VAXXi Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Citisem pe nu ştiu unde că nişte utilaje dotate tot cu motoare în 4 timpi lucrau cu acelaşi ulei 30-40 mii de kilometri, dar nu se opreau deloc (lucrau 24/24). Dacă nu uleiul, cel puţin stresezi pompa de benzină (o amorsezi de-atâtea ori) şi cea de ulei. Plus că rişti să descarci bateria cu atâtea porniri într-o zi Link to comment
smart_ass Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Azi am reusit sa fac si eu consumul la shalupa in mediu urban : numai mers in oras - 388 km consum 43,17 litri, deci 11 %. Stil de condus relativ normal, adica si sportiv uneori, si batraneste cateodata. Cred ca asta e ! Cel putin la al meu. Dar cred ca asta ar fi singurul dezavantaj. Link to comment
iso Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Azi am reusit sa fac si eu consumul la shalupa in mediu urban : numai mers in oras - 388 km consum 43,17 litri, deci 11 %. Stil de condus relativ normal, adica si sportiv uneori, si batraneste cateodata. Cred ca asta e ! Cel putin la al meu. Dar cred ca asta ar fi singurul dezavantaj. <{POST_SNAPBACK}> ...dezavantaj , da de unde , avind in vedere ca e iarna si destul de frig e ok , crede-ma . Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 (edited) 11%????? considera-te norocos. Iar am facut un consum la al meu. Cu benzina MOL de 98 a consumat in oras 15% din care poti sa scazi maxim un litru ca nu am infundat data trecuta si acum am infundat cand am facut plinul. In timpul de la ultimul plin ( cam pe la kilometrul 120 )am schimbat si sonda lambda ca era defecta. Oare ea poate influenta consumul? Edited December 21, 2004 by Zmeu Link to comment
tyranus Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Ploiesti Centru-Bucuresti Stefan cel Mare , mers intre Ploiesti si Bucuresti in medie cu 110Km/H consum de GPL cam 9,5 - 10L la 100 de KM. Eu ma declar supermultumit PS. Masina e incaltata cu cauciucuri de iarna Sava Eskimo S3 noi. Link to comment
expero 16V Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Ploiesti Centru-Bucuresti Stefan cel Mare , mers intre Ploiesti si Bucuresti in medie cu 110Km/H consum de GPL cam 9,5 - 10L la 100 de KM.Eu ma declar supermultumit PS. Masina e incaltata cu cauciucuri de iarna Sava Eskimo S3 noi. <{POST_SNAPBACK}> Cam mult 10 de gpl.Eu nici iarna la 140 in medie n-am avut consumul asta in afara.Ai grija si mai bine ai regla-o ca se pare ca a luat-o razna. Ce-i drept am mers si eu odata pana la predeal cu consum 16 de gpl dar e scuzabil avand in vedere ca cu o zi inainte o montasem. Link to comment
cata73 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 mie imi ia 9% GPL in afara si...16-17 % in oras, am instalatia de GPL de 2 ani, am incercat toate posibilitatile de reglaj si mai putin nu consuma decat daca strangulez gazul de merge mai incet ca trabantul oricum 9 - 9,5% GPL afara este normal la motor de 1,8, cunosc multi care au asa ceva si cam atat le consuma iar pe benzina ia cam 14 vara si 15 iarna in oras, asa ca... motoarele de 1,8 consuma cel mai mult dintre motoarele de espero... Link to comment
DragosB Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 (edited) Eu cand citesc aceste topicuri ma ingrozesc pur si simplu ; cifrele vehiculate aici mi se par cel putin enorme ... mie imi consuma cam 11% in oras ... acum , de cand a venit frigul nu i-am mai calculat consumul , dar o sa o fac . Ori sunt eu un norocos , ori nu stiu ce sa mai zic ...sincer ! Este stiut ca Woo-urile sunt gurmande comparativ cu performantele pe care le ofera , da' totusi ... :blink: Edited December 22, 2004 by DragosB Link to comment
cata73 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 conteaza mult ce si cum mergi. de ex: - mergi in oras pe frig un drum mai lung (drumul e liber) cu o viteza de 60-70/h - mergi in oras pe frig numai drumuri scurte si nu foarte dese, in plus stai mult pe loc pana se incalzeste in interior, semafoare multe, mers mai mult cu 20-30/h cand consuma mai mult? adevarul este ca ...la consum de 11% urban, cred ca si cei cu cielo te invidiaza Link to comment
