strumfuadi Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Eu am cu aer conditionat si cu servo-directie. Trebuie cumva modelul mai mic(W67/2)? DA. Link to comment
Alezz Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 @closchkutza : asta scrie pe filtru W712 ; m-am uitat de 2 ori. Pe factura apare "piese" W712 e de Cielo Link to comment
matyzel Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Sa ma ajute cineva, please !! Trebuie sa fac schimbul de ulei la 20.000 km si nu stiu ce ulei sa pun. Matizul fiind in garantie mi se baga pe gat ori ulei Daewoo, conform producatorului, ori Aral, conform celor din service . La schimbul de 10.000 km la fel : mi s-a impus Aral, dar am ales High Tronic 5W40 sintetic. Din ce-am citit pe forum , cel mai indicat ar fi uleiul 5W30. Cu exceptia a 2 concedii pe an si iesiri la gratare, masina este rulata numai in oras. Probleme cu Aral H.T. 5W40 nu am avut, de cateva ori nu a pornit la I cheie, in rest nimic. Ce ma sfatuiti sa aleg dintre aceste 2 marci, pana se termina garantia ...ca pe urma stiu ce sa aleg !! Mersi si o zi buna Link to comment
strumfuadi Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Ce ma sfatuiti sa aleg dintre aceste 2 marci, pana se termina garantia ...ca pe urma stiu ce sa aleg !! Valvoline 5-30, specificatie GM. Daca nu vor si nu vor le zici ca te duci la alt dealer la service si nu isi vor mai castiga nici macar banii pe manopera! Link to comment
matyzel Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 M-am hotarat !! Merg pe Valvoline synpower 5W30 full syntetic, cu toate ca m-am inteles astazi cu mecanicul pentru un Mobil1 5W40. Dar dupa ce am citit totul de pe-aici, si sincer daca nu stii ce vrei ramai in ceata, am ajuns la concluzia : Castrol TXT- cam nemultumiti, Mobil-prea putini si-au exprimat opinia, Valvoline - de bine. Asadar, in service !! Link to comment
taxiboy Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Daca W712 e de Cielo asta inseamna ca e de rau ?.. Care este cel mai bun filtru pt matiz ? Nu conteaza pretul. Multumesc anticipat. Link to comment
adostar Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Luni ma duc si eu sa-mi cumpar uleiul de motor Valvoline synpower 5W30, merge laser cu uleiul asta ! Link to comment
laurentziu83 Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Fostul meu matiz (decembrie 2002, actual are 78000 de km) a primit la 71000 de km, prin octombrie, Valvoline SynPower 5W30, acum la 78000 nivelul e la jumatate pe joja, este cam negru, dar asta e, matizul meu a consumat dintotdeauna ulei. Motorul toarce frumos, dimineata nu stiu cum e cu zgomotele (prima pornire o vede dimineata la Braila, n-am cum sa constat), in schimb, la 2-3 ore dupa ce a fost oprit a mers bine, fara huruieli, la fel, in turatii mari, nu prea are zgomot metalic, trage bine, etc. In continuare vom merge pe Valvoline, se pare ca am gasit uleiul bun pentru el. Masina e utilizata in regim de naveta, cu 30-40 de km zilnic in extraurban si 10-15 in urban. In extraurban nu vede mai mult de 100 la ora (digul Braila-Galati). Inainte, cu Castrol 5w30, in 11 mii de km l-a papat tot, nu se mai umezea joja decat dupa ce porneai motorul, si, chiar dupa ce l-am pus, la prima pornire dimineata se auzea un zgomot "de tachet", daca ar fi avut asa ceva, in plus, motorul avea un zgomot metalic, ca si cum i-as fi pus apa in loc de ulei. Asadar, Castrol NU (cel putin cel ce se gaseste pe la noi), Valvoline DA. Link to comment
