Jump to content

Uleiuri recomandate - MATIZ


Cele mai utilizate uleiuri la MATIZ !  

1180 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu te lasa pacalit...Am un cunoscut care avea matiz din 2000, schimbat uleiul la 5000km numai cu Aral HighTronic 10w40 (numai la service) si a segmentat motorul la 150000km. Eu am Matiz E din 2006 si au cam crapat furtunele din jurul motorului(probabil e vorba de calitate), dar tot ce e din plastic, e intact.

Link to comment

Ce vorbiti voi acolo...sunt vorbe. Nu dati vina pe saraca masina pentru ca proprietarul considera ca fiind ieftina, poate sa-si si bata joc de ea. Eu sunt in stare sa bag mana in foc ca motorul masinii mele, daca ar ramane atat la mine, ar ajunge la 250.000km fara nici o problema legata de el, fara consum de ulei sau alte balarii. Momentan are doar 60.000km insa nu vad vreun motiv sa-l segmentez sau sa umblu la el la 100.000. Si masina este facuta in 2006, la sfarsitul anului, cand se presupune ca era scazuta calitatea. De fapt, in afara de amortizoare, care erau proaste si in 2004 si in 2006, senzorul TPS, electrovalva de purjare a canistrei de vapori, nu prea mi-a picat nimic la el pana acum. In opinia mea, masina este mai fiabila decat alte "masini adevarate".

 

@Korydon: exact. Problema este ca nu vrea nimeni sa priceapa.

Edited by closchkutza
  • Like 2
Link to comment

Asta e unul din motivele pentru care l-a segmentat la 150.000 km.

 

 

E posibil si din cauza marcii (sau provenientei)...Crezi ca taximetristii (care merg cu masinutele astea) tin cont de tipul uleiului sau marca acestuia? Am mers cu cateva zile in urma cu un taxi Matiz E 2006 (ca si al meu ca varsta) care a bagat numai 10w40 Mobil Super S (asa baga desteptii de la fosta repr. Daewoo de la noi) si a ajuns la 192000km fara segmentare (e drept ca spunea ca completeaza cu ulei, dar nu e ingrijorator). Ma gandesc ca daca avea probleme cu "fumul", nu-i mai dadeau astia ITP-ul. Teoretic, daca bagi ce trebuie si mai ales cand si cat trebuie, n-ar trebui sa manance ulei.

Edited by cristics
Link to comment

...e drept ca spunea ca completeaza cu ulei...

Ti se pare normal ? Eu zic ca daca ajungi sa completezi inseamna ca papa ulei. Daca ai pierderi "normale" nu ajungi sa completezi cu ulei... Eu altceva vreau sa subliniez : nu mai invatati pe altii decat ce recomanda producatorul. E deajuns sa vezi manualul de utilizare al masinii. Nici eu nu dadeam importanta inainte la detaliile acestea, insa dupa ce am schimbat consumabilele ca la carte am putut observa diferenta.

  • Like 1
Link to comment

Ti se pare normal ? Eu zic ca daca ajungi sa completezi inseamna ca papa ulei.

 

 

La 190000km efectuati in conditii de taximetrie si cu un ulei "nepotrivit" (mai corect spus decat interzis) mi se pare normal sa consume ulei. Am la firma un VW care a inceput sa pape ulei de la 120000km (de la schimb la schimb -15000km- aprox. 100ml). Acum are 200000km si service-ul facut la reprezentanta. Poti sa spui ca masina aia are motorul terminat?

  • Like 2
Link to comment

TDI-urile consuma ulei de noi, motoarele de Opel mai ales 16 v asemenea, daca un motor consuma ulei nu inseamna ca are o problema, cu conditia sa nu le bagati pe toate in aceasi oala, la unele consumul de ulei este normal.

  • Like 2
Link to comment

Nu mai radeti de om ca o sa isi bage seu de oaie pana la urma in motor...mai bine recomandati-i sa citeasca manualul de utilizare. Mare noroc cu manualul de la Matiz, sa le vedeti pe alea de la Renault si Dacia, nici macar nu iti spun ce ulei recomanda producatorul pentru motor.

