LYM Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) Culmea coincidentei - cand sa plec cu masina din parcare, un Geely CK 1.3 fix in fata. Nu pot spune nu, de la departare arata binisor, initial am crezut ca e o toyota or something (doar rotile cam mici o dadeau de gol). E, cand am ajuns langa ea s-a schimbat treaba. Totul la aceasta masina denota low-quality - pana si culoarea avea o nuanta ciudata. Imbinarile caroseriei erau grosolane, manerele usilor la fel. Interiorul era oarecum ok, dar la o privire mai atenta - aceasi chestie: totul imi dadea impresia de calitate inferioara. In spate era gata "tuNNata" cu o emblema cat China cu "ABS+EBD", argintiu-chinezesc si, daca nu m-a inselat privirea, lipita stramb. De asemenea, o chestie absolut hidoasa - pasajele rotilor din spate - prea bombate si scoase in afara (se vedea groaznic din spate). ORIBIL! Per total, din exterior, masina mi s-a parut f. mica si putin spatioasa. "Pielea" aia din interior numai a piele nu parea! sunt curios cum o sa ajunga dupa 1 an de frecat pe scaun. Dupa cele vazute, va spun cu mana pe inima ca as alege Logan-ul in defavoarea lui Geely fara sa stau pe ganduri! LE: daca mai aveti indoieli: Priviti atentia la detalii la asamblarea caroseriei - "if it doesn't fit, hit harder" LLE: scuze pt. calitatea pozei, eram in masina si am facut cu telefonul, de lene sa iau aparatul Edited September 23, 2007 by LYM Link to comment
Lucian M Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Nu te supara, insa m-a luat durerea de ochi de la poza aia. Eu am vazut una neagra, insa mi s-a parut ok masina. Drept ca nu m-am uitat insistent. Pune mana pe o camera foto data viitoare, ai mila de ochii nostri. Link to comment
steph Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) Voi astia care sustineti ca aia e masina ... Ce fel de mancare dubioasa ati mancat azi? Voi nu auziti ca astia acum cativa ani faceau frigidere si tablouri din alea decorative cu leduri si luminite care se gasesc in talcioc. Si reveind la interior ma uit la scrumiera sau la tamburusu ala de inchis usa si ma potolesc. Loganul e mii de clase peste asta. EDIT: Filmuletul pus de LYM m-a lasat fara cuvinte. Edited September 23, 2007 by steph Link to comment
naylui Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Mai nea steph, ce facea Daewoo inainte de a se apuca de masini?.... "frigidere si tablouri din alea decorative cu leduri si luminite",aragaze, radiouri, televizoare ... ei si care e problema ?Vrei masina fara defecte ?Ia-ti, da tre sa te tina buzunaru' zdravan... la banii astia ce mai vrei? Eu m-am urcat in una, si nu e chiar asa de rea! Are multe lipsuri,sunt deacord,dar cielo tau e perfect? Iar tabla de pe ea, e chiar tabla ! Link to comment
LYM Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) @naylui - daca astia se plang de Logan ca rugineste dupa 1an, Jili asta cat crezi ca rezista? In filmuletul postat mai sus as fi vrut sa fie prezentata si partea de vopsire si tratare (daca e cazul) a caroseriei, dar s-a sarit peste. Oare de ce? Desigur, pare "frumoasa" si lucioasa acum - are "piele", jante din aliaj "usor" ... etc, dar oare peste 1an cum o sa se prezinte? Din experienta cu lucrurile chinzesti - nu prea bine. Wtf, tu ai vazut cum asambleaza aia masinile? Mai circula pe net un filmuletz cu asamblarea trabantului; gaseam acolo multe chestii in comun Personal, nici n-as incadra aceasta chestie la capitolul "masini". "Iar tabla de pe ea, e chiar tabla !" - wow! Pe bune? Dar ce-ai fi vrut sa fie? carton? ) Daca te uiti la asamblare o sa vezi ca nici macar nu are un element de protectie in fata, sub bara. Pun bara direct, sa fie acolo. Edited September 23, 2007 by LYM Link to comment
