Tommy Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Putem. Inafara de dacie 13xx, matiz, fiat seicento.. nu stiu ce ar mai putea face. Dar mie imi place, e o bijuterie a anilor 90, o placere sa o conduci, ideal era sa si franeze pe masura nervozitatii. Link to comment
alexmohora Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Eu cred că nici Cielo nu are cum să întreacă Loganul - pe ăla de 1,6. Totuşi cum se explică că o maşină atât de ”nervoasă” abea se târâie prin oraş? Tot timpul am senzaţia asta când văd câte un Logan - sau poate e din cauză că arată cau un frigider orizontal cu roţi? Să fie doar o impresie... Link to comment
ticolino Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Loganul se taraie datorita materialului uman care-l conduce. A 5-a la 50 la ora e sfanta. La 100-200m poate castiga tico-ul, dar la 400m sigur nu. Link to comment
icet Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 abea se târâie prin oraş? Tot timpul am senzaţia asta când văd câte un Logan - A 5-a la 50 la ora e sfanta. Uite asa scot eu de 2 saptamani un 7.3l/% numai in Bucuresti .Si circul mai peste tot(gara de nord,ion mihalache,stefan cel mare,podul grant,unirii,rahova)si la ore de varf. Daca "ma supara" careva vede cat de puturoasa e cand ii dau talpa si o duc la limitare . Link to comment
luck33ro Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 cine spunea aici ca Tico taie Matizul ? Link to comment
Maxx Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Va salut pe toti si va spun ca logan bate tico si de la 0-60km/h si pe 400m Sa va explic: M-am dat si eu si un prieten tot cu tico pe la vitan cu un logan al unui alt prieten varianta minimum de 1,4 (de serviciu). Initial am mers pe principiul 0 - 60km/h iar cand am schimbat a doua am pierdut de nu m-am vazut, explicatia simpla si anume la logan a schimbat viteza undeva la 50-55 km/h mi-a zis ca nici nu a tras foarte tare de masina, si ca inca era in ture, dar nu stia daca trecuse sau nu de punctul maxim. Initial plecasem inainte dar nici macar cu botul sa depasesc nu am reusit. La varianta a doua, adica pana la 100km / ora iar nu sunt sanse, am incercat atat eu cat si amicul cu tico si am constatat amandoi ca loganul dupa 60 se pierde considerabil. Pot sa spun ca puteti si voi si convingeti-va pentru ca eu m-am convins, iar acum sunt resemnat. Ar mai fii si cei care nu stiu sa traga de logan si atunci intervine driverul, nu masina si poate asta este punctul slab. Eu unul sunt posesor de tico si nu ma uit nici la consum si nici la cel cu care ma iau, daca pot, pot, daca nu pot, nu pot oricum sunt mandru de masina mea Cam asta ar fi Km multi si benzina carca la toata lumea Link to comment
Satori Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Cati km si cati ani avea Tico si cati km si cati ani avea Loganul. Eu zic ca comparatia nu isi are sensul decat in teorie. Link to comment
Leutzu Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 (edited) cine spunea aici ca Tico taie Matizul ? Taie, la 400m, si inca rau de tot. Uite aici dovada: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=177856 Il copiezi si redenumesti cu ajutorul unui file manager in .avi Edited July 21, 2006 by Leutzu Link to comment
icet Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 (edited) Sato,conteaza km,anii mai putin. Cutia de viteze de pe logan e cam aceeasi care e si pe supernova,masina care a fost cea mai rapida de la Dacia(nu mai stiu exact in cat timp face 100km/h,dar eu la vremea respectiva,fiind si posesor de asa ceva prin 2001,ma luam la "tranta" cu masini super nervoase,cu multi CP si diferenta se vedea de la 100km/h in sus)cu cea mai buna cutie de viteze.Diferenta intre ele ar fi ambreiajul(hidraulic la s nova,mecanic la logan)si diferentialul,nova avand roti pe 13" iar loganu pe 15".In rest rapoartele sunt aceleasi.Cu toate ca e o masina familista si pare masiva la exterior(deci si grea,dar nu este,benzinara are 1025 si dizelaru 1065kg)e destul de nervoasa,mai nervoasa ca cielo fie el si cu 16v si foarte aproape de nubira 2 sau kalos/aveo(personal am avut niste "experiente" cu ultimele,nubira fiind ceva mai sprintena,nu cu mult,da a fost si aici ma refer la distante de 10-15m la viteze mari,150-160km/h).Asa ca un amarat de tico nu va face fata nici macar la treapta 1 de viteze(nu face el s nova,dar la logan). Edited July 21, 2006 by osirus Link to comment
tico_RS Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 @dann: cu prima ocazie te iau in dreapta sa nu crezi ca fac filmulete suspendate... si in a 3-a ia o idee mai mult, dar nu e productiv... la fel, a 3-a o dau la 80, desise mai duce in 90 daca esti nesimtit, dar la fel, e neproductiv... p.s. inainte sa sara lumea cu experientele lor personale, vreau sa le recomand castrol racing si apoi ii iau in seama @ all: cum pisici mai sa putem compara tico cu o "masina" care are peste dublul puterii ei? si mai ales o diferenta imensa la cuplu? de ce nu comparam loganul cu o calibra sfi? e acelasi raport, poate chiar mai mic... si eu zic totusi ca tico se tine mai bine de logan decat loganul de sfi... Link to comment
Satori Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Ok, si cu asta emisiunea noastra se incheie. Asteptam urmatoarele comparatii... de exemplu Cielo 16V vs Logan, ca tot a lansat-o Osirus. Link to comment
Recommended Posts