 

ba recomanda si la dacia dacia oil,iar la reno elf,informeazate inainte sa spui niste aberatii.eu uleiul daewoo nu l-as recomanda nici dusmanilor,sunt atatea "bunatati" pe piata.

si la mine dupa 8000 km cu aral high tronic nu s-a intamplat nimic deosebit ,atat ca nu s-a innegrit asa tare cum se intampla cu celelalte. orice veti baga in motor mai devreme sau mai tarziu va ajunge la segmentare asa ca lasati-o mai moale cu atatea date tehnice .

Link to comment

CUm o fi uleiul Daewoo, dar e mai bun ca Aral-ul, cand am luat masina mersese pe Aral 10w40, depuneri la greu in capacul culbutorilor, si prin motor binenteles, am facut doua schimburi cu daewoo 10w30 sa se curete, la primul, dupa 1 km de mers arata uleiul ca dupa 10.000 km de negru si murdar, dupa asta, l-am schimbat in scurt timp iar cu tot cu filtru, si l-am lasat max 1000 de km, apoi ulei Castrol 5w40 cu filtru Champion, pana in ziua de azi, se prezinta bine, nu consuma deloc, in curand o sa pun tot Castrol dar 5w30.

 

PS Aral 5w40 tacanea la pornire si l-a consumat la greu Espero de am crezut ca e dus motorul, cum am trecut la altceva, nu mai trebuie sa completez deloc intre schimburi si nici nu mai tacane imediat dupa pornire.

Edited by argon
  • Like 1
Link to comment

aral se foloseste in multe service-uri

In service-uri se foloseste tot ce se primeste ieftin si se vinde scump, profitul cu orice pret este regula patronilor. Din acest motiv nu cumpara documentatie, n-au cele mai noi scanere si versiuni de update, nu trimit personalul la scolarizari, profita de perioada de garantie si de reparatiile pe asigurari. Utilizatorii n-au ce sa faca, sunt clienti captivi.

 

Bascalie este in mintea ta pentru ca n-ai vazut motor de daewoo desfacut dupa ce toata viata a consumat doar ARAL.

  • Like 2
Link to comment

ba recomanda si la dacia dacia oil,iar la reno elf,informeazate inainte sa spui niste aberatii

Daca in manualul de utilizare al Logan-ului sau al Clio-ului tu imi spui la ce pagina se recomada un anumit tip de ulei eu mananc manualul ( lasa marca de ulei ca ala e pe geam ci ma refer la tipul de ulei ). Astia sunt din ce in ce mai hoti, te trimit la reprezentanta ca sa isi protejeze concesionarii.

  • Like 1
Link to comment

Daca in manualul de utilizare al Logan-ului sau al Clio-ului tu imi spui la ce pagina se recomada un anumit tip de ulei eu mananc manualul ( lasa marca de ulei ca ala e pe geam ci ma refer la tipul de ulei ). Astia sunt din ce in ce mai hoti, te trimit la reprezentanta ca sa isi protejeze concesionarii.

 

5w 30 (zona climatica rece)si 10w 40 se recomanda in mod special la motorizarile pe benzina,aceleasi valabile si la clio sau megan,dar merge si un 0w 40 ,un 5w 40 fara remuscari.

la reno ,daca nu dispui de finante ,se utilizeaza cel mai mult elf competion 10w 40.

Link to comment

cam cum ar fi marea britanie, dar nu eu am scris in carte de zona climatica rece la logan.

 

apropo de aral oare ce o baga brabus ca ulei de prima umplere si in continuarea programului.

 

closcutza dupa ce o sa schimbi matizelul ai sa vezi altfel lumea,e o biata masina de oras numai exagerati atat.

Link to comment

apropo de aral oare ce o baga brabus ca ulei de prima umplere si in continuarea programului.

N-ai inteles ca fiecare producator/motor are particularitatile sale si ca exista combinatii care nu se potrivesc, daewoo vs aral nefiind singura.

  • Like 2
Link to comment

Ma indoiesc ca Brabus baga Aral-ul ce se gaseste pe piata la noi, si astea sunt pentru diferite piete, si nu inseamna ca-s contrafacute.

 

la fel cum si eu ma indoiesc ca ar face depuneri in miile de motoare,care folosesc acest ulei in romania. nu tin partea niciunei marci,dar sunt convins ca motorasul va functiona bine cu orice marca de ulei care indeplineste normele specifice si sa fie schimbat la timp si binenteles sa nu fie vreun fake.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...