naylui Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Wtf, tu ai vazut cum asambleaza aia masinile? Mai circula pe net un filmuletz cu asamblarea trabantului; gaseam acolo multe chestii in comun Personal, nici n-as incadra aceasta chestie la capitolul "masini". da la mioveni cum se ansambleaza? "Iar tabla de pe ea, e chiar tabla !" - wow! Pe bune? Dar ce-ai fi vrut sa fie? carton? ) coaja de bambus, cum spun unii care doar au vazut o poza si comenteaza in jurul ei Nu sustin masina, dar ma supara comentariile facute in necunostionta de cauza. Apropo la ce concluzii ai ajuns privind acel " tamburusu ala de inchis usa" ? Link to comment
steph Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Mai naylui eu mi-am luat primul daewoo in 2004 dupa ce l-au testat altii inaintea mea. Acum nu mi-as lua bomba aia ever. Un logan clar!!! Link to comment
scorpion Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) E o arta sa stii si sa copiezi , iar chinezii se pare ca inca n-au reusit cu succes asta in domeniul automobilelor . Au reusit numai sa-si ridice mari producatori in cap pentru copii ale autovehiculelor lor si cam atit . Nici eu n-as avea curaj sa-mi cumpar asa ceva . Edited September 23, 2007 by scorpion Link to comment
Esperatul Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 astia se plang de Logan ca rugineste dupa 1an, Jili asta cat crezi ca rezista? Probabil e solubil. Link to comment
BogdanG Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) Steph tu conduci o masina moarta, o masina care nu se mai vinde in Europa de ani de zile si arati cu degetul la o masina produsa de o companie care are 9 ani de viata . Cind Daewoo scotea Matizul in 1999 firma Geely abia se nastea, acum in 2007 Daewoo e mort de mult iar GM DAT nu are un mare succes mondial pe cand Geely produce peste 400.ooo masini si exporta 2/3 din ce produce. Trebuie sa ne obisnuim cu masinile chinezesti si mai ales sa ne obisnuim cu faptul ca natiunea Chineza este foarte dezvoltata dpdv al tehnologiei. Sa nu uitam ca Geely exporta doar de 4 ani si peste citiva ani va produce peste 1 milion de masini pe an, GM DAT doar viseaza asemenea cifre. @Scorpion cam ce succes visezi tu cind au trecut doar 4 ani de cind masinile chinezesti au intrat pe pietele vestice . Firmele mari asiatice au avut nevoie de zeci de ani pt a cuceri piata Europeana si Nord Americana . Exista multe masini chinezesti care merita, una dintre ele este Hoover CUV, un 4x4 autentic cu performante uluitoare si un pret deosebit . Edited September 23, 2007 by BogdanG Link to comment
Satori Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 coaja de bambus, cum spun unii care doar au vazut o poza si comenteaza in jurul ei Ai dat deja avansul pentru ea? Daca nu, atunci poti sa suporti adevarul: m-a mancat undeva si am intrat in "reprezentanta" Geely de la Floreasca si am vazut masina pe viu. Daca ai dat deja, considera ca am vazut-o in poza si ca de fapt eu sunt ala care nu stie despre ce vorbeste. Eu stau acum si ma uit la toate filmuletele alea de acolo... ce sa zic? Honda foloseasa sticle pe post de rezervor pentru motocicletele lor la inceput. Multi au inceput de jos. Geely e acolo, jos, deocamdata, dar peste cativa ani, poate chiar o sa iasa ceva. PS: Pe undeva prin filme se povesteste de cea mai moderna fabrica din complexul auto chinez, cea GM. Best seller: Buick Excelle. As putea sa jur ca de fapt era Lacetti. Link to comment
LYM Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) Un mic reminder al sigurantei masinilor chinzesti: @Satori - ma indoiesc sa iasa ceva bun din Geely, fiindca insasi mentalitatea chinezilor este de a produce lucruri ieftine, iar lucrurile ieftine nu vor putea fi niciodata calitative. Edited September 23, 2007 by LYM Link to comment
