smart_ass Posted July 25, 2004 Share Posted July 25, 2004 Poate sa-mi spuna cineva care a montat GPL pe Espero in Bucuresti unde si la ce scoruri? E cumva aceeasi instalatie cu care vine Cielo din fabrica? Link to comment
VAXXi Posted July 25, 2004 Share Posted July 25, 2004 Salut, bun-venit, data viitoare foloseşte cu încredere funcţia "Căutare": GPL pt. Espero,Cielo,Nubira,Leganza Link to comment
VIPER Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 Dupa 1000km si 2 saptamani de concediu a rezultat un consum cam de 7.4%, si asta cu AC pornit cam in toate localitatile, viteze chiar si de peste 140, depasiri cu a 3-a, etc, adica nu neaparat menajata. Dar am stat cu a 5-a cam 80% din timp... Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 2, 2004 Share Posted August 2, 2004 plimbari dese pe litoral intr-o spatamana ( intre statiuni, din constanta in mamaia cel mai des dar si in constanta, cu frica de radare ) 11 la suta Link to comment
mongoose Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Am testat tot felul de stiluri de condus pentru a micsora consumul. Se pare ca cel mai bine functioneaza varianta de a schimba viteza undeva la 2200-2300 de ture. Acceleratia trebuie sa fie constanta dar energica. Masina se misca destul de bine mergand in regimul asta, accelereaza k lumea (cuplul mare is spune cuvantul). Desigur un factor important este si tipul de benzina, folosesc CO98. Ultimele doua plinuri am pus si un aditiv de curatat injectoarele (STP). O sa consum tot rezervorul sau aproape si apoi fac consumul k sa dau date mai exacte. Pana acum ma situez undeva pe la 10-11. Si asta conducand in Bucuresti, cu mers zilnic la munca (7-8 km). Deci nu drumuri lungi si viteza mica. Sper sa mearga tot asa. P.S: ar fi interesant un topic despre cum face fiecare sa isi micsoreze consumul. Nu sunt sigur daca exista deja pe undeva pe la generale, dar pe mine m-ar interesa aplicat specific motoarelor noastre de Espero si eventual nubira si Cielo. Link to comment
iuzar Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Dupa 1000km si 2 saptamani de concediu a rezultat un consum cam de 7.4%, si asta cu AC pornit cam in toate localitatile, viteze chiar si de peste 140, depasiri cu a 3-a, etc, adica nu neaparat menajata. Dar am stat cu a 5-a cam 80% din timp... Viper-ule, mi-ai promis ca-mi spui si mie cum pot schimba vitezele cind vreau eu, chiar daca am cutie automata... nu poti sa-mi povestesti ca pe la intilniri nu stiu cand pot ajunge? ...plizplizpliz Link to comment
VAXXi Posted August 11, 2004 Share Posted August 11, 2004 Se pare ca cel mai bine functioneaza varianta de a schimba viteza undeva la 2200-2300 de ture. Dacă schimbi la 2300 rpm, la cât îţi cade turaţia după ce-ai schimbat ? aş bănui că sub 1800 rpm, cutia de Espero nu e chiar *atât* de scurtă ! Cu aerul pornit, îţi dai seama cât forţezi motorul ? eu de vreo săptămână încoace, de când cu aerul pornit mereu, mi se pare că schimbatul la 3200-3500 este "the sweet spot". Link to comment
mongoose Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Merg rar cu aerul si atunci tot asa. Se chinuie mai mult dar accelerez progresiv (batraneste) si e ok. Daca trebuie sa ii dau talpa bag treata inferioara si ii dau, dar asta numai cand e musai. In rest merg asa linistit si parerea mea este ca e super ok consumul. Cand schimb viteza cum am zis pe la 2200-2300 turatia scade exact cum ai zis, pe la 1800. Si de acolo accelereaza ok pentru mers in oras. Link to comment
relu17 Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 Am reusit sa micsorez consumul sub 6 l la suta de km fara AC folosind frana de motor, adica acceleram la 100-110 si o lasam in a 5-a sa curga. Dupa cum s-a mai discutat consumul in frana de motor este 0! Partea mai rea este ca deranjez pe multi in trafic cu acest stil de condus dar nu ma ustura la buzunar. Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 14, 2004 Share Posted August 14, 2004 Din Constanta am pus benzina picurand in rezervor, am mers cateva zile prin bucuresti, dupa aceea am mers inspre Targoviste. Am consumat 8,5% in 510 km adica 360 de km in afara cu viteze ajungand si la 160 si restul in oras. @relu17: pai in manual zice ca la 120kmh consuma 7,5 la suta iar la 90 la ora sub 6 deci tu ai consumat cam cat scrie acolo. si adevaru ca atat consuma masina. Daca mergi cu o viteza cat de cat constanta atat consuma. Cu un Espero cu 180 000 de km la bord am mers pe autostrada in Italia (aproximativ bara la bara dar la 140-150 kmh) constant cam vreo 800 de km si a consumat cu AC pornit fix 8,5. Link to comment
