saruman Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 (edited) S-a intamplat de doua ori pana acum. Prima oara, motor cald, dupa 6 km prin oras, o lasa in parcare, apoi se razgandeste si vrea sa o mute. Motorul porneste greu, la a doua cheie, dupa 4-5 secunde de demaror, sovaielnic, apoi incet se stabilizeaza. Se simt si niste vibratii in volan. A doua oara, motor rece. Scoasa din garaj, oprita, intrat pana in casa (1-2 minute). Porneste la prima cheie dar greu, aceleasi simptome ca prima oara. Ati avut problema asta? Oricum 2-3 saptamani n-am timp de service. Mentionez ca martorul engine-check nu s-a aprins. Edited February 12, 2006 by saruman Link to comment
kaloman Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 E o problema la Kalos sau la Mercedes ? Link to comment
NFS Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 ... o lasa in parcare, apoi se razgandeste si vrea sa o mute. ... Judecand dupa exprimarea de mai sus precum si dupa semnatura... as zice ca-i vorba despre Kalos! Ontopic, probabil nitica benzina in apa! Link to comment
MCojo Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Hehe daca apa din benzina nu a fost de "calitate" normal ca si "spritul" rezultat a fost cam de vara cu efect slab de "ametire" al trotinetei... Schimba benzinaria! Link to comment
tolin Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Hehe daca apa din benzina nu a fost de "calitate" Da, trebuie apa plata cu lamaie si sa nu fie de la Chemical Brothers. Daca nu-i vorba de Chevrolet aici, se inchide. Link to comment
Abram Burel Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Pai, nu scrie in titlu ca e vorba de Kalos? (Pare a fi o problema cu purtator de cuvant, ori nu e voie ?) O chestie asemanatoare am patit si eu candva, dar asta s-a intamplat dupa ce ramasesem fara benzina si am zis ca s-a suparat pe mine. De atunci nu mi s-a mai intamplat (desi am avut ceva frica). Ah, si a mai patit-o un tip de la service care incerca sa o porneasca dupa ce i-am predat-o apasand acceleratia pana la fund (am spus povestea asta undeva). Nu cumva, "amicul" a dobandit Kalosul dupa o lunga experienta pe vreo masina mai antica si e obisnuit sa-i de-a pedala la pornire, asa ca ii mai scapa cateodata? Link to comment
saruman Posted February 12, 2006 Author Share Posted February 12, 2006 "Amicul" a dobandit Kalosul dupa un Opel Corsa, asa ca nu le are cu acceleratia la pornire. Daca ar fi apa in benzina, de ce nu intrerupe si la drum, s-ar putea pur si simplu ineca motorul si cand astepti la semafor, dar s-a intamplat doar la pornire. Link to comment
Mircea Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 OFF Topic (nitel) Maetre, problema cu Lukoil e cam asa: pun la matiz numai lukoil merge teava; pun la Nubirik (de 2 ori ca am zis ca prima oara nu se pune) pornire grea dimineata, mers aiurea pe benzina nu trage... Mentionez ca e vorba de aceiasi statie. Concluzia: La unele nu e buna... Nubira merge cel mai abitir cu Rompetrol. Am incercat si petrom 99 si OMV100, tot cu rompetrol 95 e cea mai cuminte. Link to comment
tolin Posted February 12, 2006 Share Posted February 12, 2006 Ca cam asta spuneam si eu, ca cam asta am patit si eu la Kalos ca cand am pus Lukoil (in alt topic) si nu la prima cheie, la a treia din ziua aceea. Si tot fara nici o explicatie. Link to comment
perfidus Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 O singura data mi s-a intamplat ceva asemanator, cand am uitat sa las timp pentru pompa de benzina sa faca presiune (am dat cheie rapid). A pornit dar cu turatie mica si trepidatii si a trebuit sa apas pedala sa nu dea in nas motorul. Link to comment
lauamd Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 După cum a spus toată lumea cred că ar fi bine să începi prin a schimba furnizorul carburantului. Ar fi prima etapă logică. "> Link to comment
saruman Posted February 13, 2006 Author Share Posted February 13, 2006 Tot timpul a mers cu 95 de la Lukoil. Sa vedem cum merge si cu altele. Link to comment
