AdiD Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Nu am schimbat fisele de cand am luat masina (de 2 luni). Am sa incerc si faza cu turatul in in gol. Acum 2 zile am schimbat la service unul din semeringurile de la axele cu came - scapa ulei (l-au inlocuit pe garantie) si mecanicul cand a completat ulei a pus pana la semnul de max., iar dimineata am vazut ca avea 2 mm peste semn - e vreo problema - poate influenta cu ceva? Cat despre fise - a dat de cateva ori in "nas" si mecanicul a spus ca poate fi de la fise - e cazul sa le schinb? "> Link to comment
ovi_jer Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Normal ca da si fisele si bujiile.De ce a completat ulei? era la minim? Link to comment
AdiD Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Uleiul era la minim si pe scutul de sub motor! Bujiile le-am schimbat cand am facut motorul - au pus dintr-alea cu 2 "pipe" (electrozi?) - au spus ca sunt de Leganza si merg mai bine! "> Link to comment
ovi_jer Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Nu au cum sa mearga pentru ca sant alta clasa de temperatura.Dar atita timp cat au ceva in stoc si tine vrajeala sa le bage pe gat la client e ok pentru ei. Link to comment
AdiD Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Ce tip de bujii ar fi cel mai indicat pentru Nubira I - am vazut ca sunt si Bosh, Champion si NKG (nu stiu daca am scris corect) ? Link to comment
ovi_jer Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 NGK BKR6E-11.Exista cateva subiecte care fac referire la ce trebuie la fiecare masina. Link to comment
AdiD Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Multumesc pentru informatii! Am incercat sa o turez pe loc si nu a mai aparut acea trepidatie, doar acel "zumzet" la turatie mare. Asa ca am sa schimb bujiile si fisele! "> Link to comment
AdiD Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Am gasit bujiile NGK BKR6E-11 si fise Bosh (pe comanda la particulari). Despre fise, stie cineva daca sunt de calitate - pret in jur de 130 RON? "> Link to comment
johnp Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Multumesc pentru sfaturi - am fost la un service curatel de cartier (voiam sa schimb capacul de la delco). Mecanicul, un baiat tanar, l-a verificat si curatat si mi-a zis ca n-are rost sa-l schimb ca e OK. Dupa care s-a uitat la IAC (era curat) si l-a verificat acoperind pe rand cele doua mini-tuburi de admisie aer. Cu unul dintre ele obturat, motorul parea sa nu mai trepideze - asa ca m-a sfatuit sa ma duc sa mai pun odata tester-ul pe ea... Acum ma pregatesc de vacanta dar dupa asta ma duc la Autonet sau la AAA/Grand Garage sa mai incerc cate ceva. Numai de bine Link to comment
johnp Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Bun, e posibil sa fi vorbit prostii - uitandu-ma pe schema IAC-ului nu prea regasesc acele "minituburi" - era clapeta de aer? Oricum "minitub-ul" de care vorbeam parea sa controleze admisia de aer... Mecanicul mi-a zis ca, dupa el, de acolo ar fi problema. Sugestii? Scuze pentru vocabularul neadecvat Link to comment
ovi_jer Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 In spatele galeriei de admisie linga IAC exista mai multe furtunase de vacuum pentru senzorul map,climatizare,etc.Daca sant scoase sau astupate e normal sa se modifice turatia motorului.Deci nu e nimic in neregula.Schimba mecanicul si mergi la un reglaj de potentiometru CO si monitorizare a duratei de injectie pentru a vedea daca inejctoarele sant infundate. Link to comment
AdiD Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Am schimbat bujiile si nu mai da in "nas", pornsete mai usor si motorul trage mai bine - suna si mai frumos! Link to comment
ovi_jer Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Si nu le-ai dat in nas cu bujiile de leganza? Link to comment
bella Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Salut, Problema mea este urmatoarea si din cate am citit nu prea se incadreaza la timonerie. Ideea este ca daca merg pe un drum cu gropi sau denivelari imi trepideaza foarte rau schimbatorul de viteze. Eu banuiesc tampoanele de la cutie si/sau motor. Ati mai avut asemenea probema? Daca ma insel, va rog sa-mi spuneti ce altceva sa verific. Multumesc. Link to comment
EXE Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Si al meu trepideaza pe drumuri denivelate dar nu bag in seama toate nimicurile. Timoneria e de vina atunci cand agata la schimbarea vitezelor. Nici vorba tampoanele de la cutie. aia nu trepideaza. Link to comment
bella Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Nici vorba tampoanele de la cutie. aia nu trepideaza. Nu prea inteleg ce ai vrut sa zici insa daca ma nimeresc sa schimb viteza pe astfel de denivelari, simt si in schimbator faptul ca aceasa nu sta bine la locul ei. Oare vrei sa spui ca vibratiile nu sunt de la tampoane? Merci Link to comment
ronin Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Schimba timoneria! Costa pana intr-un milion si dureaza maxim 15 min. inlocuirea. Aveam aceleasi probleme si acum am liniste in masina si intra foarte frumos in viteza. "> Link to comment
ovi_jer Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Da si tine exact cat un schimb de ulei. Link to comment
bella Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 @Ovi, te rog sa detaliezi si sa imi spui care ar fi rezolvarea permanenta. Multumesc Link to comment
EXE Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 Daca iti intra greu in viteza cand sunt denivelari e altceva, la mine intra ca unsa chiar daca se misca maneta schimbatorului. Cred ca la tine problema e la timonerie, ar trebui schimbata dar mai bine ti-ar spune Ovi jer. Link to comment
ovi_jer Posted June 26, 2006 Share Posted June 26, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ost&p=58597 Link to comment
avocat1ro Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Nubira 1 an fabr.2000. 39.000 km 1.De cateva ori in ultima vreme - in vara asta - dupa prima pornire se opreste motorul ( se tureaza mai puternic si apoi se opreste.Ulterior merge bine 2. intre 2000-2500 turatii ( aprox)tremura.Bujiile sunt noi. Si parca trage si mai greu Care sa fie fi cauza ? Link to comment
ovi_jer Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 In primul rand foloseste functia pe forum.Dupa cum vezi s-a mai discutat. Incearca sa dai un reset la ecm si sa faci initializarea iac-ului. Detalii aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4419 Ce fel de bujii ai pus? Link to comment
laur_gle Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 (edited) Salut ! Dupa ce am schimbat bujiile si fisele ( pt ca observasem o mica intrerupere la relanti ) am "ascultat" iarasi motorul . Bun, dar ... parca avea aceeasi intrerupere ... Mi-am facut timp si am fost la mecanic . I-am spus de bujii si fise ca le-am schimbat . Ok , a zis , hai sa incercam cu alte fise noi pe care le avea el ( unele Pakard ) si bujii ( Champion) ( Eu am pus Tesla si Champion ) . Facea la fel !!!! Atunci mecanicul a desfacut rampa si s-a uitat la injectoare . Unul din ele "scapa" benzina ...adica din ce am vazut eu avea un pic de benzina pe acolo pe marginea locasului unde sint gaurile mici prin care se injecteaza benzina ( mama , ce exprimare "academica" am ) . Mecanicul mi-a spus ca ar trebui inlocuit , ca deocamdata nu sint probleme , nu e grav. M-a sfatuit sa le schimb chiar pe toate !!!!!! Cit mai pot sa tin acel injector si ce alte probleme imi poate face ? Are rost sa le schimb pe toate , daca celelalte nu fac probleme ? Masina are 70 500 km. Edited August 11, 2006 by laur_gle Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now