dj_sorin Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 Pai eu tocmai de ala de 1.8 ziceam. Gasesti sigla GM peste tot! Si tare imi place asta, imi da o senzatie de putere si siguranta... Sunt un nou membru.Am un espero din 97 , motor 1,5 dohc.Eu zic sa nu va mai certati care motor este mai bun si sa faceti o liniuta, cu martori si gata,problema rezolvata.Nu este cel mai bine ? Link to comment
VIPER Posted September 24, 2004 Share Posted September 24, 2004 Pai, nu... Depinde ce gume are fiecare, ce amortizoare, etc, etc... Lasa ca nici soferii nu sunt cat de cat egali... Link to comment
dj_sorin Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 eu pun masina mea la bataie la o liniutza cu un espero de 1,8 l.Gume am sava eskimo 185/70/R14 fata si spate.alegeti locatia voi. :leghump: Link to comment
VIPER Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Oricand cu placere, dar sa fie undeva fara public, fara circulatie, fara aia cu palariutze albe... Ca nu am voie sa o folosesc la nici un fel de curse, am semnat act special cand am luat-o... Link to comment
dj_sorin Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Oricand cu placere, dar sa fie undeva fara public, fara circulatie, fara aia cu palariutze albe... Ca nu am voie sa o folosesc la nici un fel de curse, am semnat act special cand am luat-o... :-D da ce ai voie sa faci cu masina ? ) Link to comment
VIPER Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Sa o folosesc in conditii normale de utilizare. Nu am voie sa o fac taxi (alta hartie pe care am semnat-o), etc... Cine si-a luat masina in leasing stie ce zic. Link to comment
mongoose Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Oameni buni. Daca o puneti de-o liniutza sa nu uitati sa ziceti si la restul. CA si io sunt interesat sa vad care e rezultatul. Link to comment
smart_ass Posted November 8, 2004 Share Posted November 8, 2004 De curand am facut si eu consumul la shalupa mea de 1,5: Am mers 933 km cu 70l de benz, ceea ce inseamna 7,5 %. Cam vreo 750 km din astia au fost facuti extraurban, deci nu pot sa apreciez cat consuma defalcat pe urban si extra, dar voi face si asta. Link to comment
khhamsin Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Espero 1.5 DOHC: - urban 9%, dar aproape ca nu merg decat noaptea. Rar ma prind ambuteiajele prin oras, ca sigur ar fi mult mai mare. - extraurban 7%. Niciodata fara antiradar, deci 90 km/h in localitati, 120-140 afara. Toate la un regim de turatie normal, poate un pic sub... Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 14 % in oras. Kilometrii au fost facutiaproape exclusiv in miezul zilei prin centru (Romana, Magheru, Splaiul Independentei, Iuliu Maniu). Cand am prins liber i-am dat sa zaca... Link to comment
VAXXi Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Nenea Zmeu, da' ai căutat-o cu lumânarea... practic, matale ai aflat consumul la ralenti, nu consumul în oraş ! :speriat: Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 De acu inainte o sa opresc motorul cand stau la semafor cate 5 minute fara sa ma misc. "> 8). Oi avea astfel un consum mai mic sau se consuma mai mult la fiecare pornire de motor? Link to comment
VAXXi Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Se consumă mai mult aşa. Plus că uzezi uleiul mai mult decât dacă l-ai ţine la ralenti. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Nu cred ca faza cu uleiul poate fi luata in calcul. Motorul cand as face toate astea ar trebui oricum sa fie destul de cald si oricum oprirea ar fi destul de scurta, uleiul neavand timp sa se scurga complet de pe motor, nu? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now