rm.popa Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Iaca şi testul Euro NCAP pt. Kalosul în 5 uşi: http://www.euroncap.com/images/results/sup...20Datasheet.pdf N-a ieşit extraordinar, dar nici aşa rău ca "Noul Aveo", nu? Link to comment
zack Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Cand am vazut crash testul efectuat de euroncap cu kalos, si am vazut 3 stele, am bufnit in ras ) Oricum nu ma asteptam la mai mult, deoarece "baietii" sunt cam porniti pe chevy. (parere personala). Pana acum 3 ani aceasta marca practic nu prea exista in europa !! Iar acum ?! Pur si simplu au muscat foarte mult din piata...in special dupa parerea mea din partea renault-ului. Trebuia sa le stopeze din vanzari...dar parerea mea e ca nu prea au reusit Tot respectul pentru cei care cumpara aveo, desi "are" 1.5 stele. Uitati inca odata pagina de net, in care puteti vizualiza imagini foarte detaliate, dupa crash testul americanilor. http://www.daewookalos.net/vozy/crash/ ps: uitati si procedurile de testare a ambelor organizatii : http://www.crashtest.com/explanations/nhtsa/usncap.htm http://www.euroncap.com/content/test_proce...ront_impact.php Link to comment
paul_marines Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 (edited) Oricum nu ma asteptam la mai mult, deoarece "baietii" sunt cam porniti pe chevy. (parere personala). Pana acum 3 ani aceasta marca practic nu prea exista in europa !! Iar acum ?! Pur si simplu au muscat foarte mult din piata...in special dupa parerea mea din partea renault-ului. Trebuia sa le stopeze din vanzari...dar parerea mea e ca nu prea au reusit Mai usurel cu acapararea pietei europene de catre Chevy. Doar in discursurile si in visele d-lui Brannon nu incape scaderea cotatiei GME in ultimele 6 luni cu cca 7,8%. Sa coincida asta cu aparitia lui Aveo? Mai, dar nu ar fi doar o coincidenta. Despre numarul de unitati vandute si care nu se pot reprezenta pe un grafic la scara europeana nici nu putem vorbi de segmente chevy in Europa. Oare cat de greu este sa intelegem ca dintre toti cei 19 dealeri GM din Romania doar vreo 6-7 iti pot face o operatie elementara cum ar fi schimbarea unui filtru de la masina sau iti pot pune uleiul potrivit la orice ora fara programare, restul doar pe comanda ferma in cel putin 10-14 zile lucratoare. De ce oare? Hai sa nu uitam si alte sectiuni alte forumului care pot fi considerate un bun barometru de piata. Doar un link din cate alte sute. Despre testele NCAP si visele de calitate americana va rog sa incercati sa puneti VIN-ul masinii pe un site de vanzari SH american sau sa incercati sa trimiteti un mesaj catre NTSB. Nu veti reusi deoarece VIN masinilor coreene nu fac obiectul acestor reglementari. Sa incerce cineva cu VIN-ul de la Aveo daca ii da mana si sa ne spuna. Pana atunci bafta si "Kids dont try this at home!!" cotatie GME Edited August 27, 2006 by safari hunter Link to comment
zack Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Crash testul efectuat de nhtsa la aveo sedan 2007. http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/4077.html Link to comment
bluehardx Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 (edited) Dar ce spuneti de asta ??? http://www.euroncap.com/images/results/sma...sheet%20(2).pdf sau 5usi: http://www.euroncap.com/images/results/sup...20Datasheet.pdf Edited November 3, 2006 by bluehardx Link to comment
zack Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Eu sunt unul dintre cei care cred ca Euroncap a "sabotat" testele. E normal si firesc sa impiedice americanii sa se extinda pe piata europeana, dar din pacate nu prea au reusit. Cine stia de Chevrolet pana in 2003 ?! Toata lumea, numai ca stiau din filme. Acum sunt pe toate strazile. ps1: Chevy a muscat tapan de tot din Renault. ps2: Am mai zis...cei de la "securite rutiere" (francezi) sunt membri la euroncap...deci daia are renault 15 mii de stele Link to comment
BogdanG Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Zack deja o dai in teoria conspiratiei ) Faci o mare confuzie, masina pe care o conduci tu nu are nici o legatura cu americanii, numai cu koreenii .GM are si Opel, iar aceasta masina nu duce lipsa de stele. Pur si simplu AVEO nu sta bine la capitolul siguranta . Link to comment
zack Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 (edited) Pur si simplu imi place muult masina pe care o detin si sunt foarte incantat de ea. Siguranta e la fel ca la celelalte masini din clasa ei, nu cred ca e cu nimic mai prejos decat o fabia...clio,albeea,etc. Asta cu stelele ncap sunt de marketing. Chiar credeti ca este un renault megane mai sigur decat un ford mondeo ??( mondeo teoretic are 4 stele!! ) Nu o sa o cred nici in ruptul capului Edited November 3, 2006 by zack Link to comment
artanis Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Dar asta nu o sa faca din Aveo o masina sigura, oricat ai avea tu boala pe francezi Link to comment
