Jump to content

Chevrolet la NCAP (Aveo, Kalos si altele)


Spank

Recommended Posts

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

un citat de pe chevrolet.com

"A high-strength steel safety cage surrounds the entire passenger compartment of every Chevrolet. Its components include reinforcements in the floor, body sills and roof pillars — plus steel side-door beams. In addition, energy-absorbing crush zones in the front and rear structures are designed to help absorb energy in a controlled manner in the event of a collision, so the integrity of the passenger compartment can be maintained."

este vroba de kalos(aveo se numeste in sua)

aveam o poza cu aceste inarituri dar nu o gasesc momentan.

daca o voi gasi o voi posta.

Link to comment
:) si ce credeai ca gaseai pe chevrolet.com ceva de rau de masina? Nu prea vad rostul ultimului tau post zack in aceasta discutie despre aveo

vroiam sa PUNCTEZ ca are intarituri prin podea, etc.

uite si poza...am gasit-o :dizzy:

post-851-1140890837_thumb.jpg

Link to comment

Aveo e o masina suspect de ieftina in versiunea de baza. Nu ar trebui sa va socheze atat de mult rezultatul crash-testului. Spark-ul s-a dovedit a fi un pas inapoi fata de Matiz dpdv. al securitatii, acum e randul lui Aveo. Iar daca mai pui ca GM are mari probleme financiare, si cauta prin diverse metode sa scada costurile, nici nu e de mirare...

Link to comment
Conspiratie, minciuna, astia de la EuroNCAP sunt cei mai varza. Aveo este cea mai tare masina. Medicamente, medicamente !

Ai inceput si aici sa faci misto , chiar nu-ti mai ajunge site-ul celalalt , stii care , acolo unde dulapul e cea mai tare masina!

Referitor la teste , si eu inclin sa cred ca e vorba de o strategie a producatorilor europeni care vad ca apare o concurenta puternica la segmentul masinilor mai ieftine.

Link to comment

toline de ce ataci omu in loc sa ataci ideea, si nu vrei sa avem un dialog constructiv? Ce treaba are chestia asta cu golf 4? Care btw are 4 stele la euroncap. In sfarsit, vad ca nu vreti sa acceptati ca gm a dat-o in bara. Daca v-ati fi uitat pe link-ul ala (un forum despre masini gm) ati fi vazut ca nimeni de acolo nu a zis ceva despre faptul ca ar fi fost o conspiratie. Majoritatea au zis rusine gm. Sa lasam totusi asta si sa trecem la chestii mai serioase. Ca de exemplu, cum e posibil ca un model nou - cu facelift- (care se presupune ca ar fi mai bun decat modelul care il inlocuieste) sta mai prost la siguranta. Ce fel de treaba e asta.. Si mai ales.. cum dumnezeu de nu si-au dat seama ca masina va avea un asemenea punctaj prost? Sau cumva ii doare in cot de lucrul asta, mergand pe ideea ca hai sa-l facem cat mai ieftin, sa-l vindem ca chevrolet (ca deh.. daca e chevrolet e superbun) , fara sa ne pese ca in caz de accident masina isi omoara pasagerii.

 

Si zack faptul ca are 10.000 de traverse modelul anterior (caci in sua nu a inceput vanzarea aveo-ului nou din cate stiu eu) nu schimba rezultatul testului. Aveo e catastrofala la impact frontal.

 

Ai inceput si aici sa faci misto , chiar nu-ti mai ajunge site-ul celalalt , stii care , acolo unde dulapul e cea mai tare masina!

Referitor la teste , si eu inclin sa cred ca e vorba de o strategie a producatorilor europeni care vad ca apare o concurenta puternica la segmentul masinilor mai ieftine.

=)) =)) =)) ce sa spun se tem europenii de aveo. Cand de fapt ar trebui sa se teama de modele ca honda civic care in germania a ajuns in top 10 la vanzari in luna ianuarie. Hai sa fim seriosi si sa nu creditam o marca cu mai mult decat este ea.

Link to comment

Mestere , ai vazut care e masina cu cea mai mare fiabilitate ( conform statisticilor ) in europa de vest ?

Toyota , deci nu o masina europeana !

In contextul in care se vine pe piata si cu ceva ieftin din partea aia de lume poate fi o lovitura pe piata !

Eu personal niciodata nu imi voi mai cumpara masina europeana , parerea mea , care este !

