Doru_Neo Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Din ce am citit cred ca mai potrivit e ala fara XL III Link to comment
closchkutza Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Fiecare intelege ce crede de cuviinta. Link to comment
muscarul Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Si eu am intees ca e mai synpowerul simplu, in sensul ca XL III a fost gandit sa corespunda specificatiilor VW. Oricum, avand in vedere ca VW are unele dintre cele mai exigente cerinte... nu cred ca e o greseala daca pui XL III. Dimpotriva... Eu o sa merg pe Synpower simplu pentru ca e mai ieftin Link to comment
tolin Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 muscarul said: ... Oricum, avand in vedere ca VW are unele dintre cele mai exigente cerinte... Cerinte exigente sau diferite ? Logica asta, dupa care un ulei care respecta norme multimarca este socotit mai slab decat unul dedicat unei singure norme a unei marci care face motoare total diferite fata de ce ai, ma depaseste total. Link to comment
closchkutza Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Si eu zic ca SynPower XLIII-5w30 este un ulei mai bun, in sine, decat SynPower 5w30 simplu. De ce? -SynPower XL III are vascozitatea mai mica la rece decat cel simplu; -SynPower XL III are vascozitatea un pic mai mare la cald decat cel simplu; -SynPower XL III are un continut de cenusa de maxim 0.6, fata de cel simplu care are 1.3; -SynPower XL III se poate schimba la 30.000km(nu este cazul aici, dar pentru asta a fost facut), fata de cel simplu care merge maxim 15.000km; Per total, SynPower XL III pare un ulei mult mai stabil in timp si asta conteaza, la un ulei. Oricum, specificatiile lui sunt peste cele ale uleiului SynPower simplu. Pentru comparatie, adaug specificatiile: SynPowerXL_III_5w30.pdfFetching info... Synpower5w30.pdfFetching info... Link to comment
adostar Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 E bun synpower XL III, trebuie sa fi nebun sa-l schimbi la 6 luni sau 10kkm Link to comment
Doru_Neo Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Eu consider ca nu prea se merita "diferenta" atat timp cat cel simplu se incadreaza perfect in cerinte. La ce sa arunci banii de pomana... Link to comment
_escu Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Un ulei mai bun nu inseamna niciodata bani aruncati pe fereastra. Niciodata. In legatura cu cerintele... in ultimii 10 ani s-au schimbat multe in lumea lubrifiantilor si a sistemelor de alimentare cu combustibil. Chiar si Matizul a trecut de la norma Euro 2 la Euro 4 fara ca cineva sa se gandeasca sa schimbe cerintele. E cam aiurea sa te bucuri ca te incadrezi in cerintele Euro 2 cu un ulei folosit intr-un motor Euro 4... Link to comment
robertinoo Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 In cazul in care ma hotarasc sa renunt la garantie, sau dupa garantie, se poate sa folosesc la matiz un ulei care sa tina 20-30000km? Link to comment
_escu Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Sigur ca poti, dar nu cumva sa mergi cu el 20000 km. Daca vei schimba cam la 10000 km sau 1 an, totul va fi ok. Link to comment
Doru_Neo Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Mai dal in colo de matiz ca nu e masina de formula 1 si nici vrun BMW sau Mercedes nu e. Sa zici ca dai pe el zeci de mii de euro si atunci se merita sa ii bagi ulei nus de care .. E ulei sintetic e in specificatii date de producator, e produs de o firma buna e mai mult ca perfect. Link to comment
closchkutza Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Mai, dar ce esti asa suparat? Ti-a impus cineva ceva? Link to comment
Doru_Neo Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Dar nu este nici o suparare, este pur realitatea. Link to comment
