adostar Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 E bine ca motorul sa functioneze cu un singur tip de ulei. Motul este un ulei foarte bun dar vad ca pe site-ul lor recomanda pentru matiz ulei 10 W40. Link to comment
tolin Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Ce ai descoperit, defapt, ca ai bagat inainte un ulei inutil de bun si inutil de scump pentru km parcursi intre doua revizii ? Link to comment
puchi Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Robertino!Cutii rotunde (de ulei)?.S-au ca asta ? Link to comment
closchkutza Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Niciodata nu exista inutil de bun . Scump, intr-adevar, este. Ideea este, Motul 5w30 este mai bun, in motorul meu, decat ceea ce am in prezent(Valvoline SynPower 5w30 XL-III)? Link to comment
john Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) Daca ambele produse satisfac la fel de bine cerintele? E ca si cum ai cumpara mere ambalate individual in catifea, la fel de bune ca cele vandute direct dintr-un Logan Pickup , dar de 3 ori mai scumpe. Edited June 20, 2008 by john Link to comment
closchkutza Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Care sunt alea in catifea? Link to comment
robertinoo Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Robertino!Cutii rotunde (de ulei)?.S-au ca asta ? Cutii cilindrice, cum sunt cutiile cu compot. Bineinteles mai mari, de un litru. Nu mai am cutiile, ca puneam o poza; au ramas la service. Link to comment
strumfuadi Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Cutii cilindrice, cum sunt cutiile cu compot. Aveau si cheiţă? Nu de alta, dar nu'mi place sa folosesc desfacartorul de conserve.. Motul sunt uleiuri FOARTE bune, daca sunt printre lideri la uleiurile de motociclete (turatii pana la 16-17mii rpm) nu vad de ce nu ar fi bune si cele pentru masini.. Link to comment
john Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Vezi ca ii dai idei closhcutei, isi pune ulei de moto Link to comment
strumfuadi Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Nu sunt bune la auto, au certificare API SG in marea lor majoritate si nu au (sau au putini) friction modifiers, pentru a nu patina ambreiajul. Link to comment
tomis Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Cutii cilindrice, cum sunt cutiile cu compot. Bineinteles mai mari, de un litru. Nu mai am cutiile, ca puneam o poza; au ramas la service. Este o mica invazie de ulei GM Daewoo, made in Korea, 5W30...10W40, conserve de tabla rotunde 1 litru si prismatice la 3 litri sau 3,8 litri (gallon). Sintetic si semisintetic. Preturi cam 22... 25 lei, cam cel mai mic din piata, chiar sub GM Genuine. Cred ca numai la piese auto Daewoo se gaseste. Link to comment
closchkutza Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Eu ma gandeam mai degraba la un Motul 300 V Power Racing 5w30. Nu sunt chiar asa de batut in cap sa bag ulei de motor . Pretul nu conteaza. Vreau sa stiu doar daca este mai bun decat ce am in motor. Link to comment
tolin Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Ai facut o obsesie ? Vezi ca mecanicii batrani spun ca intr-un motor poti baga cele mai bune uleiuri, dar daca le schimbi de la un schimb la altul, ca Mutu telefoanele, mai rau ii faci. Link to comment
closchkutza Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) Pai cam de ce se intampla asta? Ca doar este motor, nu se oftica ca-l trec pe alt ulei si sa faca urat. Nu am facut o obsesie, vreau doar sa ii iau cel mai bun ulei pe care il pot gasi, potrivit pentru el. Edited June 20, 2008 by closchkutza Link to comment
tolin Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Nu exista ulei de motor care sa nu depuna cate ceva, pe canale, pe la simeringuri. Acum, cum ti-o fi norocul, sa fie compatibile rezidurile. Altfel, pana si fierul are inima. Link to comment
Belbody Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 (edited) Salutare, Se apropie schimbul de ulei la broscuta mea si m-am hotarat sa-l cumpar cu manutza mea, parca nu-mi place sa vad numai pe factura tipul uleiului pus in motor.. (paranoia). La service Chevrolet, daca ii lasi pe ei iti pun 10W40, cel mai ieftin.. Ultima oara am insistat serios sa puna 5W40, (30 nu aveau) si receptionistul mi-a raspuns in sictir.. "ok ok, 5W40, daca zici matale... hai sa fie... cu toate ca matizul nu merita asa ceva..."(traducere libera). Asa m-am ales pana la urma cu ESSO 5W40, si ala pus peste nivel (sa fie, tata!). Asa ca m-am enervat si m-am hotarat sa fac schimbul singur, sau macar uleiul sa-l cumpar eu. Am gasit intr-un magazin Valvoline DuraBlend FE 5W30 la un pret bun (il au la oferta) si ma intreb daca a mai folosit cineva pana acum. Am cautat si am gasit numai vorbe bune pe forum despre Valvoline, dar numai despre Synpower. In magazinul de care ziceam au Synpower, dar numai 0W40, indicativ care nu se potriveste. O fi la fel de bun si acest DuraBlend 5W30? Un ulei se poate invechi stand in magazin? Cat are termenul de garantie in ambalajul sigilat? Ma gandesc ca de aceea o fi la oferta... Edited June 25, 2008 by Belbody Link to comment
Belbody Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Vad ca nu mai scrie nimeni aici, eu intre timp mi-am luat ulei Valvoline de care ziceam mai sus, filtru Mann, si maine ma apuc de treaba in parcare. Link to comment
tolin Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 http://www.automotive.artversa.com/AM/AOH/AOHHS/1185.pdf Este bun pentru motorul tau, doar, sa-l schimbi dupa 7500 km. Link to comment
Belbody Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Multumesc pentru link, dar de ce asa de repede? Link to comment
banzay Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Cam offtopic...ca tot se pune accent pe ecologie... ce faci tu cu uleiul uzat dupa ce il schimbi in parcare? Link to comment
tolin Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Daca citesti, afli, ulei semi-sintetic. Trebuia sa stii dupa pretul dat pe el. Link to comment
Belbody Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Cam offtopic...ca tot se pune accent pe ecologie... ce faci tu cu uleiul uzat dupa ce il schimbi in parcare? Tocmai am terminat... Pai l-am scurs din baie intr-un lighenas de plastic in care am pus un sac de plastic de gunoi, apoi l-am transferat cu ajutorul unei palnii de carton confectionta ad-hoc in doua pet-uri de plastic de 1,5L si tocmai (chiar imi venea sa rad cand am vazut postul tau acum) am fost la un miniservice auto aproape de mine unde cei de acolo l-au varsat intr-un butoi mare si chiar mi-au multumit.. Am reusit sa fac doar doua pete mici de ulei pe asfalt.. Uleiul vechi era negru ca smoala, Esso 5w40, 9000km. Filtrul l-am aruncat la gunoi.. Asa am facut si cu cel de la motocicleta schimbat cu 2 sapt in urma. Tolin, oi fi eu batut in cap, dar tot nu inteleg, daca e semisintetic se schimba mai repede sau cum? Link to comment
EM!L Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Da, fiind semi-sintetic recomandarea e sa fie inlocuit mai repede (la un nr. mai mic de km) decat unul sintetic. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now