Chiar ti se pare golful asa o limuzina , mie sincer nu!

Spui sa nu creditam o marca cu mai mult decat e ea , iar aici ai dreptate , e totusi vorba de GM nu de Trabant.

Edited by body
Link to comment
toline de ce ataci omu in loc sa ataci ideea, si nu vrei sa avem un dialog constructiv? Ce treaba are chestia asta cu golf 4? Care btw are 4 stele la euroncap.

Scuze, nu asta a fost intentia, am ales un exemplu nefericit, la intamplare.

 

PS si daca spunem gratuit, ca tine, ca GM a dat-o in bara, la ce ne foloseste ?

Link to comment
Mestere , ai vazut care e masina cu cea mai mare fiabilitate ( conform statisticilor ) in europa de vest ?

Toyota , deci nu o masina europeana !

In contextul in care se vine pe piata si cu ceva ieftin din partea aia de lume poate fi o lovitura pe piata !

Eu personal niciodata nu imi voi mai cumpara masina europeana , parerea mea , care este !

Chiar ti se pare golful asa o limuzina , mie sincer nu!

Spui sa nu creditam o marca cu mai mult decat e ea , iar aici ai dreptate , e totusi vorba de GM nu de Trabant.

 

In primul rand ceva respect. Nu sunt mestere cu tine, nu cred ca esti tu in masura sa imi vorbesti in felul asta. Bine zici insa ca poate fi o lovitura de piata, dar uite ca nu e. Cel putin din partea lui daewoo (chevrolet), care nici macar nu se gaseste in top 10 al vanzarilor de automobile pe 2005 (LATER-EDIT, pt o intelegere mai buna, vanzarile pe 2005 in Europa). Citeste mai intai niste statistici cu vanzarile pe 2005 si imi vei da dreptate. Cat despre gm care cica ar fi o superfirma tot asa mai citeste putintel presa auto si afla ce probleme au ei peste ocean si cum ii paste falimentul. Ca sa nu zic de caderile de vanzari in care sunt de vre-o 7-8 ani. Sa-ti mai zic ca gm e privit cam ca si dacia prin state? :D Cam asta e maretul GM.

 

Scuze, nu asta a fost intentia, am ales un exemplu nefericit, la intamplare.

 

PS si daca spunem gratuit, ca tine, ca GM a dat-o in bara, la ce ne foloseste ?

 

Nu o spun gratuit cred eu. Cum altfel ai cataloga o asemenea cadere? Adica sa ai un model nou mai prost decat cel pe care-l inlocuieste.. Nu ai zice si tu ca ai dat-o in bara in stil mare?

Edited by chi
Link to comment

Eu ma straduiesc de cateva pagini sa te fac sa intelegi ca "n-ai fost acolo", daca imi permiti acest vers celebru.

Daca ti-ai fi petrecut timpul intr-o echipa de preparare a unei masini sau daca ai fi lovit un mal la 100km/h, in accelerare si nu in frana, atunci n-ai mai sustine niste note sau niste clasamente bune de umplut pagini de revista. Ai fi sigur doar de un singur lucru.

Link to comment

fiecare cu parerea lui toline. Se vede treaba ca voi sunteti subiectivi, nu vreti sa recunoasteti ca pur si simplu aveo-ul e o masina proasta acum dpdv al sigurantei. Pacat ca nu se vede adevarul (fie el si din teste) si ca e folosit numai cand suna bine( tin minte ca au fost unii pe aici ce catalogau loganul cosciug cand au aflat de rezultatele de la euroncap). Atunci probabil euroncap-ul era bun, acu ca arata cu degetul spre marca pe care multi o au acasa e rau.

Link to comment

Hai sa o "pun" si pe cealalta parte :D

Evident ca sunt amestecuri in piata. Dar culmea, in lumea asta "moderna" in care traim asa e piata.

Evident ca nu e de mirare ca Chevrolet (oricare ar fi el) iese prost in Europa si mai bine in State. Ne-ar fi cazut probabil plombele daca ar fi fost invers.

Evident ca GM(DAT) a... dat-o-n bara. Era si normal. Dupa succesul lui Kalos (uitati-va numai pe piata noastra, unde Kalos-ul a surclasat multe alte "europene" mai sigure, cine se putea astepta la altceva. De admirat este poate promptitudinea cu care un model inca nelansat este facut de k.k.o.

