ticolino Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Deci, se da asa: una bucata motocicleta Dnepr, 4 timpi, 650cc, 2 cilindri, 2 carburatoare. Reglarea sincrona a celor 2 carburatoare pentru o functionare echilibrata atat la mers in gol cat si in sarcina (adica: nivel benzina, ac de dozaj, surub de amestec, surub de relanti) e un chin (basca daca e sa socotim si uzura inegala a celor 2 carburatoare). M-ar interesa sa adaptez un carburator de masina, dar unul cat mai mic, din care sa traga amandoi cilindrii. Un carburator cat mai mic si cat mai usor de reglat. Si, bineinteles, si destul de ieftin Link to comment
Senna Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 (edited) Pai...tie nu iti trebuie un carburator mic, ci unul normal, deoarece cilindreea unitara a motorului tau este de 325cmc, cam la fel ca la Dacia 1300, care are 1289/4 = 322.25cmc; deci la fel! Conteaza ce volum de aer "suge" pe rand fiecare cilindru, in cadrul cursei de admisiune... M-ati putea combate prin faptul ca turatia maxima a Daciei este peste 5000rpm pe cand motorul in cauza nu cred ca trece de 3500, dar dar fi bai, e ca si cum ai folosi Dacia normal, schimband in superior la 3000rpm. In concluzie, iti recomand sa adaptezi un carburator de Dacia 1300 (sau de 1400 dar ii pui jigloare principale de 1300, de 135 benzina respectiv 170 frana de aer! Bafta maxima! Edited February 21, 2006 by Senna Link to comment
ticolino Posted February 21, 2006 Author Share Posted February 21, 2006 Motorul in cauza ajunge la 5000, stai linistit Schimb la fel ca la tico, la 3000. Prin "mic" ma refeream la dimensiune, sa fie cat mai mic ca sa incapa sub rezervor. De dacie din cate stiu e cam mare. any ideas? Link to comment
Mircea Posted February 21, 2006 Share Posted February 21, 2006 Carburatorul de trabi e destul de micut si simplu In plus functioneaza tot prin cadere, ca la moto Link to comment
ticolino Posted February 21, 2006 Author Share Posted February 21, 2006 mda, numai ca e carburator in 2t, si din cate stiu trabi-ul nu are supapa la admisie, asta inseamna ca se asteapta sa-i vina gaze inapoi. oricum, e o idee... >- Link to comment
gigi-kent Posted February 22, 2006 Share Posted February 22, 2006 Si-au adaptat multi pe Dnepr carburatoare de dacie. Problema nu e ca nu incape ci cum merge.Adica prost. Ti-as recomanda sa incerci niste carburatoare Mikuni. Dai un ban da stii ca merge bine dupa aceea. Link to comment
ticolino Posted February 22, 2006 Author Share Posted February 22, 2006 (edited) Dar, dar mikuni sunt tot 2, deci tot tb sa le sincronizez intre ele. bine, stiu ca e mult mai simplu dar totusi... In plus, am inteles ca niprul din cauza compresiei slabe (oficial 7) nu creeaza suficienta depresiune ca sa impinga membrana la turatii mici. Edited February 22, 2006 by ticolino Link to comment
draku Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 (edited) stii gresit coane ! motorul de trabi chiar are "supape". se cheama shubere (sau sertare rotative parca) si chiar asta fac: inchid carterul in momentul cand pistonul coboara pt a se crea presiunea necesara umplerii cilindrului cu combustibil... deja ai inceput cu modificarile? cand mai vii pe la mine o sa-ti povestesc eu mai multe despre un singur carburator pe nipru... Citare inutila de post anterior + suparare mare pe majuscule, adica hent cu mana. Edited February 25, 2006 by tolin_afc Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now