alex1971 Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 Inchis pe perioada limitata, deocamdata.Salut.Mi-am luat masina de 3 zile.;cielo standard cu gpl nou.Am o mica problema ,ramine turata pe gpl,revine greu la relanti.Ce sa fac ? Sa mai astept pina la prima revizie, la o mie de km?Inainte de cielo am avut nova cu gpl si stiu ca atunci cind am montat instalatia la inceput nu mergea bine,raminea turata.Ce sfaturi imi puteti da? Link to comment
masterbobs Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 In ce conditii ramane turata? Bag mana in foc ca iti face asa dupa ce ai mers subturat cu ea...la mine asa face daca nu merg normal...in principiu din ce am citit pana acum am aflat ca este de la senzorul de oxigen(nu sunt sigur) ce iti regleaza astfel noxele...(nu este defect...asa isi face el treaba) PS: nu ti-ar strica un reglaj la instalatia de GPL...la mine inca de la inceput(chiar si acum) a avut un amestec prea bogat... PS2 este posibil sa iti dea si un rateu in filtru de aer...daca o accelerezi brusc in momentul in care e subturata...zic asta sa nu te sperii in caz ca auzi o bufnitura (seamana mult cu o lovitura de piatra in podea)...si ar fi bine in caz ca ai avut unul sa verifici daca ai capacul de la filtrul de aer bine inchis...sau daca mai ai toate clemele... bafta multa ... si drum bun Link to comment
sorin77 Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 (edited) Fiind masina noua, mergi cu ea sa ti-o regleze ca doar ai garantie.Eventual la atelier o sa iti spuna aia daca e normal sau nu sa se tureze pe gpl, la modelul tau si functie de temperatura motorului la care se petrece chestia asta. Oricum recomandabil ar fi sa te duci la revizie dupa 1000km facuti pe GPL, fiindca in intervalul asta se mai "lasa" membrana la vaporizator, etc. Edited February 21, 2006 by sorin77 Link to comment
mr_ Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Eu tocmai am schimbat membrana aia... va trebui refacut reglajul dupa 1000km? Link to comment
alex1971 Posted February 21, 2006 Author Share Posted February 21, 2006 :lavolaBag mana in foc ca iti face asa dupa ce ai mers subturat cu ea...n: Nu ,nu merg subturat cu ea.Deocamdata nu da rateu in filtru de aeOricum recomandabil ar fi sa te duci la revizie dupa 1000km facuti pe GPL, fiindca in intervalul asta se mai "lasa" membrana la vaporizator, etc.r.Asa am gindit si eu sa mai astept poate pina la revizia de 1000 km,poate se mai lasa membrana. Multumesc pentru raspunsuri,mai asteptam si alte pareri. Link to comment
danny27 Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Neaparat dute la reglaje pentru ca asa am patit si eu cu al meu cielo, acum are 4000km iar la inceput nu avea toate setarile corespunzator implementate in calculator, spre exemplu nu era initializata a doua sonda lambda din catalizator si imi dadea tot felul de erori. Am fost la service de nenumarate ori pana am invatat eu softul si valorile ce trebuie implementate...dar pana nu a venit cel de la Craiova cu "alte valor" bineinteles ca asa sunt bulangii...nu a mer, asa ca dupa ce a bagat omul valorile corespunzatoare nu a mers bine...consuma mult, ramanea turata...murea.etc. Cu gura mare si mult tupeu in reteaua de service-uri daewoo se face treaba Succes/ PS. Nu m-am uitat din ce oras esti dar iti pot recomanda un service bun in Bucu acolo unde imi fac eu garantia (da PM) Link to comment
m-i-l-k-a Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 (edited) Aceeasi problema am avut-o la inceput... Si este de la IAC (Idle Air Control). Se regleaza fara probleme... Acum am alta si nu ii dau de cap: La frana brusca imi moare motorul si in plus imediat dupa plnul cu GPL cum trec de 60 km/h imediat se aprinde Check Motorul... Stie careva cum scap? SI daca tot ai vb de service... Spune-mi si mie te rog care unde ce cum. Edited March 6, 2006 by m-i-l-k-a Link to comment
sorin77 Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Aceeasi problema am avut-o la inceput... Si este de la IAC (Idle Air Control). Se regleaza fara probleme... Acum am alta si nu ii dau de cap: La frana brusca imi moare motorul si in plus imediat dupa plnul cu GPL cum trec de 60 km/h imediat se aprinde Check Motorul... Stie careva cum scap? SI daca tot ai vb de service... Spune-mi si mie te rog care unde ce cum. m-i-l-k-a fi mai specific si da mai multe detalii !!! Banuiesc ca motorul iti moare la franare numai pe GPL sau si pe benzina? Daca e numai pe GPL e de la vaporizator montat/reglat incorect. Faza cu check engine e valabila numai dupa ce faci plinul? cat te tine aprins? etc... oricum trebuie sa mergi la scaner cu ea. Link to comment
m-i-l-k-a Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 am fost la scanner... tot un drac... ramane aprins pt 5-10 minute se stinge... si dupa in 5-10 iar se aprinde si tot asa... de murit moare doar pe gpl si doar cand franez brusc. Link to comment
