ovi_jer Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Consum mare de benzina,mers intrerupt al motorului ca si spalarea uleiului de pe cilindrii la porniri datorita benzinei care se acumuleaza care duce la uzura prematura a motorului. Exact cum ti-a zis mecanicul : schimba-le pe toate. Link to comment
Esperatul Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 (edited) Cat de complicata e schimbarea tampoanelor motor? Cam cat costa un set pt Espero? Vreau sa stiu in principal ce utilaje trebuie sa detina serviceul respectiv si cam cat dureaza, daca stie cineva. Imi vibreaza la relanti si la plecarea de pe loc daca nu o turez peste 2500 si daca nu am grija cum plec se scutura tare si banuiesc tampoanele motor. Edited September 5, 2006 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Daca sant intreruperi ale motorului tot asa va face si cu suporti noi. Link to comment
Esperatul Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 (edited) Nu e de la motor, motorul merge perfect rotund, mai ales pe GPL. Stiu cum e de la motor, dar problema e cand prinde ambreiajul. Kitul de ambreiaj complet a fost schimbat recent. Edited September 5, 2006 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Idem Uzura neuniforma a placii de presiune sau a discului sau multe altele legate de aceste doua piese. Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Esperatul said: Cat de complicata e schimbarea tampoanelor motor? Cam cat costa un set pt Espero?Vreau sa stiu in principal ce utilaje trebuie sa detina serviceul respectiv si cam cat dureaza, daca stie cineva. Imi vibreaza la relanti si la plecarea de pe loc daca nu o turez peste 2500 si daca nu am grija cum plec se scutura tare si banuiesc tampoanele motor. Tocmai am facut schimbarea. Cam acum o saptamana. Utilajul necesar este un cric pe care sa stea motorul. Iti mai trebuie o scandura pe care sa sprijini cricul si un sant sa lucrezi sub masina. Dureaza cam 45 de minute. Pune o ora, maxim doua, de manopera. Link to comment
Miste_R Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Si ce s-a imbunatatit dupa schimbare? Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Sunt mai stresat cand ajung la serviciu ca imi lipseste masajul din scaun de la relanti si a mai disparut si o mare scuturare din momentul in care porneam masina. Ah, si alta parte naspa e ca imi vine sa dau la demaror cu motorul pornit. Am uitat sa spun: la mine unul dintre cei 3 suporti era rupt. Link to comment
Esperatul Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Ai schimbat unul sau pe toti? Se diagnosticheaza usor? Care e responsabil oare pt vibratii? Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 I-am schimbat pe toti dar numai unul era rupt. Am zis ca daca ala era asa nici ceilalti nu aveau scapare. Se diagnosticheaza prin aruncatul unei priviri. Se vede daca e rupt sau nu. De fapt daca incepe sa se creeze o crapatura, imediat se rup de tot. Link to comment
Miste_R Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Frumose senzatii dupa schimbare! La mine nu trepideaza la relanti,insa cand pornesc motorul acesta are o miscare destul de mare care doar se vede,nu se simte in masina. Ma supara insa ca la pornirea de pe loc, chiar si cu motorul cald, masina zvacneste o data sau de doua ori, atat in viteza 1 cat si in a doua. Si in continuare se simte o deplasare a manetei schimbatorului spre bord, in viteza a doua cand iau piciorul de pe acceleratie si in sens invers cand accelerez. Tot atunci atunci apar si zmuciturile..sa fie tot de la tampoane? Link to comment
ovi_jer Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Verifica tampoanele de sub motor. Link to comment
Miste_R Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 (edited) Multumesc, le voi verifica! Edited September 5, 2006 by Miste_R Link to comment
BogdanG Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 @Esperatul De obicei la Espero se rupe suportul motor din stanga (cum te uiti la motor) se diagnosticheaza foarte usor punand un cric sub motor si incercand ridicarea acestuia .Daca suportul e rupt vei vedea imediat .De schimbat se face foarte usor iar pretul este in jur de 40 RON . Link to comment
animatorul Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 (edited) sal si eu am aceeasi problema cu vibratiile neuniforme la relanti, marti am programare la autonet, si am sa le spun despre suportul de la motor, sper sa fie doar asta inca o chestie eu am espero si cel care a avut-o inaintea mea a pus doar benzina premium credeti ca afecteaza grav? eu acum ii pun doar fara plumb, si i-am pus si un aditiv masina are 50 mii km Edited November 17, 2006 by animatorul Link to comment