trebor271074 Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 Fostul meu matiz (decembrie 2002, actual are 78000 de km) a primit la 71000 de km, prin octombrie, Valvoline SynPower 5W30, acum la 78000 nivelul e la jumatate pe joja, este cam negru, dar asta e, matizul meu a consumat dintotdeauna ulei. Motorul toarce frumos, dimineata nu stiu cum e cu zgomotele (prima pornire o vede dimineata la Braila, n-am cum sa constat), in schimb, la 2-3 ore dupa ce a fost oprit a mers bine, fara huruieli, la fel, in turatii mari, nu prea are zgomot metalic, trage bine, etc. In continuare vom merge pe Valvoline, se pare ca am gasit uleiul bun pentru el.Masina e utilizata in regim de naveta, cu 30-40 de km zilnic in extraurban si 10-15 in urban. In extraurban nu vede mai mult de 100 la ora (digul Braila-Galati). Inainte, cu Castrol 5w30, in 11 mii de km l-a papat tot, nu se mai umezea joja decat dupa ce porneai motorul, si, chiar dupa ce l-am pus, la prima pornire dimineata se auzea un zgomot "de tachet", daca ar fi avut asa ceva, in plus, motorul avea un zgomot metalic, ca si cum i-as fi pus apa in loc de ulei. Asadar, Castrol NU (cel putin cel ce se gaseste pe la noi), Valvoline DA. Am vorbit cu cineva care avea un matiz care la fel papa ulei din fabrica. Manca putin, dar manca. Trebuia sa alimenteze constant baia de ulei, odata la cateva mii de km. A desfacut motorul sa scimbe segmentii, si i-a gasit pe aia pusi din fabrica, cu imbinarea aliniata de sus pana jos in lungimea cilindrului. A schimbat segmentii, i-a pus asa cum trebuie pusi si consumul de ulei este insesizabil acum. merge cu Castrol 5w30 TXT. Si eu tot cu acest ulei merg si sunt foarte multumit. Sa auzim de bine. Link to comment
bishnitzarul Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Trebuie sa fac schimbul de ulei si nu stiu ce ulei sa mai bag ( Daewoo 5w30 ) nu mai bag pt ca am aproape 6000 km si a facut spuma. Foloseste cineva Castrol Magnatec 5w40 ? ce pareri aveti despre uleiul asta? Link to comment
muscarul Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Bishnitare - am avut eu, a fost ok, mai ok decat Mobil1, pe care il am acuma, poate si pentru ca cel Castrol era 5W30 si Mobil1 e 5W40 (m-a aburit sefu de service). Acuma vreau sa revin la 5w30, mi se pare ca mergea mai ok inainte. Link to comment
cata30 Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) M-am hotarat !! Merg pe Valvoline synpower 5W30 full syntetic, cu toate ca m-am inteles astazi cu mecanicul pentru un Mobil1 5W40. Dar dupa ce am citit totul de pe-aici, si sincer daca nu stii ce vrei ramai in ceata, am ajuns la concluzia : Castrol TXT- cam nemultumiti, Mobil-prea putini si-au exprimat opinia, Valvoline - de bine. Asadar, in service !! Eu am gasit acest ulei (Valvoline synpower 5W30 full syntetic) la 195 RON / 4 litri. E ok ca pret sau mai caut? Edited March 14, 2008 by cata30 Link to comment
adostar Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Ieri am facut si eu schimbul de ulei, am gasit valvoline synpower 5 W30 cu 30 lei litrul. Link to comment
cata30 Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Ieri am facut si eu schimbul de ulei, am gasit valvoline synpower 5 W30 cu 30 lei litrul. Zi-mi si mie te rog, unde ai gasit? Link to comment
closchkutza Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Probabil in Galati . Ce ai gasit tu, Cata30, este cel mai probabil ce am luat eu, adica Valvoline SynPower XL-III 5w30, ulei care difera un pic fata de cel normal(SynPower 5w30). Din asta am eu in motor acum si mi se pare super(cel putin deocamdata). De asemenea, este un pic diferit de SynPower simplu si tind sa cred ca este si mai bun. Asa ca poti merge linistit pe el. Link to comment
tolin Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Nu tinde prea tare ... http://www.valvoline.be/index.asp?pageid=9...006d6cde41b312c ... SynPower simplu este mai bun. Dar, poate, mai potrivit circulatiei in aglomeratie este Dura Blend 5w30. Link to comment
adostar Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Cel putin synpower simplu 5 w30 e pe specificatiile GM. Link to comment
closchkutza Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) Plus ca 5w30 simplu nu este ulei "long life", plus ca are continut de cenusa mai mare... Edited March 14, 2008 by closchkutza Link to comment
tolin Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 XL-III este facut pentru anumite motoare de VW !!! La ce-ti trebuie longlife cand il schimbi la 6 luni, faci 30k km pe an ? Link to comment