Evident ca de GM s-a ocupat chiar maria sa EuroNCAP si nu amaratul de ADAC, care s-a luat la tranta cu Loganul si a reusit (oare) sa-l rastoarne.

Evident ca soferul de la Alfa e mai mult portocaliu decat rosu, dar ce mai conteaza, tot e ceva sange amestecat si in culoarea aia.

Evident ca sunt tot felul de fiare prin orice Chevrolet. Chiar si in Nova mea sunt. Ba chiar sunt machetele alea mici, numai metal pe ele, al naibii de sigure.

 

Evident ca toate fiarele, piuitorile si alte "briz-briz-uri" de securitate NU sunt precautiuni inutile. Incercarile "pionierilor" (care trebuie sa recunoastem sunt uneori insotite de surle si trambite, ca deh, trebuie sa se aleaga si ei cu ceva) sunt intotdeauna dificile si apreciate diferit de "opinia publica". Daca insa NU ar fi fost ei, nu am avea azi centura de siguranta, airbag, parbriz "multiplex" s.a.m.d.

 

Dar ce ne pasa noua? Noua ne ajunge! Ne puteam multumi si cu Berlina, si cu Nova, ba chiar si cu un Trabant (ce poate fi mai sigur decat ceva dintr-un material de carti de joc?). La dr..u cu toti capitalistii astia si manipularile lor. In Scanteia nu era asa ceva. Si eram mult mai linistiti...

Link to comment

Pentru tine experienta = parere ? Pune frana, ai derapat periculos si sunt convins ca nu te poti baza pe cele 4 * ! Increderea oarba si orgoliu sunt factori de care nu se tine cont in testele acelea.

Link to comment

cine zicea ceva de incredere oarba? Am zis eu asa ceva? Sa stii ca nu sunt omul care sa apese tare pe acceleratie doar pt ca am esp sau n-spe airbaguri in masina. De ce? Pt ca mai bine previi decat sa tratezi. Si daca totusi se intampla sa am parte de un eveniment (care poate sa se intample si din vina altuia nu numai a mea) de ce sa nu fiu protejat cat mai bine? De ce sa accept o masina care ma protejeaza mai putin?

Link to comment
cine zicea ceva de incredere oarba? ... Pt ca mai bine previi decat sa tratezi.

Raspunsul e in textul tau. Cum sa previi hazardul ? E ca in comedia aceia la care se confruntau doi indivizi: unul foarte pregatit in arte martiale care isi incepe demonstratia de intimidare si altul plictisit care scoate pistolul si-i trage unul intre ochi.

Toate automobilele de strada sunt la fel de nesigure la accidente, doar ca unele sunt 19+1, iar altele 21-1.

Link to comment

nu ai inteles ce am zis eu. Previn tot ce sta in puterea mea. In rest hazardul, priceperea mea de a actiona in situatii critice, decizia de a avea o masina buna dpdv al sigurantei active si pasive, sunt lucrurile ce ma insotesc la drum.

 

Oricum dupa tine:

 

oate automobilele de strada sunt la fel de nesigure la accidente, doar ca unele sunt 19+1, iar altele 21-1.

 

inseamna ca indiferent daca ai o dacie 1310 (sau un tico) sau daca ai o toyota avensis (care tot 5 stele are) tot la fel iesi dintr-un eventual accident. Nu?

Link to comment

acum 6-7 luni am vazut un accident orobil. un tir s-a urcat pe o dacie !! soferul si pasagerul din dreapta au scapat doar cu cateva zgarieturi !!! deci conteaza foarte mult daca te iubeste cineva "al" de sus!! cand iti e scris sa mori...

vedeti voi, aveo s-a deformat destul de mult. in realitate ar putea fi mai bun la securitate,deoarece absoarbe mai bine impactul(deformandu-se)

si nu cred ca GM a dat-o in bara.. totusi fac masini de peste 100 de ANI !! daca crash-testul asta nu e manarit, o fi o greseala de proiectie, care parerea mea o vor rezolva cat de curand posibil

Link to comment
nu ai inteles ce am zis eu. Previn tot ce sta in puterea mea. In rest hazardul, priceperea mea de a actiona in situatii critice...

Tocmai ca am inteles, dar nu eram sigur pe cauza ("incredere oarba sau orgoliu") "puterilor" noastre. Eu zic ca tocmai iluzia ca sta ceva in puterea noastra este principala cauza a multor accidente, iar producatorii stiu asta si se intrec doar in stele, le folosesc la marketing.

