Jump to content

Uleiuri recomandate - MATIZ


Cele mai utilizate uleiuri la MATIZ !  

1180 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

korydon esti slab informat sau doar iti place sa vorbesti despre lucruri care nu le cunosti, in bucuresti au fost si -25*c si am facut parateste pe motorul meu de n ori pentru ca merg in fiecare zi cu matizul, in 9 ani de cand il am avut timp sa observ cum merge masina asta .

mie pe autostrada imi consum 4l/100km /h si nu papa gram de ulei si pun pariu cu tine pe ce vrei ca motor mai turat ca al meu de matiz nu exesta.

cine te pune sa folosesti daciaoil a5/b5 ca sa fiu si eu ironic asta spune totul despre tine, asa ca ai grija ce sfaturi dai pe aici sau schimba masina si clubul.

 

m-am retras dupa clubopel pentru ca se face reclama agasanta la un ulei scump si slab , cu voia moderatorilor.

s-au retras mai multi nu numai eu din cauza unor impertinenti si prost informati.

Link to comment

korydon esti slab informat sau doar iti place sa vorbesti despre lucruri care nu le cunosti, in bucuresti au fost si -25*c si am facut parateste pe motorul meu de n ori pentru ca merg in fiecare zi cu matizul, in 9 ani de cand il am avut timp sa observ cum merge masina asta .

mie pe autostrada imi consum 4l/100km /h si nu papa gram de ulei si pun pariu cu tine pe ce vrei ca motor mai turat ca al meu de matiz nu exesta.

cine te pune sa folosesti daciaoil a5/b5 ca sa fiu si eu ironic asta spune totul despre tine, asa ca ai grija ce sfaturi dai pe aici sau schimba masina si clubul.

 

m-am retras dupa clubopel pentru ca se face reclama agasanta la un ulei scump si slab , cu voia moderatorilor.

s-au retras mai multi nu numai eu din cauza unor impertinenti si prost informati.

Consumul ala de 4l/100km pe autostrada il ai daca rulezi cu ce viteza ? la 130km/h sa nu zici ca tot 4l/100km iti consuma .

Link to comment

Am mai vazut asa motor de Matiz. Era al unui pusti care cheltuia mai repede banii pe scaune "scoica", arcuri sport, etc. decat pe ulei bun si schimbat la timp.

@ cris06: Castrol Magnatec 10 w40 si ocazional 5 w40. Ulei 5 w30 a vazut doar la primul schimb ( ~1000 km). Am mai folosit si Aral, dar nu mult timp. Parerea mea, Castrol e mai bun, si la cantitatea necesara, nu e nici foarte scump. Max. 150 - 200 RON/ schimb, incluzand ulei (Castrol) si filtre (MANN, KNECHT). Filtrul de ulei MANN are carcasa filtrului mai mare ceea ce rezulta in suprafata mai mare al elementului filtrant. Dupa doua schimburi de ulei (si filtre) si doua mici probleme de garantie, toate reparatiile/reviziile au fost executate de mine.

 

Edited by Tonyus
Link to comment

@ Tonyus: ai folosit Castrol Magnatec din comertul nostru "multilateral dezvoltat"? Al meu motor a fost uns vreo 5 schimburi cu Magnatec 5W40 (10.000 km si max. 6 luni) si vreau sa-ti spun ca mi-a lasat o mazga de toata frumusetea! Ori o fi fost contrafacut (desi asta il aveau la reprezentanta Dw folosit in garantie), ori nu a fost uleiul potrivit. Cert e ca si colegul Uskt a vazut exact acelasi lucru in motorul lui. Despre Aral am mai povestit si nici nu vreau sa aud de el. Oricum, cred ca e aceeasi mancare de peste, intrucat sunt facute de BP. Ce sa zic? Felicitari!

 

 

Edited by cris06
Link to comment

Pai da, din comertul nostru am achizitionat uleiul. Doar o presupunere, 5 w40 zice ca e full sintetic iar 10 w40 doar partial sintetic iar acum ceva timp am citit undeva despre uleiuri de motoare, cum ca cele semi sintetice ar avea detergenti in compozitie sau in proportie mai mare decat cele full sintetice. Uleiurile cu cel mai mare procent de detergenti ar fi cele pentru motoare diesel. Motiv lesne de inteles, ele produc cea mai multa "mazga".

Link to comment

Un ulei cu mai multi detergenti curata motorul, lasandu-l curat. Doar uleiul se murdareste. Motorul meu arata exact ca al lui x86 la ~84000km. Dupa o curatare in zona culbutorilor urmata de un motor flush, curatare baie de ulei si schimb de ulei si filtre arata mai bine decat al lui Augustin :P . Sa vedem pentru cat timp. Am folosit ulei GM 10W40 si 1/2 de sticla de aditiv Visco Stabil de la Liqui Moli. Dupa aprox 1000km am vazut ca nu mai papa ulei. Vechiul ulei, tot GM 10W40, dar la bidon de 5l imi parea a fi contafacut. Sa speram ca i-am dat de cap si cu consumul de ulei.

 

Link to comment

@ches: dar cat ulei iti manaca ? La 84k km mi se pare enorm sa iti manace ulei 10w40, sigur sunt reali km ? Mie la 147k km imi ia max.300 ml/1000 km de 5w30 la mers extra-urban si dupa ce se mai uzeaza uleiul, in prima mie imi ia foarte putin, dupa care isi cam da drumul uleiul si ajunge pe la 5000 km sa imi ia 300 ml, atunci il dau jos.

Link to comment

84.000 Km si "mananca" ulei ? Ceva nu e ok cu acel motoras. Mai ales ca zici ca e si murdar. Referitor la aditivi pentru ulei de motor, eu sunt impotriva lor. Daca ar fi asa de bun precum se lauda, ar fi demult folosit de producatorii de uleiuri. Mai bine un ulei mai "gros" de calitate, pana se gaseste timp (si bani) pentru rezolvarea corespunzatoare a problemelor motorului (segmenti, simering, etc.).

Link to comment

Un ulei cu mai multi detergenti curata motorul, lasandu-l curat. Doar uleiul se murdareste. Motorul meu arata exact ca al lui x86 la ~84000km. Dupa o curatare in zona culbutorilor urmata de un motor flush, curatare baie de ulei si schimb de ulei si filtre arata mai bine decat al lui Augustin :P . Sa vedem pentru cat timp. Am folosit ulei GM 10W40 si 1/2 de sticla de aditiv Visco Stabil de la Liqui Moli. Dupa aprox 1000km am vazut ca nu mai papa ulei. Vechiul ulei, tot GM 10W40, dar la bidon de 5l imi parea a fi contafacut. Sa speram ca i-am dat de cap si cu consumul de ulei.

 

 

din moment ce folosesti un ulei slab clitativ nu stiu ce pretentii mai ai de la motorul ala.

in motor se pune ulei bun fara aditivi, aditivii aia se depun si mai rau fac,unora nu va place deloc sa studiati un pic problema.

Link to comment

Aditivii de ulei, maxim mascheaza simptomele unei probleme, in caz fericit, sau provoaca altele. Pentru eliminarea problemelor tot trebuie sa investesti efort, timp si bani. Cate-o data bani mai putini decat costul unui asemenea aditiv de "firma de top in bransa".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...