Jump to content

Circulatia Pe Piatra Cubica Si Pe Linia De Tramvai


woulfy

Recommended Posts

Am ghinionul ca deseori sa am parte de drumuri din astea care nu stiu daca ar trebui sa existe in 2006 in capitala, dar... asta e.

Legat de piatra cubica, as fi interesat cum tratati voi masina pe acest drum. Normal ar fi ca sa mergem cu o viteza scazuta, insa am observat ca daca merg cu o viteza mai mare -spre normala - confortul in masina e mai bun decat la viteza scazuta. Intrebarea este, suspensiile, caucicurile si toate cele, au mult mai mult de suferit la o viteza ridicata? Stiu ca poate pare mai stupida intrebarea, dar ma gandesc ca in cazul denivelarilor mai putin accentuate pot fi negociate mai usor de suspensie la o viteza mai mare. (prin viteza mare intelegand ~60km/h sa nu va ganditi la 100 :) )

 

Despre drumurile unde nu se poate circula decat pe linia de tramvai cred ca cu totii ne confruntam cu o alta pb. E mai bine sa mergem pe sinele de tramvai sau paralel cu ele? Problema e ca daca mergi pe langa ele sunt multe gropi serioase si este un risc mare sa-ti rupi masina sigur. Pe de alta parte unii spun ca linia de tramvai ar taia caucicul, insa in ultimul timp am ales sa merg pe linie si n-am observat nici o pb la caucicuri. Parerea voastra care e?

 

P.S. Am cautat daca s-au mai abordat temele astea, dar chiar n-am gasit. Daca s-a mai vorbit... shoot me! :D

Link to comment

Chestia cu piatra cubica am observat-o si eu, intr-adevar parca 60-70 e mai bine decat 30-40. Ciudat.

 

Cat despre linia de tramvai, teoretic ar trebui sa poti merge bine mersi pe metalul sinei, atata timp cat ea ar fi perfecta. Problema e ca unele imbinari nu sunt facute la nivel, ca sa nu mai zic de bifurcatii sau intersectiile de linii. Si e suficient una mai ascutita, ca sa zici "adio cauciuc" (am patit pe pielea proprie). In concluzie, parandu-mi-se o chestie care tine exclusiv de noroc, merg cum mi-e mai comod (de obicei, cu rotile de pe stanga in stanga liniei, fortand nitel centrul, si cu rotile de pe dreapta intre linii).

Link to comment

Mi-a luat ceva timp (vreo 4 incercari), dar am gasit! :D Partea cu denivelarile vs amortizoare&stuff a mai fost atinsa:

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ortizor++viteza

Bucatile mai interesante pt discutia de faţă ar fi intre posturile #8 -#16 plus postul #21

 

In general, daca e o strada precum Sf.Stefan (piatra cubica, denivelata rau), merg cu vreo 30kmh.

Daca e precum Sos Kiseleff sau Bdul Ctin Prezan(intre Televiziune si Arcul de Triumf) - merg la limita legala sau mai tare.

 

 

Cu linia de tramvai, eu pina acum am avut noroc, n-am taiat nici un cauciuc. :) Evit pe cit posibil mersul pe sina (deci merg pe linga), iar pe la gropile mentionate de Vaxxi mai sus, FAC SLALOM!

Link to comment

sinele de tramvai sunt mai periculoase la curbe, acolo unde roata (boghiu, sau cum s-o numi) subtiaza sina, aceasta devenind taioasa prin neglijenta lucratorilor de intretinere (acele portiuni la un moment dat trebuiesc reconditionate)

Link to comment

de taiat de obicei nu taie sina, ci tablele ce invelesc santul in care este bagata sina, poate sparge si baia de ulei cand sunt in afata..

pe ploaie sau mazga, sinele de tramvai betonate sunt adevarate capcane

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...