AAdorjan Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Daca dau jos termostatul va curge afara ceva antigel, nu? Cum se da jos cel mai simplu termostatul ca sunt o gramade de furtune in jurul lui care ingreuneaza accesul? Cu electroventilatorul nu sunt probleme. Link to comment
Senna Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 L-am schimbat eu, insa cu mai mult de un an in urma. Nu mi s-a parut dificil, nu-mi amintesc sa fi fost nevoie sa-i fac loc. Atentie insa la remontare, suruburile folosite la Tico sunt proaste, astfel unui membru de-al nostru i s-a rupt unul in urma unei strangeri absolut firesti. Da, va curge lichid de racire, dar putin. Ca sa mai reduci din risipa poti desface capacul radiatorului si cu un furtul subtire sa amorsezi scurgerea din el intr-un pet a unei cantitati modeste de lichid, cat se poate scoate. Astfel vei goli furtunul dintre termostat si radiator si pierderea de lichid va deveni insignifianta. Bafta maxima! Link to comment
tolin Posted February 19, 2006 Share Posted February 19, 2006 Cand schimbi termostatul la un motor nu e mai bine sa golesti si sa speli instalatia ? Link to comment
AAdorjan Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Pana la urma cred ca voi schimba si antigelul, desi imi este mile de el, pus de 3 (trei) luni, Mobil1... ("> Link to comment
AAdorjan Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Am fost la service si problema era radiatorul din interior. Mocheta era foarte uda, si pe acolo pierdea antigel. Radiator 190ron + manopera 80ron. A trebuit demontat tot bordu, scoase furtunirele care intrau in calorifer etc. Nu va doresc sa aveti vreodata problema aceasta! Bine ca sa rezolvat! Link to comment
tolin Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Radiator spart ? A inghetat ? Link to comment
AAdorjan Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Nu era spart ci fisurat. Link to comment
tolin Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Adica inghetat putin, nu ? Link to comment
AAdorjan Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 (edited) Nu era inghetat, sau cel putin eu nu am vazut asa. Intr-o parte era antigel cam vascos si pe acolo curgea. Sper ca am inteles bine intrebarea ta. Edited February 20, 2006 by AAdorjan Link to comment
tolin Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Vroiam doar sa stiu cauza, deoarece am o banuiala la care vad ca am o confirmare. Deci, acolo s-a creat un dop, altfel, ce motiv era sa fie mai vascoasa o solutie de antigel ? Se pare ca asistam la un concurs al contrafacerilor sau a vanzarilor de produse cu termen expirat. Scuza-mi insistenta, dar exact in cazul acesta, nu se impunea spalarea instalatiei (erau conditii ideale) si introducerea unui antigel nou ? La cheltuiala asta, un termostat nou nu mai conta. Mecanicii nu pun problema asa, ei vor sa rezolve problema imediata prin costuri mici, clientul sa fie multumit ca a scapat ieftin si apoi sa revina. Dar asta nu inseamna ca din punctul de vedere al clientului este cea mai buna rezolvare. Link to comment
SORAN Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Nu stiu cine mai face piesele astea pentru Daewoo ca in orice caz nu mai sunt la calitatea celor cu care veneau masinile din Korea...am constatat de nenumarate ori! Link to comment
ZLI Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 crezi că îţi pui cel mai bun produs în maşină şi de fapt e apă colorată cu ceva glicol în ea dar nu mirosea în maşină a antigel? că de obicei miroase ca naiba şi când ai ceva spart pe afară! Link to comment
Pedala Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Cu intarziere vin sa fac si eu o observatie. Pe termostate se scrie temperatura la care incepe deschiderea Link to comment
AAdorjan Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 (edited) Da asa e. Pe cel de Tico scrie 82*. Offtopic: Cum usuc mocheta plina cu antigel? Aeroterma pusa la picioare nu acopera intreaga suprafata... Edited February 21, 2006 by AAdorjan Link to comment
Pedala Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 (edited) Pai o lasi sa se usuce. Nu prea ai ce face. Verifica in schimb daca este uda si pe partea cu tabla. Daca este trebuie sa o desfaci si sa ii pui ceva intre mocheta si tabla sa poata respira si acolo. Daca nu s-ar putea sa ai surprize neplacute in viitor cu rugina. Edited February 21, 2006 by Pedala Link to comment