LIX Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Salut ! Marea mea problema cu care ma lupt de ceva vreme este urmatoarea: trepidatii uniforme la relanti, da in "nas" la schimbarea treptelor de viteza si apasare usoara pe acceleratie, trepidatii intre 1000 si 1400 de turatii, cam lenesa. Acestea au aparut cam dupa ce am efectuat circa 2000 km de la revizia facuta la 120 mii km. Atunci au fost schimbate bujii, fise, filtre, curea distributie... toate fiind cele recomandate atit de producator cit si ce am mai citit pe forum. Acum am 132 mii de km. Dupa ce am citit pe forum, si verificat pe masina, din rezolvarea unor situatii asemanatoare, ma incumet sa mai cer un mic ajutor. Cu ceva vreme in urma am schimbat 2 injectoare ce pareau ca picura cu altele ceva mai tinere, rezultatul a fost ca sau mai estompat un pic vibratiile si parca nu mai da asa tare in "nas". Pozitiv a fost faptul ca a devenit mai vioaie masina in detrimentul unui consum mai mare - inre 60 si 70 de km efectuati cu 10 l de benzina, exclusiv urban, pe distante scurte. Dupa o jumatete de an mi-am propus sa gasesc o rezolvare. Am luat cele 4 injectoare originale ale masinii plus cele doua experimentale, si le-am dus la curatat cu ultrasunete in ideia ca din 6 au sa gaseasca 4 bune. Dupa curatare a urmat testul de umplere a recipientelor gradate (cantitatea de combustibil intr-un anumit interval de timp) Rezultatul: cele 4 ale masinii 25 de mililitri cu diferente de +/- 1ml intre ele, celalalte 2 fix 30ml. Acuma nu mai stiu care injectoare ar trebui sa fie in parametri. Am montat cele 4 injectoare originale ale masinii de proba, rezultatul: aceleasi trepidatii obsedante, nu mai da in "nas" ca inainte dar a devenit mai lenesa comparativ cu perioda in care avea cele doua injectoare cu debit mai mare. In speranta ca maestrul ovi_jer va citi acestea, atasez si rezultatul unei diagnosticari. Link to comment
tolin Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Din scanare, se pare, ca ai amestecul prea bogat. Regleaza-l din potentiometrul de CO. Ovi_jer a postat pe undeva si cat trebuie sa fie valoarea corecta in mV, parca 580 mV. Tu ai 678 mV. Dupa asta, un reset si un idle learn sunt binevenite. Apropo, de unde ai programul acela de scaner ? Link to comment
Cumnatu Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 (edited) Imi cer mii de scuze ca n-am citit paginile acestui post, o voi face cu siguranta. Dupa cum unii stiti tocmai am schimba tastazi bujiile si fisele. In continuare tremura masina, destul de tare cat sa ma faca sa postez aici luandu-mi un final warn. 2. Cum se face ca acum, dupa ce am schimbat cele de mai sus bate axa cu came ( sau tachet ) si inca destul de rau, inainte batand aproape insesizabil ?? Rog raspunsuri concrete si la obiect ca sa nu deranjez prea mult cu replyuri si multumesc pentru exceptia pe care moderatorii sper ca o vor face de a nu penaliza acest post ce si siguranta are raspuns undeva in paginile scrise deja. Sunt in criza de timp in sensul ca vreau sa o rezolv maine la prima ora. Multumesc pentru tot ( sunt si putin cam plin de spume din alt subiect ) LE : in timp ce astept rapunsul ma apuc de citit, daca nu vine pana termin si il gasesc in cele 8 pagini o sa retractez postul ! Edited January 17, 2007 by Cumnatu Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Lix@ Avansul apare negativ si valoarea mare a potentiometrului CO. Cumnatu@ Probabil ce ai pus aici a ajuns la limita maxima si axul cu came se vaita de intretinerea stapanului ) Pina la urma nu am inteles ce bujii ai avut si ce ai montat pina la urma. Link to comment
Cumnatu Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Am avut niste bosh care o sa cobor acum sa aduc una sa vad ce scrie pe ele si am pus NKG d-alea de la magazinul recomandat de Zmeu. CObor acum si revin cu detalii complete ( ajunsesem la pagina 2 ) Diferenta de sunet al axei ( sau tachet ) este cam mare sa se intample stand pe loc cu motorul oprit timp de 20 minute. Este foarte sesizabila. Dupa cum am mai zis, inainte ... parca, parca nu, dar parca da batea ceva . Asta era sanzatia. Acum bate sigur clar . Si asta exact dupa schimbul de bujii si de fise. Am fugit fupa bujii .. Link to comment
LIX Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Este fotografiat display-ul analizorului dedicat autoturismelor Daewoo. S-a incercat in urma cu ceva timp o reglare din potentiometru CO. Se pare ca aceasta a fost valoarea optima la care motorul trepideaza mai putin. Am sa incerc din nou. Multumesc ! Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Lix@ Se regleaza la 600mV daca injectoarele sunt ok(in cazul tau curatate). Verfica si avansul pentru ca apare ca negativ in loc sa fie la 10 grade pozitiv. Despre ce analizor vorbesti?Esti sigur ca nu era scaner? Ce scria pe el? Cumnatu@Bataile cu ulei castrol apar imediat dupa prima incalzire mai puternica a motorului.In cazul tau faptul ca l-ai tinut la relanti mai mult Acum cred ca ai inteles ce am zis si prima data? Link to comment
LIX Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Scuze , probabil scaner, ca model ceva cu terminatia 100 (***-100). Deci sintetizind, din potentiometrul CO-situat linga filtrul de aer, incerc sa-l aduc la valoarea de 600 mv (indicatia de oxigen senzor a scanerului), iar prin rotirea delcoului sa ajung la o valoare de +10 grade (indicatia spark de pe scaner). Multumesc !!! Link to comment
Cumnatu Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 (edited) @Ovi, nu prea am inteles, asa le pui tu intre randuri Uleiul l-am schimbat acum 1 saptamana ( sau 2 ) si de atunci s-a tot incalzit motorul ca deh, nu ma port tocmai frumos cu el . Bujiile erau : Bosch Super 4 R1 771 W 56 Germany... am citat tot ce scrie pe ele Acum bujiile sunt : NGK 7822 BPR6ES - asta scrie pe cutie ( made in Japan ) iar fisele Bosch Silicone Power B739 - Fabrique a Royaume-Uni, Made in UK revin la citit Edited January 17, 2007 by Cumnatu Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Fisele sunt la fel ca alea de pe cutie?cu arcurile alea? Cat priveste uleiul asta e inceputul dar asta e alta discutie pe care o sa vorbim pe larg in 2-3 subiecte ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now