BogdanG Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) LYM nu toate masinile chinezesti sunt asa nesigure, nu mai generaliza ca nu are nici un rost . La fel a fost si cu Loganul, ADACul si-a dat arama pe fata si a aruncat cu noroi, cu toate astea Loganul se vinde foarte bine in Europa . LYM eu spun sa mergi si sa tragi un pui de somn, esti tare obosit, daca produsele chinezesti sunt asa proaste cum afirmi tu, cum se face ca le gasim si in Germania, SUA, Norvegia state cu un nivel de trai ridicat unde nu prea poti vinde produse proaste . Somn usor !!!! Sato Buick Excelle chiar este Daewoo Nubira 3 sau Chevrolet Lacetti /Optra ki ki ki Edited September 23, 2007 by BogdanG Link to comment
LYM Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) @BogdanD - in Logan ai o sansa sa scapi. In bazaconiile alea mori cu siguranta. Or fi masini chinezesti sigure (poate-mi dai un exemplu, fiindca nu cunosc niciuna), insa eu tind sa cred ca Geely asta e si mai prost la capt. siguranta decat Chery Amulete ala din film. @BogdanD - ai dreptate. In tarile precizate de tine nu gasesti decat produse care sunt riguros verificate inainte de a intra in tara ) . Intotdeauna vor fi produse de calitate superioara, scumpe, pe care le cumpara cine-si permite, si produse low-end, ieftine, pe care le cumpara cine nu-si permite prima categorie. Daca un produs nu se strica nu inseamna ca este si bun! A, si una e cand vorbesti de jucarii si electronice "Made in China", care sunt pe toate drumurile (da, chiar si in Jermania), si alta e cand vorbesti de masini. Sa vad eu ziua cand or cumpara nemtii masini marca Geely. Edited September 23, 2007 by LYM Link to comment
BogdanG Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Nu prea imi dau seama pe ce te bazezi, cei de la Geely nu au spus nimic legat de siguranta masinilor pe care le produc. Pur si simplu sa spus ca au probleme in a intra pe piata N Americana si ca problemele sunt legate de siguranta pasiva si norme de poluare. Sa nu uitam ca vestitul AVEO a punctat un jenant 18 pct adica putin peste o stea la testul EURONCAP si Loganul 3 asa ca nu trebuie aruncat cu noroi in chinezi ci in alta parte . Link to comment
Mircea Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 LYM, Bogdan and the rest of you Chinezii stiu sa faca un lucru: sa progreseze! Nu mai comparati tehnologia pe care o folosesc cu tricourile chinezesti care se gauresc. Personal, in industria in care lucrez am fost martorului unui progres fantastic care in numai 4 ani a progresat China de pe locul 6 in lume pe locul 1. Pentru asta au cumparat nu tehnologie ci fabrici intregi din Italia pe care le-au mutat in China bucata cu bucata, au angajat specialisti italieni, au dezvoltat ramurile conexe, au produs mult si la preturi mici si au spart pietele europene. In 4 ani. Revenind la automobile, industria conexa la ei a inceput sa se dezvolte bine. In China se fabrica becuri xenon, airbag-uri etc. Restul urmeaza. O companie chineza a cumparat recent marca Rover. O alta a incercat sa cumpere DWAR, dar probabil ca nu merita efortul. O sa mai vedeti astfel de achizitii in viitor. Scopul lor nu este sa cumpere o marca sau alta, ci sa cumpere tehnologia! Nu va place designul lor? Nu-i bai, in cativa ani or sa apeleze la casele de design din Italia si o sa va placa. Nu va plac motoarele? Nu-i bai, in cativa ani or sa cumpere cateva patente de motoare fiabile si puternice, le pun GPL (cum au facut cu hover) si rup piata cu ele. Nu va plac interioarele? Nu-i bai, vor fi copiate dupa mercedes sau alte masini cu priza. Discutam peste 5 ani, dar eu va spun sa va pregatiti pentru o invazie de masini chinezesti. Si vor fi din ce in ce mai bune. Link to comment