AAdorjan Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Ma gandeam sa dau jos toata mocheta sa o duc sus in casa si sa o spal, apoi o las pe calorifer sa se usuce k lumea. Oare se va "aseza" la fel ca inainte, adica se vor potrivi gauriile de sustinere etc? Dau prea multa importanta acestei probleme? Link to comment
tolin Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Te-ai gandit bine, eu am scapat, din greseala, una data lichidul pe iarba din parcare si s-a decolorat imediat si abia dupa vreo 2 ani s-a regenerat. Nici cainii nu mai treceau pe acolo. NU, nu dai, sunt intrebari firesti. Link to comment
tribunul Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Duminica am facut un drum de aproximativ 650Km cu tico si am constatat ca acul care indica temperatura apei nu s-a ridicat deloc. Duminica la ora 5 dimineata era destul de frig circa 6-7grade. In acelasi timp nici caldura nu prea am avut in masina. Mentionez ca vara nu am avut asemenea problema ba din contra acul de temperatura statea la jumatatea distantei adica mai mult decat normal. Duminica in jurul orei 15.00 cand s-a mai incalzit si datorita mersului bara la bara din Bucuresti acul a inceput sa urce spre normal. Tot anormal mi s-a parut si faptul ca a consumat mai mult circa 6 % la drum lung. Va multumesc pentru sugesti sau pareri. Incearca cand mai este frig afara sa pui un carton in dreptul radiatorului, cu cat este mai frig cu atat cartonul sa acopere o suprafata mai mare a radiatorului. Fa o proba cu cartonul pus in fata si o sa vezi ca o sa urce acul spre jumatate, si-ti scade consumul. Eu iarna pun un dosar si incerc sa acoper aproape tot radiatorul. Ex. benzina juma' petrom - juma' omv + un flacon de 2+2, Bucuresti, Pitesti, Valcea, si retur un consum mediu de ~4.5, alergata peste 100km/h cam ~50Km din tot traseul, greutate la dus 200kg, la intors ~300kg. Am avut tot timpul carton, aproape pe toata suprafata radiatorului, temp. afara ~peste 10grade, dar cand am intrat in Buc a trebuit sa-l scot. Link to comment
Bimadi Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 am o problema cu ticolino meu.nu imi indica la bord temperatura apei.e mort.cam ce problema ar putea fi? Link to comment
exemplu Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 eu am alta problema ... help ...cu ceva ideei ... se intampla ca tot timpul ..mai putin la pornire,acum de la temperatura sta mereu in zona de mijloc..nu conteaza ,ca stau pe loc..ca sunt afara si am 120 la ora ...tot timpul la jumatate..mai porneste si ventilarotul din cand in cand ..desi nu este asa cald afara ... Link to comment
pyty Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 am si eu un mic bai... desi am studiat manualul inca nu mi-am dat seama , aum de ceva vreme cu incalzirea asta globala(locala) din Timisoara, stand la semafor, si coloane, acul la apa a urcat vertiginos si a trecut de verticala, eu stiu de la alti cunoscuti ca normal sta cam la "sfert", si nu a pornit electroventilatorul. daca siguranta electroventilatorului poate este buna, ce poate fi?, radiatorul este incalzit deci semn ca termostatul deschide. Exista vreun senzor de pornire pe undeva ? in carte nu scrie nimic , deci nu prea imi dau seama cum porneste electroventilatorul... va multumesc anticipat Link to comment
dionescux Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Pe galeria de admisie... intr-o pozitie mai ciudata sunt 2 senzori de temperatura, unul pentru indicatorul de bord si unul pentru comanda electroventilatorului. Se ajunge destul de nasol la ei, eventual in parcare lasa masina pornita la ralanti si vezi daca pana la urma porneste ventilatorul ...daca pleaca e ok ...daca nu o sa iasa abur Link to comment
ToPser Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Pe galeria de admisie ? Poate ai vrut sa spui blocul motor !!! Link to comment
Pedala Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Termocontactul ventilatorului este pe carcasa termostatului langa distribuitor Link to comment
pesteimputit Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 @ topser, a vrut sa spuna fix ce aspus, pe galeria de admisie sunt cei 2 senzori Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now