Doru Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Stie cineva daca zaharul este solubil in benzina? Eu n-am incercat. Link to comment
NFS Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Cred ca este. Eu auzisem ca se topeste in benzina, in felul asta trece de filtre, apoi, cind da de caldura de la motor, SE CARAMELIZEAZA, infundind toate alea! Link to comment
VAXXi Posted August 20, 2004 Author Share Posted August 20, 2004 Aaa... ce perversitate, s-ar putea să fie aşa, de-aia fiind şi aşa distructiv Link to comment
cchrism Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 Am vazut la Politehnica la magazinul cu piese Daewoo, buson de benzina original, dar era 210 mii lei. Link to comment
ticolino Posted October 15, 2004 Share Posted October 15, 2004 la magazinul de la iesirea din pasajul muncii, 110k buson de tico, original Link to comment
VAXXi Posted October 16, 2004 Author Share Posted October 16, 2004 Multumesc frumos, dar mi-am pus buson original a doua zi, nu eram nebun sa merg cu coaja aia de plastic luata din benzinarie (dupa aia am vazut pe ambalaj ca scria "a nu se folosi decat in caz de urgenta"). Tot ma mir insa de ce nu s-a aprins becul galben :? Link to comment
hellcat Posted October 16, 2004 Share Posted October 16, 2004 si eu merg tot cu capac de ala "in caz de urgenta" si sincer nu l-as schimba, pt ca de ex. la daewoo-urile de la servici supapa de la capacele originale nu prea functioneaza si creeaza vid in rezervor. gresesc cu ceva? da si totusi de ce ii spune "capac numai pt. urgenta"? Link to comment
VAXXi Posted October 16, 2004 Author Share Posted October 16, 2004 Pai, deoarece nu toate busoanele sunt la fel, capacul e facut sa se potriveasca doar aproximativ, cat sa mergi cu el pana ajungi sa cumperi un buson potrivit. Ideea este ca busonul trebuie sa etanseze gura rezervorului pentru a creea conditiile de presiune necesare pentru o alimentare cu combustibil corespunzatoare. La busonul nou mi s-a parut ca nu etanseaza prea bine, ca atare i-am mai trantit eu o garnitura de cauciuc peste si sta la fix. Ma miram ca nu s-a aprins beculetul galben deoarece, in urma unei vizite in service, am plecat cu busonul nestrans (probabil s-au servit si ei cu benzina, deh) si dupa cativa kilometri s-a aprins 'check engine'. M-am dat jos, l-am strans si s-a stins. Acum insa, cand l-am pierdut de tot, nu s-a aprins deloc Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now