andreib Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Din aproape 100CP nu poate prinde decat 160? Te rog nu vehicula informatii gresite: 150km/h v max. Acc. 0-120 km/h = 35 sec Un miracol al stiintei: un motor de 108 cp pe o caroserie de 1.3 t care ii ia peste jumatate de minut pana la 120km/h. Te referi strict la masina sau la brand.Daca te referi la brand gandeste-te ca ai o Nubira cumparata de la Daewoo Romania care de catva timp nu prea mai exista, Chiar daca nubira este depasita nu face jumatate de minut pana la 120km/h si are pretentie ca e masina. Steph tu conduci o masina moarta, o masina care nu se mai vinde in Europa de ani de zile si arati cu degetul la o masina produsa de o companie care are 9 ani de viata . Cind Daewoo scotea Matizul in 1999 firma Geely abia se nastea, acum in 2007 Daewoo e mort de mult iar GM DAT nu are un mare succes mondial pe cand Geely produce peste 400.ooo masini si exporta 2/3 din ce produce. Trebuie sa ne obisnuim cu masinile chinezesti si mai ales sa ne obisnuim cu faptul ca natiunea Chineza este foarte dezvoltata dpdv al tehnologiei. Sa nu uitam ca Geely exporta doar de 4 ani si peste citiva ani va produce peste 1 milion de masini pe an, GM DAT doar viseaza asemenea cifre. Domnu Gica Anti: tu ai conduce asa ceva? Geely produc deocamdata 200k si ar vrea in visele frumoase sa exporte 1/3 din productie, deci mai usor cu previziunile optimiste de viitor. Industria auto este deosebit de competitiva si nu cred ca o astfel de mijloc de locomotie are loc pe orice piata dezvoltata. In China se vinde orice numai ieftin sa fie. Daca te-ai fi uitat la filmulet inainte de a posta ai fi vazut ca masinile erau asamblate mai rudimentar decat fordurile la inceputul secolului trecut de tarani chinezi facuti muncitori peste noapte. Orice ai spune, aceast mijloc de locomotie este ani buni in urma unui alt experiment low cost: loganul... Eu nu mi-as lua asa ceva si as fi extrem de reticent minim 10 ani de acum incolo. Link to comment
mr_ Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 i mentalitatea chinezilor este de a produce lucruri ieftine, iar lucrurile ieftine nu vor putea fi niciodata calitative. Exact acelasi lucru spuneau englezii despre produsele germane de la inceputul secolului. Sau despre cele americane de dupa razboi. Sau despre cele japoneze ceva mai tarziu... apoi, cele coreene... Domni de la VW, simbolul calitatii, au intentia sa renunte la subcontractorii europeni in favoarea celor chinezi, calitatea fiind unul dintre motive, asta dupa ce s-au cam facut de bafta la capitolul asta. Poate lucrurile ieftine nu sunt de calitate, insa asta nu inseamna automat ca cele scumpe ar fi. Cand ii aud pe unii vorbind de "masini sigure" incep sa cred ca publicitatea de la Reno sau siteul NCAP contine mesaje subliminale care spala pe creier... oare chiar exista oameni capabili sa creada ca exista asa ceva? Si chiar credeti ca numai europenii sunt capabili sa proiecteze o masina "sigura"? Sau ca daca nea' Som Tin Wong de la Geely le face o propunere cu multe zerouri geniile sigurantei europene au vre-un complex sa plece de la Peojo sa lucreze pentru chinezi? PEntru cei care cred in "siguranta auto" le recomand un link pe care l-am vazut pe alt forum... atentie, e nerecomandat dupa masa, cardiacilor, epilepticilor, spiritelor sensibile si femeilor insarcinate... http://autoplay.ru/2007/08/16/samye_strash...ne_smotret.html Unii intr-o scoala de soferi baga imagini din astea pe ecranul unui simulator atunci cand elevul face tampenii... poate o doza face bine din cand in cand. Link to comment