_escu Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Adostar, faptul ca SynPower simplu indeplineste niste norme GM long life care nici macar nu existau pe vremea cand s-a conceput motorul de Matiz nu il face mai bun decat XL-III. XL-III a fost conceput special pentru motoarele euro 4 (nu provoaca depuneri in catalizator) si daca poate fi turnat in orice fel de motor VW, poate fi pus fara grija si in Matiz. Este cel mai performant ulei Valvoline 5W30 la ora actuala, pentru ca VW are cele mai draconice specificatii. Despre cat de rentabila e investitia... Normal ca e greu sa vezi vreo diferenta intre SynPower si SynPower XL-III atunci cand schimbi uleiul cum se schimba la matiz la cateva mii de km sau la un an. Dar daca vrei sa fii impacat cu gandul ca ai facut totul pentru motorul tau, pui Valvoline XL-III sau Mobil1 ESP Formula, sau Castrol Edge 5W30. (Castrol nici nu mai produce alt ulei cu norma 5W30 in afara de acest Edge, care este echivalentul lui XL-III). Si oricum este bine stiut faptul ca Closchkutza vrea tot ce este mai bun pentru masina lui, fara sa conteze pretul Link to comment
adostar Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) Pai daca tot dai banu pe un ulei scump - long life - nu se merita sa-l schimbi la 6 luni, doar in cazul in care nu ai ce face cu banii Edited March 14, 2008 by adostar Link to comment
closchkutza Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Poate asa pare, si sincer nu vreau sa conving pe nimeni de nimic. Si sincer, am dat banu` jos fara nici un fel de remuscare sau proces de constiinta, fara sa-mi tremure mana, stiind ca ii asigur motorului masinii mele maximul de protectie. Pentru mine, faptul ca VW are "tupeul" sa recomande acest ulei pana si la motoare V8(iar motoarele VW nu sunt tocmai harburi) ma face sa stau linistit. Tocmai pentru ca motorul matizului(cel putin in cazul meu, avand in vedere si conditiile in care il utilizez) merge acum la 2400rpm si peste 5 secunde la 4500-5000rpm, cu variatii mari de turatie, ma face sa ma orientez catre uleiuri mai scumpe decat media, in unei protectii cat mai bune. Pentru mine, aceste aspecte legate de utilizarea masinii intra la categoria "conditii grele", asa ca vreau sa ii asigur maximum de protectie. Banii nu sunt o piedica, cel putin momentan. Cand n-o sa mai pot intretine masina cum trebuie, nu o sa mai am bani de consumabile de calitate, o vand. Link to comment
_escu Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) @adostar Pai de exemplu masina pe care am cumparat-o eu a facut reviziile o data pe an, la sugestia celor de la City Center care au vazut ca fostul propietar nu facea mai mult de 5000 km/an. Dar nu toti dealerii sunt atat de indulgenti cand masina e in garantie ca "trebuie sa manance si gura lor ceva" si te cheama o data la 6 luni. Dupa iesirea din garantie se poate schimba la 1 an fara probleme. Edited March 14, 2008 by _escu Link to comment
tolin Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 (edited) ... Pentru mine, faptul ca VW are "tupeul" sa recomande acest ulei pana si la motoare V8(iar motoarele VW nu sunt tocmai harburi) ma face sa stau linistit. Ce este bun pentru un motor VW nu inseamna ca e bun si pentru motorul tau. Nu mai incerca sa-l depasesti pe proiectantul motorului, este o cursa cu final cunoscut. Un ulei care intruneste conditiile unei singure norme nu este vreodata mai bun decat unul care intruneste conditiile a doua sau mai multe. Asta este la mintea cocosului. Edited March 14, 2008 by tolin Link to comment
_escu Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 Tolin, nu este chiar asa... unele norme sunt acoperitoare pentru alte norme. Numarul normelor pe care le indeplineste un ulei nu este un indicator al calitatii uleiului respectiv. Norma in sine este indicatorul calitatii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now