zack Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 In viziunea mea este la fel ca toate celelalte. Link to comment
MariusM Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Am gasit un filmulet cu crash-testul Kalos la Euro NCAP (postat cu ceva intarziere dar este interesant de vazut): http://www.sicurauto.it/download/contatore...php?link_id=418 Link to comment
zalmoxis Posted December 11, 2006 Share Posted December 11, 2006 Naspa zau !E la fel ca Matiz ba as zice ca supozitorul pare chiar mai tapan!!!! Si Aveo am inteles ca e sub Kalos!!!.... Link to comment
zack Posted December 25, 2006 Share Posted December 25, 2006 Se pare ca aveo(noul sedan) nu sta chiar asa de prost... http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/4077.html Link to comment
Satori Posted December 26, 2006 Share Posted December 26, 2006 A mai fost linkul asta pe aici. Mai si cititi forumul. Link to comment
mad_voly Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Chevrolet aveo / kalos ==PERICOLO MORTE== http://www.youtube.com/watch?v=4PBQ9CRRswk Link to comment
zack Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Pe zi ce trece imi este mai scarba de acest subiect La euroncap toata lumea stie ca, kalos a luat 3 stele si masina la impact arata asa : http://www.euroncap.com/content/media/down...hp?view=archive Iar acum dau peste Holden Barina(acelasi lucru ca, chevy kalos) si vad 2 stele...si masina se face praf http://www.youtube.com/watch?v=uCAoeFgiiWE Link to comment
tolin Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Deh, GM in Europa este pericol de moarte pentru unii, mai ales pe segmentul de masini ieftine. Link to comment
Gica Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Pai tocmai, zack a incercat sa sublinieze contrariul daca am priceput eu bine : Kalos a luat 3 stele pana si in Europa (unde Aveo Sedan obtinuse doar 2), insa in Australia Kalos primeste doar 2 stele sub numele de Holden Barina. Acum si stelele astea cum difera de la organizatie la organizatie sau de la continent la continenet... cine mai stie. Daca reamintim ca in SUA Kalos avut un puctaj foarte bun, abrambureala e completa. Link to comment
Tommy Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 (edited) Nu cred ca ce se vinde in state e identic cu ce se vine la romanica. Eu vad 3 stele si la ancap pentru kalos in 2003: http://www.ltsa.govt.nz/vehicles/ancap/documents/kalos03.PDF http://www.ltsa.govt.nz/vehicles/ancap/ Edited January 26, 2007 by Tommy Link to comment
hawkeye Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Deh, GM in Europa este pericol de moarte pentru unii, mai ales pe segmentul de masini ieftine. Pe toate segmentele. Epica la un pret de 16mii CIP nu are nici un concurent european. Sunt curios daca o sa obtina mai mult de o stea la euronwhat mai ales ca nu are decat vreo 10 airbags Link to comment
zack Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Gica ai dreptate. Am zis contrariul. Din cate stiu ANCAP( australian ncap) realizeaza teste identice cu EURONCAP. Totul este o abureala...ajung sa cred(de fapt am ajuns de mult) ca tot banul este la mijloc. Hawkeye, daca o conduce o femeie...are 12 fftopic: Mai acum 3 luni am vazut un accident pe moinesti (e in militari) un renault megane sedan 2 cu o dacie 1310. la megane era aripa putin sparta, la dacie indoita, iar megan-ul nu mai avea roata in oala Degeaba are 15 airbaguri + electronica la greu, daca mecanica lasa de dorit... Link to comment
Tommy Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Ciudat calculatia lor, prea mare diferenta dintre kalos si aveo, bate la ochi. Pe toate segmentele. Epica la un pret de 16mii CIP nu are nici un concurent european. Sunt curios daca o sa obtina mai mult de o stea la euronwhat mai ales ca nu are decat vreo 10 airbags Hai bre sa nu pooluam toate topicurile cu lauda de sine. http://www.toyota.ro/Images/09%2E01%2E2007...m420-493280.pdf Link to comment
hawkeye Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 EUROPEAN . Toyota e mai nou europeana? Link to comment
Tommy Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 (edited) Off_topic: Sigur. E facuta in Anglia. Si revizia de 15mii la Avensis benzina e 2.8 mil lei vechi Edited January 29, 2007 by Tommy Link to comment
hawkeye Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Acum fara suparare, insa "Toyota made in England" suna ca "Dacia by renault". Conform: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota : Toyota Motor Corporation or Toyota Jid?sha Kabushiki-gaisha is a multinational corporation and the world's second largest automaker including sales of its half owned subsidiary Daihatsu, making automobiles, trucks, buses and robots and providing financial services based in Toyota, Aichi, Japan. Asa ca imi pare rau, insa masina ta este pe departe a fi una englezeasca. Este asamblata in Anglia, asta-i alta poveste. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now