sorinm Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1822794 Link to comment
calinjack Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 (edited) tabel cu uleiuri pardon Edited October 22, 2010 by Salex Link to comment
tolin Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Tu ai subliniat in manualul de utilizare ca 5w40 NU este recomandat de catre producator . NU mai posta informatii false culese de pe internet, foloseste specificatiile originale ale producatorilor si standardele. De povesti si basme despre uleuiurile pentru motor este plin netul, nu trebuie poluat si acest forum. 2 Link to comment
calinjack Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 ba tu esti neghiob?din moment ce 5w40 e un ulei net superior nu exista nici o recomandare negativa la adresa lui.recomandarea se face tocmai ca sa nu folosesti un ulei inferior,dar unul superior nu re opreste nimeni.cu atat mai bine.e exact ca la doctor care nu te opreste sa-ti cumperi cele mai bune medicamente el doar iti recomanda pe cele mai uzuale. 2 Link to comment
tolin Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 On 10/22/2010 at 2:57 PM, calinjack said: ... 5w40 e un ulei net superior ... Te-ai autodefinit. PS Neghiob e ma-ta. 4 Link to comment
ghYtza Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 On 10/22/2010 at 2:57 PM, calinjack said: din moment ce 5w40 e un ulei net superior nu exista nici o recomandare negativa la adresa lui.recomandarea se face tocmai ca sa nu folosesti un ulei inferior,dar unul superior nu re opreste nimeni.cu atat mai bine.e exact ca la doctor care nu te opreste sa-ti cumperi cele mai bune medicamente el doar iti recomanda pe cele mai uzuale. Pai daca 5w40 e ulei net superior sa-l folosesti la cartofi prajiti! Si n-ai prea inteles graficul ala din manual. Mai insista! Link to comment
calinjack Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 ce n-ai inteles? ca 5w40 merge de la -30 la +40,si 5w30 de la-30 la +30.pai care-i mai bun ? adica isi pastreaza proprietatile pe o plaja mai mare de temperaturi. Link to comment
mariustotel Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Deci. Aia cu neghiob a fost urata, poate si Tolin este uneori cam dur si fix in afirmatii dar urmaresc forumul asta al 3-lea an la rand si omul se pricepe iar oamenii care se pricep pot fi si duri si fixisti in exprimare. Acum sa-ti explic cu uleiul. Ai partial dreptate. 5w40 ar fi "parfum" daca te-ai da cu masina zilnic pe la marginea Saharei. La noi, unde 40 grade ai in cel mai bun caz 2-3 saptamani, uleiul ala ar fi ok in cele 2-3 saptamani si PREA GROS (VASCOS) in restul timpului iar presiunea rezultata din asta asupra simeringurilor de exemplu le va termina prematur. De aceea producatorii, si nu numai Daewoo (mai am si un Polo), recomanda 5w30, care este cel mai bun compromis. Sper ca am raspuns cu asta vesnicei dileme 5w30 versus 5w40. 1 Link to comment
tolin Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 (edited) On 10/22/2010 at 3:35 PM, calinjack said: ce n-ai inteles? ca 5w40 merge de la -30 la +40,si 5w30 de la-30 la +30.pai care-i mai bun ? adica isi pastreaza proprietatile pe o plaja mai mare de temperaturi. Subliniezi autocaracterizarea de mai sus. Pune mana pe specificatiile de la producator si afla pana la ce temperatura isi pastreaza un ulei pentru motor proprietatile ! O sa fie o mare surpriza pentru tine. Edited October 22, 2010 by tolin 2 Link to comment
ghYtza Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 On 10/22/2010 at 3:35 PM, calinjack said: ce n-ai inteles? ca 5w40 merge de la -30 la +40,si 5w30 de la-30 la +30.pai care-i mai bun ? Nu nu, spuneam ca tu n-ai inteles graficul,citeste cu atentie postarile(mai era unu ceva timp in urma care o tinea tare cu uleiul de cutie aerat ,esti la fel) 1 Link to comment
calinjack Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 On 10/22/2010 at 3:38 PM, tolin said: Subliniezi autocaracterizarea de mai sus. Pune mana pe specificatiile de la producator si afla pana la ce temperatura isi pastreaza un ulei pentru motor proprietatile ! O sa fie o mare surpriza pentru tine. era vorba de recomandarea in functie de temperatura de afara ia de-acihttp://www.amiauto.ro/cs-photos/uleiuri.jpg Link to comment
tolin Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 (edited) Graficul clasificarii SAE a vascozitatii il aduci ca argument impotriva ta ? Nu mai era cazul. Ca sa intelegi eroarea ta: uleiurile sintetice actuale se incadreaza toate la categoria C de pe acel grafic. Edited October 22, 2010 by tolin 3 Link to comment
bodo78cf Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 On 10/19/2010 at 12:18 PM, tolin said: Da-l afara urgent, iti termina lagarele de alunecare (cuzinetii). simptomatologia ar fi un sunet "fasait" al motorului? 1 Link to comment