expero 16V Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Intr-adevar 1.5 de la Espero e mai de bun simt in privinta consumului... Link to comment
DragosB Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 In general , pe zi , fac in jur de 25-28 Km . De acasa si pana la firma sunt in jur de 6-7 km , cu semafoare , trafic nasol , viteze destul de mici ( rareori reusesc un 40-50 km/h ) . Deci , dimineatza si la pranz ( cand ma duc acasa sa mananc ) este durere , in ceea ce priveste traficul . Seara in schimb , este foarte lejer si atunci reusesc o viteza constanta , intre semafoare , de 60-70km/h . Recunosc ca , in conditiile astea , nu abordez un stil sportiv de condus , caci nu am cum si nici de ce . Daca chiar as face asta , nu as castiga mai mult de maxim 10' la un drum ( avand in vedere distanta destul de scurta dintre casa-firma ) . Evident , si asta contribuie la consumul scazut . Pe de alta parte , alimentez numai cu benzina buna ( pt Brasov, s-a mai disctutat asta , este vorba de Shell VPower ) . Imediat dupa cumpararea Esperache-ului , am dus-o in service si i-am schimbat printre altele filtrul de benzina , i-am curatzat injectoarele , i-au facut toate reglajele ca la carte ( nu ca ar fi avut probleme , da' i-am "rugat" eu sa verifice tot ) . Si asta , evident , contribuie la acest consum . Da' ce vreau eu sa spun este ca , daca mie mi-ar consuma atat de mult , m-as duce imediat in service si as schimba/efectua toate cele scrise mai sus , fara sa mai stau pe ganduri . :blink: Si acum , sa nu fiu rau : la banii dati pe ea , la confortul pe care ti-l ofera , performantele (care nu sunt deloc rele) , cred ca si un consum mai mare nu m-ar deranja ... Link to comment
van den plas Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Intr-adevar 1.5 de la Espero e mai de bun simt in privinta consumului... <{POST_SNAPBACK}> O fi, dar 15 l de gaz (mers numai in Bucuresti) nu mi se pare o fericire. Link to comment
cata73 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 pai nu ti-am spus ca a mea de 1,8 imi ia 16-17 in oras GPL deci pentru tine...este o...fericire, dar intradevar in mica masura Link to comment
van den plas Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Ma mai consolez cu faptul ca un litru (cel putin) e portia cutiei automate, altfel ar consuma 14 l , cel mult. Dar deh, confortul se plateste. Link to comment
expero 16V Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Clasament: 1.DragosB(1.8) - 11 l. benzina urban 2.Eu(1.5) - 12 gpl urban (banuiesc ca tot 11 de benzina) 3.Olandezu'(1.5 AT) - 15 gpl urban (14 benzina)- ce sa-ti fac frate AT-ul costa dar ai vazut ce bine e prin oras 4.Cata (1.8) - 16 gpl( 15 benzina) Hai mai9 zice-ti ca sa facem clasamentul complet Link to comment
cata73 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 sa inteleg ca sunt ultimul... asta e...daca am automobil... Link to comment
van den plas Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Din cate stiu eu, consumul de GPL este cu 10 - 15% mai mare decat cel de benzina. Mie ,cei care mi-au montat instalatia, mi-au spus ca imi va consuma cu aprox. 2 l in plus. Deci cred ca ar trebui modificat putin clasamentul : 1. Expero (1.5) - 12 GPL urban (sub 11 benzina) 2. DragosB (1.8) - 11 benzina urban 3. Io (1.5 AT) - 15 GPL urban (13 benzina) 4. Cata (1.8) - 16 GPL urban (14 benzina) Eu, daca iau in considerare diferentele de trafic dintre Bucuresti si celelalte orase, ma declar multumit, stiind ca in cartea masinii consumul urban indicat este putin peste 12 l benzina. Diferenta mare mi se pare ca este intre Dragos si Cata. Link to comment