danny27 Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 ce cod de eroare arata scanerul? Este posibil sa ai amestecul foarte sarac iar atunci cand franezi brusc scade turatia foarte repede si face automat frana de motor, iar daca amestecul este deja sarac ...moare motorul. Repet este doar o parere, iti poate spune calculatorul tot...cu un mester foarte bun. Link to comment
sorin77 Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 vezi poza atasata , e din manual LPG , luat de aici de pe forum Link to comment
m-i-l-k-a Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 bun raspuns... Multumesc. Un link direct catre manual ai? Si totodata astept adresa unui service bun pe gaz. Link to comment
Moshu Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 (edited) Aceeasi problema a aparut si la mine, dar la aproape 3k km. Pana acum n-am avut probleme. Numai ca senzatia ca se manifesta numai pe gaz am avut-o si eu. Ramane turata, sau de la 800 incepe sa se accelereze singura pana pe la 2500 ture. Pana azi, isi revenea relativ repede. Astazi, chiar in service a inceput s-o ia razna si nu mai coboara de lao sub 2000. Am trecut-o pe benzina si am vazut ca face LA FEL. Mi-au verificat IAC-ul, au pus-o pe scanner, nimic. Concluzia: "trebuie schimbat cablajul". Luni m-au chemat sa rezolvam problema. Intrebare: ce "cablaj" face figuri si daca a mai patit cineva. Edited March 8, 2006 by Moshu Link to comment
Moshu Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 I-am fript doua reseturi la ECM si si-a revenit (am scos siguranta). Sper sa ma tina pana cand vine cablajul... Link to comment
cdorob Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 Baieti, In partea superioara a motorului este o mufa (priza) unde intra tot cablajul electric al motorului. Din experienta mea cu Euro 3 GPL au fost facute urmatoarele: 1. Curatat mufa cu spray antioxidant 2. Anulat mufa cu totu si lipit cu letconu (deh, suntem in RO) 3. Schimbat cablajul cu totul. Toate facute la service autorizat daewoo. Nu faceti asta acasa, ca nu are rost, e pe gratis la service. Link to comment
danny27 Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 pai si ce efect benefic are aceasta operatiune? nu se mai tureaza? nu mai oscileaza relantiul pe gaz? dezvolta... Link to comment
sorin77 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 ..Un link direct catre manual ai? Link direct catre postul in care apare manualul gasesti aici (click) Link to comment
cdorob Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 pai si ce efect benefic are aceasta operatiune? nu se mai tureaza? nu mai oscileaza relantiul pe gaz? dezvolta... Cazurile de turare anormala scad cu 85% Link to comment
Moshu Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) Deci poate sa spuna cineva de unde apare problema turatiei la mers in gol? Si de unde procentul de 85% rezolvare si 15% de ce nu? Edited March 15, 2006 by Moshu Link to comment
ovi_jer Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 S-a mai discutat.Este vorba de resetul ECM-ului si initializarea IAC-ului. ECM-ul invata uneori alte valori decit cele care ar trebui. Link to comment
Moshu Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Ovi, da-mi voie sa te contrazic. Stiu ca s-a mai discutat, am invatat pe de rost posturile legate de problema asta (resetare si learning). La mine se pare ca problema este din alta parte. Am spus mai sus. Cei de la garantie imi schimba cablajul, care zic ei la lotul asta de masini (din care face parte a mea), are un defect de fabricatie. Maine imi vor face operatia. Masina mea, stand la relanti, se tura pana la 3000, si asa mergeam pana acasa. I-am facut reseturi de m-am acrit. Link to comment
ovi_jer Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Asta-i alta problema.Eu credeam ca intrebi ce se rezolva prin reset. Link to comment
Moshu Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Nu Ovi, am intrebat ceva mai sus ce este cu cablajul ala. Care e rolul lui si daca intr-adevar rezolva problema. Link to comment
Moshu Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 (edited) M-am lamurit singur ce-i cu cablajul. Era vorba de tot cablajul electric fata. L-au inlocuit dupa care si-au dat seama, cand sa puna mufele in ECM si ECU si ce naiba mai are, ca nu se potriveau. Erau de la alt model. Acu merg numai pe benzina, gazul nu mai are comanda, si marti trebuie sa aduca alt cablaj. Sa-i frec cu cine i-a facut. Eu dat 300 mil pe masina si kktii astia isi bat joc. De aia o sa le ia Loganul fata. Din cauza fraierilor astia de mecanici. Edited March 17, 2006 by Moshu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now