Jump to content

Ramine Turata Pe Gpl


Recommended Posts

:lavolan:

Inchis pe perioada limitata, deocamdata.
Salut.Mi-am luat masina de 3 zile.;cielo standard cu gpl nou.Am o mica problema ,ramine turata pe gpl,revine greu la relanti.Ce sa fac ? Sa mai astept pina la prima revizie, la o mie de km?Inainte de cielo am avut nova cu gpl si stiu ca atunci cind am montat instalatia la inceput nu mergea bine,raminea turata.Ce sfaturi imi puteti da?
Link to comment

In ce conditii ramane turata?

Bag mana in foc ca iti face asa dupa ce ai mers subturat cu ea...la mine asa face daca nu merg normal...in principiu din ce am citit pana acum am aflat ca este de la senzorul de oxigen(nu sunt sigur) ce iti regleaza astfel noxele...(nu este defect...asa isi face el treaba)

 

PS:

nu ti-ar strica un reglaj la instalatia de GPL...la mine inca de la inceput(chiar si acum) a avut un amestec prea bogat...

PS2

este posibil sa iti dea si un rateu in filtru de aer...daca o accelerezi brusc in momentul in care e subturata...zic asta sa nu te sperii in caz ca auzi o bufnitura (seamana mult cu o lovitura de piatra in podea)...si ar fi bine in caz ca ai avut unul sa verifici daca ai capacul de la filtrul de aer bine inchis...sau daca mai ai toate clemele...

 

 

bafta multa ... si drum bun

Link to comment

Fiind masina noua, mergi cu ea sa ti-o regleze ca doar ai garantie.Eventual la atelier o sa iti spuna aia daca e normal sau nu sa se tureze pe gpl, la modelul tau si functie de temperatura motorului la care se petrece chestia asta.

Oricum recomandabil ar fi sa te duci la revizie dupa 1000km facuti pe GPL, fiindca in intervalul asta se mai "lasa" membrana la vaporizator, etc.

Edited by sorin77
Link to comment

:lavolaBag mana in foc ca iti face asa dupa ce ai mers subturat cu ea...n: Nu ,nu merg subturat cu ea.Deocamdata nu da rateu in filtru de aeOricum recomandabil ar fi sa te duci la revizie dupa 1000km facuti pe GPL, fiindca in intervalul asta se mai "lasa" membrana la vaporizator, etc.r.Asa am gindit si eu sa mai astept poate pina la revizia de 1000 km,poate se mai lasa membrana.

Multumesc pentru raspunsuri,mai asteptam si alte pareri.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Neaparat dute la reglaje pentru ca asa am patit si eu cu al meu cielo, acum are 4000km iar la inceput nu avea toate setarile corespunzator implementate in calculator, spre exemplu nu era initializata a doua sonda lambda din catalizator si imi dadea tot felul de erori. Am fost la service de nenumarate ori pana am invatat eu softul si valorile ce trebuie implementate...dar pana nu a venit cel de la Craiova cu "alte valor" bineinteles ca asa sunt bulangii...nu a mer, asa ca dupa ce a bagat omul valorile corespunzatoare nu a mers bine...consuma mult, ramanea turata...murea.etc.

 

Cu gura mare si mult tupeu in reteaua de service-uri daewoo se face treaba

Succes/

 

PS. Nu m-am uitat din ce oras esti dar iti pot recomanda un service bun in Bucu acolo unde imi fac eu garantia (da PM)

Link to comment

Aceeasi problema am avut-o la inceput... Si este de la IAC (Idle Air Control). Se regleaza fara probleme... Acum am alta si nu ii dau de cap: La frana brusca imi moare motorul si in plus imediat dupa plnul cu GPL cum trec de 60 km/h imediat se aprinde Check Motorul... Stie careva cum scap? SI daca tot ai vb de service... Spune-mi si mie te rog care unde ce cum.

Edited by m-i-l-k-a
Link to comment
Aceeasi problema am avut-o la inceput... Si este de la IAC (Idle Air Control). Se regleaza fara probleme... Acum am alta si nu ii dau de cap: La frana brusca imi moare motorul si in plus imediat dupa plnul cu GPL cum trec de 60 km/h imediat se aprinde Check Motorul... Stie careva cum scap? SI daca tot ai vb de service... Spune-mi si mie te rog care unde ce cum.

 

 

m-i-l-k-a fi mai specific si da mai multe detalii !!!

Banuiesc ca motorul iti moare la franare numai pe GPL sau si pe benzina? Daca e numai pe GPL e de la vaporizator montat/reglat incorect.

Faza cu check engine e valabila numai dupa ce faci plinul? cat te tine aprins? etc...

oricum trebuie sa mergi la scaner cu ea.

Link to comment

ce cod de eroare arata scanerul? Este posibil sa ai amestecul foarte sarac iar atunci cand franezi brusc scade turatia foarte repede si face automat frana de motor, iar daca amestecul este deja sarac ...moare motorul. Repet este doar o parere, iti poate spune calculatorul tot...cu un mester foarte bun.

Link to comment

Aceeasi problema a aparut si la mine, dar la aproape 3k km. Pana acum n-am avut probleme. Numai ca senzatia ca se manifesta numai pe gaz am avut-o si eu. Ramane turata, sau de la 800 incepe sa se accelereze singura pana pe la 2500 ture. Pana azi, isi revenea relativ repede. Astazi, chiar in service a inceput s-o ia razna si nu mai coboara de lao sub 2000. Am trecut-o pe benzina si am vazut ca face LA FEL. Mi-au verificat IAC-ul, au pus-o pe scanner, nimic. Concluzia: "trebuie schimbat cablajul". Luni m-au chemat sa rezolvam problema.

Intrebare: ce "cablaj" face figuri si daca a mai patit cineva. :lavolan:

Edited by Moshu
Link to comment

Baieti,

 

In partea superioara a motorului este o mufa (priza) unde intra tot cablajul electric al motorului. Din experienta mea cu Euro 3 GPL au fost facute urmatoarele:

 

1. Curatat mufa cu spray antioxidant

2. Anulat mufa cu totu si lipit cu letconu (deh, suntem in RO)

3. Schimbat cablajul cu totul.

 

Toate facute la service autorizat daewoo.

 

Nu faceti asta acasa, ca nu are rost, e pe gratis la service.

Link to comment

Deci poate sa spuna cineva de unde apare problema turatiei la mers in gol? Si de unde procentul de 85% rezolvare si 15% de ce nu?

Edited by Moshu
Link to comment

Ovi, da-mi voie sa te contrazic. Stiu ca s-a mai discutat, am invatat pe de rost posturile legate de problema asta (resetare si learning). La mine se pare ca problema este din alta parte. Am spus mai sus. Cei de la garantie imi schimba cablajul, care zic ei la lotul asta de masini (din care face parte a mea), are un defect de fabricatie. Maine imi vor face operatia. Masina mea, stand la relanti, se tura pana la 3000, si asa mergeam pana acasa. I-am facut reseturi de m-am acrit. :-?

Link to comment

M-am lamurit singur ce-i cu cablajul. Era vorba de tot cablajul electric fata. L-au inlocuit dupa care si-au dat seama, cand sa puna mufele in ECM si ECU si ce naiba mai are, ca nu se potriveau. Erau de la alt model. Acu merg numai pe benzina, gazul nu mai are comanda, si marti trebuie sa aduca alt cablaj. Sa-i frec cu cine i-a facut. Eu dat 300 mil pe masina si kktii astia isi bat joc. De aia o sa le ia Loganul fata. Din cauza fraierilor astia de mecanici.

Edited by Moshu
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...