cata73 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 eu il cred pe dragos ca-i consuma 11 benz/urban, dar sincer...nu am auzit pe nimeni cu espero sa-i consume sub 13, si credeti-ma...craiova e plina de masini daewoo PS (OFF TOPIC) daca ati auzit cumva...ieri a dat un tico intr-un...TAB ...in craiova, cei din tab nici macar nu au simtit ca s-au lovit de ceva... Link to comment
relu17 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Iarna trecuta consuma Espero 14l/100 pe distante scurte in oras 2-3km. Vara dupa ce am schimbat sonda lambda tot pe distante scurte 2-3km in oras 12-13l/100km. La drum lung (1000km, 95% in afara localitatii, masina incarcata 5 persoane + maxim de bagaje) a consumat 7.2 l/100km. Nu am mai folosit decat foarte rar frana de motor ca o apucasera ceva tremuraturi {poate si de la benzina Petr(ne)om } care au disparut de cand nu mai folosesc excesiv frana de motor si bag doar de la Lukoil. Link to comment
ovi_jer Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Uzina da 12,8% in localitate la espero 1,8 si undeva in jurul lui 7 in afara. In 1997 am avut unul nou pe mana vreo 20.000 km si mai putin de 13 % nu am reusit sa scot in oras. Link to comment
relu17 Posted December 22, 2004 Share Posted December 22, 2004 Uzina da 12,8% in localitate la espero 1,8 si undeva in jurul lui 7 in afara.In 1997 am avut unul nou pe mana vreo 20.000 km si mai putin de 13 % nu am reusit sa scot in oras. <{POST_SNAPBACK}> Din cate stiu eu la 1.8 consumul in oras este in carte de 11.7, dar la asta se mai adauga 1l ca nici un producator nu o sa spuna ca masina lui consuma mai mult. Link to comment
expero 16V Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 La 1.8 consumul; e de 11.7 urban si vreo 5.8 extra.Normal ca se raporteaza la niste conditii ideale de trafic,meteo ; iar masina are toate piesele noi etc. La 1.5 consumul extra este de 5.3 parca la 90.Insa n-am avut niciodata rabdarea sa fac testul astaca de cand am schimbat Dacia parca am innebunit cu viteza(in limitele care-ti permite Espero). cat despre consumul pe gpl tin sa-l contrazic pe olandez pt.ca pe testate acesta este de 1l in plus fata de cel pe benzina. Ce ma distreaza cel mai tare este ca la calibra am avut un consum de 11.8 urban in conditiile in care nu vedea incalzit de dimineata si o si mai scapam la 80 in a IIa.dar Espero e limuzina ce vreti... Link to comment
smart_ass Posted December 23, 2004 Share Posted December 23, 2004 Inseamna ca sunt in top la loc de frunte! Eu credeam ca are consumul dereglat, dar chiar mi-ati facut un cadou de MOS, cu informatiile astea. Nu-i rau. Link to comment
test_driver Posted January 1, 2005 Share Posted January 1, 2005 Salut si "La multi ani" Am citit si eu primele 2 pagini, si apoi am dat vre-o doua mai incolo si aceeasi chestie, parca am avut un deja-vu, ala mananca mai putin si alaltu are 5 cai in plus, ce sunt 5 cai in plus? Pai am si eu o intrebare, e cineva care le-a condus pe amandoua? Eu da. Am espero de 1.8 si unchimiu de 1.5, sau a avut de fapt. Si cand m-am urcat prima oara in espero de 1.5, eu obisnuit cu ala de 1.8, am pornit motorul, am bagat a 1 a, am debreiat, m-am miscat dupa loc, si apoi frana, scot dintr-antaia, si bag iarasi, debreiez, si frana iar, scot din a 1 a trag levierul spre mine mai tare plec dupa loc aceeasi senzatie, atunci am inteles ca eu chiar bag a 1 a, eram convins ca plecasem de doua ori cu a 3 a de pe loc, ce pot sa zic, consumul este cu 1 litru mai mic, dar puterea motorului o fi ea cu 5 cai mai mica dar mie mi se pare extrem de puturoasa. Am mers cu ea si la drum lung, cu aia de 1,5 si nu se infige nici macar ca a mea cand e pe GPL. Alegerea potrivita ar fi un espero de 1.8 Nu stiu cum se comporta cel de 2 litri. Link to comment
khhamsin Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Eu cred ca unchiul tau avea o problema cu shalupa lui. Eu nu am simtit aproape nici o diferenta intre 1.8 SOHC si 1.5 DOHC, poate doar de consum. La viteze mari chiar mi-a placut mai mult motorul meu de 1.5. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now