muscarul Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Deci... dupa indelungi cautari, am gasit chiar in ograda (urbea mea) un magazin de uleiuri ce vinde atat online, cat si la fata locului. Ce ziceti de http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_pro...&prod_id=34 Costa 32 de lei litrul Prezinta incredere? Nu de alta, da ambalajul ala parca nu e cel original . Stiti ceva de schimbarea ambalajelor la Valvoline? Pentru confruntare, vedeti si aici, unde apare cu alt ambalaj http://www.oilshop.ro/uleimotor/product_in...products_id=158 Ca optiune, mai am un Mobil 1 5W30 SuperSyn cu 44 de lei litrul. Preturi de importator cica, aduse direct din USA. Hm... Ce parere aveti, e pe bune sau sunt contrafacute? Mie diferenta dintre ambalaje imi da de gandit. A luat cineva de la ei? Impresii? L.E. Uite si un 5w30 semisintetic... si corespunde specificatiilor GM http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_pro...&prod_id=25 Edited April 8, 2008 by muscarul Link to comment
adostar Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Ambalajul e cel original, valvoline imbuteliaza acum in bidoane gri iar pretul este bun. Link to comment
nonel Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 muscarul said: Pentru confruntare, vedeti si aici, unde apare cu alt ambalaj http://www.oilshop.ro/uleimotor/product_in...products_id=158 Pentru confruntare vezi ca poza e de la 10W30 chiar daca tu ai cautat 5W30. Link to comment
Doru_Neo Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 Uite poza de la bidonul de 5W30 Link to comment
adostar Posted April 8, 2008 Share Posted April 8, 2008 (edited) Asta e vechiul ambalaj, fac eu maine poze la cel nou. Edited April 8, 2008 by adostar Link to comment
Doru_Neo Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Sa spun si eu ce am sesizat dupa schimbul de ulei: -masina e mai silentioasa, motorul parca nu se mai tureaza asa de tare -demaraj mai bun -trage mai bine, chestie verificata la urcarea unor dealuri care inainte de a schimba uleiul nu le puteam urca de cat cu a 2-a iar acum le urc cu a 3-a Link to comment
TBird Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Am votat si eu in contul Matizului de servici. Ulei Daewoo 5w30... asta au pus cei de la reprezentanta ca cica e cel mai bun Link to comment
cata30 Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Am pus Syn Power 5w30 si face toti banii, e o schimbare mare in bine in comportamentul motorului (inainte a avut Aral). Link to comment
micutu Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Sa va povestesc faza: eu am pus Valvoline DuraBlend 10W-40 si de curand am facut un drum de 850 de km cu un plin "pana in buza" adica in jur de 41 ~ 42 de litri de benzen (eu alimentez doar cand se aprinde becul de la benzina, deci nu am pus si rezerva). Nu stiu daca face vreo diferenta dar in cutie am ulei Total 75w-80...si tizu are 20k ..si am mers normal 90-100Km/h cu aer conditionat daca era nevoie, cu depasiri din scurt, cu accelerari, cu mers in oras portiuni bune de km, cu serpentine - urcusuri si coborasuri...etc rezultatul este remarcabil ~5%, inainte foloseam mobil semisin10w - 40 sau sin5w-40 si mai mult de 720 de km nu am scos...si aia trasi de par... deci nu stiu daca alte uleiuri dau rezultate asemanatoare, dar eu numai d'asta am sa pun...eu chiar credeam ca glumeau aia cand am vazut pe site-ul lor ca scria "reduce consumul de carburant"( ma bufnea chiar rasul) dar am pus la insistentele unui prieten...sa mai zic ca l-am luat din Auchan la 23 ron/Litru? remarcabil... Link to comment
tolin Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Eu inteleg din asta ca, daca foloseai ulei Valvoline 5w30, atunci consumai 4,3% (cat ar fi consumul normal). Link to comment
adostar Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 La 90kkm .100kkm ce o sa mai pui? 20W50 ? Link to comment
andreib Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 70w90 de cutie de viteza, e cea mai buna alegere. Consuma 3l de benzina, 1l de ulei si un chil de fier la 100km! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now