LYM Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) @BogdanD - Aschia nu sare departe de lemn. Un mic indiciu al sigurantei acestei masini ar fi faptul ca, din cate am vazut in filmuletul ala, in partea frontala nu are nicio bara sau vreun element de ranforsare. Vorbim totusi de o masina a anului 2007, nu? Un altul l-ai spus chiar tu - nu a fost admisa pe piata din America. @Mircea - le-au mutat in China pt. ca acolo e forta de munca ieftina. N-ai vazut cum munceau 'magarii' in fabrica? Una e "Made in China, by chineese", alta e made in china cu specialisti din Italia Personal cred ca n-or sa ajunga vreodata pricajitii aia sa faca o masina buna ) @mr_ - A car's safety can only do so much. Edited September 23, 2007 by LYM Link to comment
steph Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Bogdan> Eu zic sa dai tractoru si sa iei o gelatina din asta ca prea esti fan. Link to comment
BogdanG Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) Andrei nu mai vb prostii, industria auto chinezeasca nu este ceea ce vezi in filme, in orice fabrica multe componente sunt montate manual, bordul, motoarele si multe alte repere se monteaza manual nu cu roboti, acestia doar se ocupa de sudura si vopsit . Uite aici un filmuletz care te contrazice http://www.youtube.com/watch?v=eley5e5kcd0 Steph nu sunt fan da ma deranjeaza cuvintele aruncate aiurea . Edited September 23, 2007 by BogdanG Link to comment
mr_ Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) @Lym Te inseli. Siguranta auto E o prostie. Uita-te inca o data la poze si spune-mi cate stele ar trebui sa aiba o masina ca sa te scape dintr-un accident. Singura metoda care a reusit sa scada mortalitatea pe sosele chiar in "tarile civilizate" a fost aplicarea legii cu biciului, vezi radarele lui Sarko din Franta. Degeaba crestea numarul de stele, pana nu a bagat spaima in soferii tembeli nu s-a inregistrat nici o scadere a mortalitatii se sosea. LA fel cum e o prostie "masina ecologica". Ambele sunt doua produse ale unui marketing pentru redardati. Dar care prinde... Edited September 23, 2007 by mr_ Link to comment
Mircea Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 @Mircea - le-au mutat in China pt. ca acolo e forta de munca ieftina. N-ai vazut cum musceau 'magarii' in fabrica? :B Una e "Made in China, by chineese", alta e made in china cu specialisti din Italia Personal cred ca n-or sa ajunga vreodata pricajitii aia sa faca o masina buna ) Nu. Le-au mutat acolo pentru ca au vrut sa produca acolo. Sa dezvolte industriile conexe acolo si nu in Europa. Si stai linistit, vor face ceva similar si in domeniul auto. Nu va fi mult pana cand vom auzi despre mutari surpriza de personal de la marii producatori europeni sau americani catre companii chineze care pana mai ieri produceau frigidere Hover Cuv e un exemplu bun. Mecanica de la mitsubishi, caroserie copiata de la mai multe modele, dotari de top. Reteta perfecta. Bineinteles ca totul este perfectibil. Si vor perfectiona. Dar numai atat cat au nevoie pentru ca pretul sa nu creasca si vanzarile sa nu scada. Alta reteta perfecta. 5 ani. Si apoi vorbim. Link to comment
andreib Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Industria auto este una dintre cele mai complexe ramuri de productie. Poate peste ani si ani cand vor avea si ei specialisti pregatiti de marile scoli americane (cum au avut coreenii de exemplu) vor face si ei masini, dar sa spui ca ce produc ei acum se ridica la exigentele pietei auto actuale nu mi se pare credibil. Link to comment
kornelush Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 (edited) @ Andreib Daca te-ai fi uitat la filmulet inainte de a posta ai fi vazut ca masinile erau asamblate mai rudimentar decat fordurile la inceputul secolului trecut de tarani chinezi facuti muncitori peste noapte. Rolls Royce-ul e fabricat in intregime manual.Iar esti pe langa. Edited September 23, 2007 by kornelush Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now