Jump to content

Chevrolet la NCAP (Aveo, Kalos si altele)


Spank

Recommended Posts

Singura realitate este ca banii nostri aduc profitul lor. Indiferent daca vorbesc engleza-americana, franceza, germana sau japoneza. Iar pentru noi e o mare placere sa fim manipulati.

Edited by DIO
Link to comment
  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lasa chestiiile astea generale domnule dio pe care si o babuta de la coltul strazii ti le poate spune si vin-o cu ceva mai concret. Se presupune ca suntem oameni care putem aduce argumente, nu?

Link to comment
Chiar poti gasi masini de 15.000-30.000 de euro care sa iti ofere maximul de protectie ce se poate oferi la ora actuala.

Naivitatea asta e sublima. Cate accidente grave ai suferit tu ca sa stii macar ce se petrece atunci ?

Link to comment

Experienta individuala e irelevanta. Statistica ia in calcul un esantion mult mai relevant decat cel compus dintr-un ins :)

Iar daca sarmanul avea cu adevarat vreun accident grav, nu cred ca mai ajungea sa posteze aici...Doamne fereste !

Link to comment

exact ce vroiam sa spun si eu (numai ca am fost la bucatarie si artanis mi-a luat-o primul). E irelevanta experienta mea , pentru ca eventuala mea experienta mea in urma unui accident, poate sa nu insemne nimic dpdv statistic raportat la numarul de cazuri studiate. Statistica chiar te invata ca cu cat esantionul pe care-l studiezi e mai mare cu atat scad probabibilitatile de a avea inexactitati. Si cand studiezi mii si zeci de mii de accidente e imposibil sa nu intrevezi un "pattern". De aceea ma distreaza oameni care sustin ca detin adevarul absolut doar pentru ca ei au vazut un caz sau doua in care se intampla lucrul X. Pt ca in mod sigur au ratat/ nu stiu/ nu au vazut alte Z situatii in care s-a intamplat altceva

Link to comment
E irelevanta experienta mea , pentru ca eventuala mea experienta mea in urma unui accident, poate sa nu insemne nimic dpdv statistic raportat la numarul de cazuri studiate.

Si atunci de ce iti mai cumperi masina de 5*, daca tu nu contezi ?

Link to comment

toline esti rau intentionat. :wallbanger: De ce extragi un pasaj in loc sa intelegi tot ce am scris eu acolo? Sunt chiar asa de greu de inteles? Ce treaba are statistica cu faptul ca imi doresc ca in caz de accident sa traiesc ?

Link to comment

Pentru ca ma chinui de 4 h sa-ti explic ca nu conteaza in ce masina te afli in cazul unui accident si tu nu vrei sa asculti macar acest lucru.

 

PS daca ai fi fost "acolo", nu doresc la cineva, ai realiza scurt si fara alte explicatii ca testele sunt altceva.

Link to comment

=)) cum nu conteaza mai toline? Raspunde-mi atunci daca ai prefera ca in loc de kalos-ul tau sa fii intr-o dacie 1310. Strict dpdv al sigurantei (lasa fiabilitatea & alte shituri). Reciteste odata tot ce am zis si vei vedea ca daca ai o minte deschisa , altfel vei privi lucrurile :D

Edited by chi
Link to comment

si atunci cum poti sa emiti judecati de valoare despre siguranta unei masini? Ai studiat tu zeci de mii de cazuri ca sa poti spune cu mana pe inima ca intr-un accident mori indiferent ca esti intr-un tico sau ca esti intr-o toyota avensis? Ca o mica adaugire: mare nu inseamna intotdeauna si mai bine in privinta sigurantei rutiere.

Link to comment

Tu esti cel care judeca si apreciaza masinile. Eu am zis ca "sunt toate la fel", e ca la femei.

 

PS si ca sa fim in topic, testele de laborator pot fi foarte cinstite, eu nu am banuit o conspiratie, dar legatura dintre ele si accidentele de pe drumuri este falsa. Asa cum si statistica care incearca sa faca legatura dintre supravietuitori si stele este falsa din ipoteza de la care pleaca. Asta ti-o poate spune orice matematician, eu nu sunt, dar putem intreba unul.

Link to comment

pai si cand zici ca toate sunt la fel, judeci o masina deoarece le pui pe toate pe aceeasi treapta. Cat despre legatura cu realitatea mai citeste inca o data topicul asta , sunt unele posturi in care ti se arata clar ca nimeni nu pretinde ca intr-o masina de 5 stele nu vei pati absolut nimic in caz de accident. Ci doar ca iti da o sansa in plus sa supravietuiesti si/sau sa ai parte de rani mai putin grave.

Link to comment

lordcalibras: tu te auzi ce spui? Ce fel de argument impotriva euroncap-ului e ca nu scapi nici la 180 de km/h? Cand a sustinut euroncap-ul asa ceva? Trebuie sa fii naiv sa crezi ca scapi dintr-o masina (fie ea si cu 5 stele) dintr-un accident de asta urat petrecut la viteze foarte mari. Doar cel de sus si norocul te mai pot ajuta in asemenea accidente.