tolin Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Pai, pana mai scapa de benzina din rezervor ca sa o poata amesteca cu alta (CO98), sa bage 100 ml de acetona. Link to comment
Iuiu Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Probleme cu pornirea la Kalos am avut si eu dar la -24 de grade. Am dat la automat vreo 30-40 de secunde continuu pana a vrut sa porneasca(si atunci chinuit cu turatie redusa si balbaieli ). Pun numai benzina Petrom 95 de cand e ea. Chestia e ca un amic al meu pe care l-am " prostit " sa-si ia Kalos a avut aceeasi problema numai ca a lui nu a mai pornit deloc. Au reusit sa o porneasca de la Gold&Platin dupa ce a dus-o acolo tractata si nu i-au spus ce i-au facut exact(ei ziceau ceva de bujii). El alimenteaza numai cu Mol 95, deci nu prea cred ca e de la benzina. Doar daca nu le prea place cea de 95. Mentionez ca amandoi avem aprox. 11000km cu ele. Link to comment
MCojo Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Daca ai dat la automat 30-40 sec continuu pregateste sa schimbi si tu bujiile... Mai mult ca sigur le-ai inecat si cine stie ce s-a intamplat pe acolo... Ai avut noroc ca a mai pornit... dupa ce ai chinuit demarorul... In manualul de utilizare se specifica clar a nu se da mai mult de 10 sec. la demaror! Link to comment
Iuiu Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 (edited) Pai daca dadeam numai 5-10 secunde nu pornea si plecam pe jos la serviciu. Problema lor nu cred ca e de la bujii care trebuie sa tina macar 30.000 Km. Pe Matiz le am de 120.000 Km si porneste la prima cheie (daca invarte bateria ca iarna asta nu prea a vrut). Edited February 13, 2006 by Iuiu Link to comment
tolin Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Pai, 30-40 sec e enorm, ca nu-i tractor. Ai dat ca innecatul, ai forjat demarorul si ai innebunit bujiile. 5 sec e maxim, mai stai 10-15 sec si mai incerci. Si a doua oare calci putin (nu pana la fund) acceleratia. Link to comment
MCojo Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Tolin a spus-o cel mai bine...mai direct de atat nu se putea spune, dar asta ai facut... s-a innecat clar iar faptul ca a pornit, ca sa nu mai zic modul cum a pornit, a fost pur si simplu noroc... Link to comment
Iuiu Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Eu am incercat vreo 2 reprize scurte dar daca am vazut ca nu porneste am dat pana a pornit. Pe jos nu puteam sa ma duc ca inlemneam pana la serviciu, erau - 24 de grade. Nu cred ca am suprasolicitat electromotorul, deabia daca s-a dezmortit putin. Si eu stiu ca nu se accelereaza deloc la pornire(poate ma insel). Link to comment
tolin Posted February 13, 2006 Share Posted February 13, 2006 Demarorul acela are 1,2KW, deci suge 100 A continuu, pret de 30-40s din acumulator. Amperii aia trec printr-un sistem de contact rotativ cu perii si colector care produce arc electric (aparat de sudura). In tot timpul acesta bateria este aproape in scurt (R=U2/P=0,12 ohmi), singura limitare o constituie rezistenta cablurilor de legatura. Tensiunea si capacitatea bateriei scade proportional cu temperatura. Cred ca stii ca in astfel de cazuri extreme, cedeaza cel mai destept. De data asta ai avut noroc, a cedat motorul. Daca viitoare, daca nu pleaca din doua, a treia oara apesi pedala de acceleratie la blana inainte de a da la demaror, sa echilibrezi amestecul din cilindru. Link to comment
gabi25 Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Salutare tuturor!Sunt si eu noi pe forum si am si eu un Kalos.Referitor la problema cu pornirea si eu am pati-to si nu i-am dat nici acum de cap.Pornea la prima chei si apoi nu am mai vrut sa porneasca de nici un fel.Am schimbat bujii si degeaba. Imi poate da cineva un sfat ce sa mai fac? MAsina are doar 4000 KM. Link to comment
ovi_jer Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 A fost pusa pe tester?Reset la ecm s-a dat? Link to comment
Recommended Posts