la GTT? A mai fost cineva in ultima vreme pe la ei? Lacetti-ul si-a luat-o usor in aripa fata dreapta si in continuare a fost atinsa si bara. Cum stau aproape de ei, ma gandeam sa o vopsesc acolo, mai ales ca se ocupa de chevy. Stiti pe cineva pe acolo? Link to comment
ches Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Am rezolvat-o cu masina: a iesit usor la polish, au ramas doar 2 ciupituri mici pe care o sa dau 2 puncte de vopsea neagra. Nu are rost sa vopsesc toata aripa si bara pt atata lucru. Link to comment
sorinel_cielo Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 salut baieti! am si eu o intrebare poate ma puteti ajuta:as vrea sa imi inegresc si eu un pic stopurile de pe spate la cielo meu(portienea de avari si mersul inapoi)si nu stiu cum pot sa fac poate ma sfatuitisi pe mine. va multumesc salut baietii si astept pareri Link to comment
Salex Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Cumperi spray, niste banda de hirtie si treci la treaba. Nu da de la inceput cu mult spray, preferabil mai multe straturi, astfel poti sa iti alegi gradul de "afumare" PS: Sa nu le faci exagerat de inchise, nu sintem nici in Belfast nici in Kabul ... Link to comment
EM!L Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 as vrea sa imi inegresc si eu un pic stopurile de pe spate la cielo meu(portienea de avari si mersul inapoi) Da' cu cei din spatele tău ce ai? Porţiunea aia "de avari" e aceeaşi cu cea de semnalizare. După ce o înnegreşti, scoţi mâna pe geam să semnalizezi, nu? Link to comment
EM!L Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 as vrea sa imi inegresc si eu un pic stopurile de pe spate la cielo meu(portienea de avari si mersul inapoi) Da' cu cei din spatele tău ce ai? Porţiunea aia "de avari" e aceeaşi cu cea de semnalizare. După ce o înnegreşti, scoţi mâna pe geam să semnalizezi, nu? Link to comment
Myg Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 ...as vrea sa imi inegresc si eu un pic stopurile de pe spate la cielo meu(portienea de avari si mersul inapoi)... Legea nu zice nimic in cazul "inegriri" stopurilor si "avari"-lor ? In cazul in care esti lovit din spate,vei fi vinovat de producerea accidentului. Link to comment
TBird Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Am nevoie de un sfat... Luni am programare la vopsitorie... si nu stiu ce sa fac. Sa demontez barile de pe masina sau sa le las pe masina ? Cum o fi mai bine... ? Poate nu se intelege... masina o vopsesc toata. Link to comment
augustinionut Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Si pe mecanici , vopsitori, de ce ii mai platesti ? Link to comment
Mircea Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Ce intreaba el si ce raspunzi tu! Tbird, demonteaza spoilerele, chederele, ornamentele si tot ce mai e demontabil pe masina. Link to comment
Salex Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Demonteaza tot ce poti, asa cum bine te-a sfatuit Mircea. Si eu urmeaza sa fac o vopsire totala si asta a fost una din conditiile pentru vopsitor. Practic, fiecare componenta va fi vopsita separat. Lasind la o parte chestiile ce tin de estetica (de ex chedere vopsite) vopseaua si lacul nu ar patrunde ca lumea prin spatiile mici (cum sint intre spoilere si aripi). Link to comment
augustinionut Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Ce intreaba el si ce raspunzi tu! Ca sa vopsesc masina tre sa o duc cheala la vopsitorie? Adik in cazu meu sa merg 15 km fara bare(in care am semnalizari) , chedere usi(sa vajaie vantu) etc? Sau intru in curtea atelierului , scot trusa de scule , ma apuc de demontat, si o predau vopsitorului in pielea goala? Nu va inteleg... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now