Edited by tolin_afc
Link to comment
Ci doar ca iti da o sansa in plus sa supravietuiesti si/sau sa ai parte de rani mai putin grave.

Acum am inteles, daca-i numai sansa si daca e la latitudinea mea s-o iau sau s-o refuz, m-am linistit. Ma pot ruga in continuare, poate ma asculta Cine trebuie.

Link to comment

chi ... eram un pic off-topic! Spuneam in general ... cu siguranta asta a masinilor! Stiu persoana moarta la 140 km/h si intr-un Matiz si intr-un Mercedes nou-nout E-Klasse, stiu persoana moarta si in Volvo la 80 km/h si in Dacie! Deci ... sa fim seriosi! Nu spun ca nu sunt masini mai sigure si mai putin sigure! Dar depinde foarte tare de impact si de circumstante! Am o matusa care la un impact de 60-80 la ora a plonjat prin parbrizul Daciei de pe bancheta din spate 10 metri si a stat 1 an de zile la pat pentru a-si reface cutia toracica si sternul fara a-si pune placa si acum, cu voia Celui de Sus, e bine mersi si e ca noua! Imi poti baga tu mana in foc ca acest lucru nu se putea intampla, la aceeasi viteza si intr-un Mercedes?

Edited by lordcalibras
Link to comment
chi ... eram un pic off-topic! Spuneam in general ... cu siguranta asta a masinilor! Stiu persoana moarta la 140 km/h si intr-un Matiz si intr-un Mercedes nou-nout E-Klasse, stiu persoana moarta si in Volvo la 80 km/h si in Dacie! Deci ... sa fim seriosi! Nu spun ca nu sunt masini mai sigure si mai putin sigure! Dar depinde foarte tare de impact si de circumstante! Am o matusa care la un impact de 60-80 la ora a plonjat prin parbrizul Daciei de pe bancheta din spate 10 metri si a stat 1 an de zile la pat pentru a-si reface cutia toracica si sternul fara a-si pune placa si acum, cu voia Celui de Sus, e bine mersi si e ca noua! Imi poti baga tu mana in foc ca acest lucru nu se putea intampla, la aceeasi viteza si intr-un Mercedes?

 

 

si ce are de a face faptul ca matusa aia a ta a sarit prin parbriz-ul daciei cu siguranta masinii? Ea e de vina ca nu purta centura de siguranta. Si da, exact acelasi lucru se poate intampla si in mercedes daca nu intelegi ca si echipamentele astea au o limita pana la care functioneaza si ca sunt conditionate de indeplinirea unor reguli elementare, ca purtatul centurii de siguranta de exemplu

Link to comment
si ce are de a face faptul ca matusa aia a ta a sarit prin parbriz-ul daciei cu siguranta masinii? Ea e de vina ca nu purta centura de siguranta. Si da, exact acelasi lucru se poate intampla si in mercedes daca nu intelegi ca si echipamentele astea au o limita pana la care functioneaza si ca sunt conditionate de indeplinirea unor reguli elementare, ca purtatul centurii de siguranta de exemplu

 

Mai baiatule, dar pacatos mai esti! Controleaza-ti te rog vorbele! Nu iti doresc decat sa treci prin asa ceva si sa vad apoi daca mai vorbesti in bataie de joc la adresa unei povesti de acest gen. Sa stai tu 1 an de zile intins in pat cu fata in sus pentru a evtita un kkt de placa de metal ce trebuie purtata in piept! Si nu e "matusa aia a ta" ci e "matusa ta". Si nu e vina ei ca nu purta centura mai ales pentru faptul ca acea Dacie nu era prevazuta cu centuri pe spate! Mai baiatule mai ...

 

Cat despre exemplul meu ... L-am dat ca sa intelegi cat de grav poti ajunge de la un impact la o viteza relativ mica, pentru a-mi sustine ideea pe care am formulat-o atunci cand am spus ca depinde de tipul impactului si de circumstante! Off ... stateam si eu linistit in fata calculatorului! ...

Edited by lordcalibras
Link to comment

de ce te superi cand iti arat ca zici o enormitate? In sensul ca condamni o masina cu standarde inalte de securitate, doar pentru ca dacia nu avea centuri de siguranta. Ideea e oricum alta: femeia aia a patit ce a patit din cauza ca nu purta centura de siguranta. Deci revenim la eterna poveste cu masurile de siguranta. De curiozitate:ceilalti pasageri ce au patit in urma accidentului?

Link to comment

Ti se repeta pentru a N-a oara ca intr-un accident grav nu se mai pune problema standardelor de securitate. Alea-s bune la drive-teste. Nu spune cineva ca-i rau sa le ai, doar ca atunci cand ai avea mare nevoie de ele constati ca nu folosesc, deci, sa nu te bazezi pe ele.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...