 

Eu abia astept un proces in care urmasii sa pretinda despagubiri pentru * ... verzi.

Link to comment

=)) pai asa e , unii se bazeaza pe noroc ca vor scapa vii dintr-un accident, altii se mai bazeaza insa si pe masina. Fiecare cu alegerea lui .

 

vedeti voi, aveo s-a deformat destul de mult. in realitate ar putea fi mai bun la securitate,deoarece absoarbe mai bine impactul(deformandu-se)

 

=)) vad ca unii sunt specialisti in dinamica accidentelor pe aici. Ai vazut tu poza pe care am pus-o pe cealalta pagina? Ai vazut pana unde a ajuns bordul? Ai citit ce se intampla cu soferul in caz de impact frontal? (informatie pe care o gasesti tot pe pagina cealalta)

 

si nu cred ca GM a dat-o in bara.. totusi fac masini de peste 100 de ANI !! daca crash-testul asta nu e manarit, o fi o greseala de proiectie, care parerea mea o vor rezolva cat de curand posibil

 

> :) nu a dat-o in bara , ci au dat-o foarte tare in bara. Ce ti se pare mai penibil decat sa ai un model nou mai prost decat modelul pe care-l inlocuieste?Si nu cred ca se rezolva lucrurile astea una doua, asa ca asteptati-va ca pretul aveo-ului (care si asa nu este mic) sa creasca, datorita costurilor de reproiectare si de inlocuire cu materiale mai bune.

 

totusi fac masini de peste 100 de ANI

 

asa si.. ce e cu asta? Ce conteaza daca au fost 100 de ani sau 20? Conteaza prezentul si ce iti ofera masina.Ca sa nu mai zic de prezentul total rusinos pentru gm (iarasi vedeti ce am zis mai sus de situatia de azi a gm-ului). Oameni buni inainte de a vorbi despre ceva, ganditi totusi ce ziceti [-O<

 

Tocmai ca am inteles, dar nu eram sigur pe cauza ("incredere oarba sau orgoliu") "puterilor" noastre. Eu zic ca tocmai iluzia ca sta ceva in puterea noastra este principala cauza a multor accidente, iar producatorii stiu asta si se intrec doar in stele, le folosesc la marketing.

 

Eu abia astept un proces in care urmasii sa pretinda despagubiri pentru * ... verzi.

 

 

mai tu ai citit ce am zis eu in ultimile posturi? Ce nu e clar acolo? Am zis eu ceva de iluzie? Nu am zis nimic. Si pana una alta, stelele alea nu sunt o iluzie , la fel si dorinta de a fi cat mai bine protejat. Sau sunt toti constructorii nebuni de incearca sa ofere masini cat mai bune din punct de vedere al sigurantei? Firme ca Renault,Toyota, Honda, Peugeot, Mercedes sunt ele oare nebune si tu singurul intelept?

Link to comment
mai tu ai citit ce am zis eu in ultimile posturi?

...

Firme ca Renault,Toyota, Honda, Peugeot, Mercedes sunt ele oare nebune si tu singurul intelept?

1- eu doar te citez, raspunsurile sunt inauntru;

2- inversunarea asta e demna de o cauza mai buna;

3- abia acum ai aflat ?

 

Acum serios: ma rog pentru tine sa n-ajungi in situatia de a testa pe proprie piele orice marca vrei intr-un accident serios. In protectia rugaciunii mele ar fi bine sa te intrebi de ce sunt unii care sustin contrariul si sa mai citesti inca o data, degajat, postarile lor pentru a gasi raspunsul.

Link to comment

hai sa nu fim asa de criptici :) si sa dam raspunsuri de mama omida. :D Fiecare cu convingerea lui am mai spus, insa cand atata lume (automobilistica) investeste miliarde de euro pentru a scoate autovehicule mai sigure (care siguranta este doar masurata de euroncap) , a sustine contrariul mi se pare cel putin ciudat.

Link to comment

Cand accidentele vor simula testele NCAP si nu invers, atunci cred ca poti pune pret pe ele. Altfel, este firesc sa se aiba in vedere siguranta, nu doreste cineva sa fie vinovat de vatamarea cuiva.

In rest, reflecteaza la "precautiuni inutile".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...