diablo Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 (edited) Salut ..pentru totti care au masini gama daewoo..in ultimi ani de existenta a fabrici DAEWOO...in motoare a fost pus ulei CASTROLs-au DAEWOO,iar motoarele ereau testate pe standurile de proba intre 2000 si 6000 de turatii ore in sir de se rosea evacuarea si nu au avut probleme ,si voi va omorati cu nu stiu ce ulei marca s-au specificatii..puneti ulei si filtru dupa specificatiile date de constructor ca nu veti avea probleme...motoarele functioneaza dupa acelasi principiu dar sunt diferite din punct de vedere tehnic...exista si camera frigorifica unde ereau testate la temperaturi joase ,temperaturi pe care nu o sa le vedeti pe la noi... Edited October 22, 2010 by diablo 1 Link to comment
mitosu Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 daca ne poti spune ce fel sau tip de castrol se folosea in motoarele daewoo,pe bancurile de proba. 1 Link to comment
mitosu Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 se pare ca este un mare secret castrolul folosit de cei din fabrica pentru testarea motoarelor daewoo matiz. > Link to comment
mariustotel Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Nu stiu de ce dar presimt ca din observatia asta a ta se vor mai naste cateva pagini de polemica )"> 1 Link to comment
jorky1987 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 As avea si eu o intrebare.Am pus acum aprox 3 luni si 2 mii km ulei valvoline duralblend 10w-40(tinand cont ca masina e sh si dupa uzura pare a avea mai mult de 75 k cat are pe bord)Am inteles ca e recomandabil acest lucru pt masinile vechi.>Astazi uleiul este foarte negru si cam cleios,nu mai este la fel subtire ca asta vara.probabil si temperaturile de afara sa fie cauza,dar de ce se innegreste asa de repede? Sa folosesc un motor flush????Am auzit ca ar fi bun pt motoarele vechi.Doar ca nu prea imi vine sa schimb uleiul asa repede are doar 2000 km.Voi ce ma sfatuiti? 1 Link to comment
Viktor Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 (edited) Intr-un fel sau altul trebue scos depunerile din motor, unii folosesc motor flush - altii nu, personal folosesc din cind in cind cu toate ca n-apuca uleiul sa se inegreasca. Sa obtii rezultatele dorite, necesita o mica investitie, dar se merita. Edited October 31, 2010 by Viktor Link to comment
mitosu Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 On 10/31/2010 at 1:56 PM, jorky1987 said: As avea si eu o intrebare.Am pus acum aprox 3 luni si 2 mii km ulei valvoline duralblend 10w-40(tinand cont ca masina e sh si dupa uzura pare a avea mai mult de 75 k cat are pe bord)Am inteles ca e recomandabil acest lucru pt masinile vechi.>Astazi uleiul este foarte negru si cam cleios,nu mai este la fel subtire ca asta vara.probabil si temperaturile de afara sa fie cauza,dar de ce se innegreste asa de repede? Sa folosesc un motor flush????Am auzit ca ar fi bun pt motoarele vechi.Doar ca nu prea imi vine sa schimb uleiul asa repede are doar 2000 km.Voi ce ma sfatuiti? de 600 km am bagat si eu valvoline durablend 10w 40 ,syntetic ca asa scrie pe bidon, chiar azi m-am uitat si e curat. uleiul asta are tbn-ul 10,5 asta inseamna ca ti-a spalat motorul bine si probabil ca de asta s-a innegrit asa cum spui. oricum un 10w 40 se innegreste mai repede decit un 5w 40 sau 5w 30. eu nu te as sfatui sa bagi flush in motor pentru ca s-ar putea sa-i faci rau si nu bine,mai ales daca spui ca banui mai multi km decit are pe bord . bafta la un nou schimb de ulei. Link to comment
tolin Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Nu baga, de ce sa cureti motorul cu uleiul vechi, cand poti sa-l speli, din 2000 in 2000 de km cu ulei nou ? ) 3 Link to comment
hellcat Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 On 10/20/2010 at 12:26 PM, sorinm said: Iau la puricat uleiul GM. http://www.oilmag.ro/uleimotor/ulei-opel-long-life-p-462734.html Are certificarile GM-LL-A-025,GM-LL-B-025 si API SL si mai zic iar, Valvoline-ul are toate certificarile alea care le are si uleiul GM plus API SM. NET SUPERIOR. QED Am luat ulei GM acu 2 zile...are API SM/CF. Probabil de curand au trecut de la SL la SM. 1 Link to comment
korydon Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 On 11/4/2010 at 12:05 PM, hellcat said: Probabil de curand au trecut de la SL la SM. Din 2004 a aparut SM 1 Link to comment
hellcat Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Dupa cum se poate observa faceam referire la uleiul GM, sortimentul prezentat in link avand norma SL, aspect ce sta la baza comparatiei membrului sorinm cu uleiul valvoline. 1 Link to comment
korydon Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Uleiul GM cu SM este aparut mai demult, eu am luat in toamna trecuta prima data. Asta cu norma SM ii zice "dexos 2 ", cerd ca nu ma insel... 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now