Bittick Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Salutare tuturor, Am facut si eu ieri revizia de 30000km. Iata preturile de la DiBas sos Fundeni: - manopera 202,30 + TVA - filter kit, oil 123,76 + TVA - filtru combustibil 122,31 + TVA - filtru aer 68,82 + TVA - filtru polen 87,19 + TVA - ulei SW30 71,85/bidon 2l, total 215,55 + TVA - spray (?) 7,35 + TVA - placute frana fata 181,53 + TVA TOTAL 1200,73 TVA inclus Preturile pieselor si uleiului au un discount de 20% Link to comment
perfidus Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 @tonys: filtru acela e filtrul de benzina. Cat despre ulei, trebuia sa te documentezi, ti-au pus ce e mai ieftin dar nu e chiar cel mai potrivit ulei pentru un motor la 20.000Km in prag de sezon rece. Pentru inca 20-30 lei in plus puneai un 5W30 de care eu personal am fost foarte multumit (tot GM, long life) Link to comment
asoka Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 cum se face de e asa mare diferenta intre preturile de la cele 2 revizii de mai sus? - manopera 202,30 + TVA - filter kit, oil 123,76 + TVA - filtru combustibil 122,31 + TVA - filtru aer 68,82 + TVA - filtru polen 87,19 + TVA - ulei SW30 71,85/bidon 2l, total 215,55 + TVA - spray (?) 7,35 + TVA - placute frana fata 181,53 + TVA TOTAL 1200,73 TVA inclus Ulei Opel GM 4 L, 10W40 - 75.62 Filtru Ulei - 12.71 Filtru Comb. - 38.49 Filtru Aer - 42.35 Filtru Polen - 85.45 Antigel - 17.97 Suport Numar - 6.30 Manopera - 212.5 adica filtru combustibil...122,31 +tva si numai 38,49...filtru ulei 123,76+tva fata de 12,71, filtru aer 68,82+tva fata de 42,35...???? cred ca imi scapa mie ceva Link to comment
Mircea Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 DA, diesel vs benzina ... Ulei de diesel vs ulei de benzina, 6 l vs 4 l si tot asa. Link to comment
perfidus Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 N-am mai scris pe aici de ceva vreme, intre timp am facut si eu revizia la 60.000. Asta a inclus urmatoarele: - schimb ulei GM 5W30 4l (97 lei) - schimb filtru ulei (10 lei) - schimb filtru combustibil - schimb filtru aer - schimb filtru cabina - schimb curea accesorii (Gates) - schimb curea distributie (Gates) si cele doua role (intinzatoare si de ghidare)- (Ina) - schimb bujii (NGK) - schimb lichid antigel (3 litri, diluat cam 1:1 cu apa) - schimb lichid de frana (a luat cam 0,3 l) - schimb placute frana fata (240 lei, de la TRW) Durata aproape 6 ore (1 ora pauza de masa). Am platit manopera vreo 440 lei, la Top-Speed Craiova, iar cu tot cu piese au fost vreo 1300 lei. Am schimbat in plus de ce era programat placutele de frana fiindca nu mai duceau pana la 75.000 (abia se mai vedea santul lor transversal, mai erau vreo 5 mm din garnituri). Le dau o nota de 7 spre 8 la cum s-au miscat. Iar au fost probleme la montatul filtrului de cabina , mecanicul mi-a ars din nou siguranta de la becul din torpedou - care raspunde si de iluminatul ceasurilor de bord si pozitii. Bine ca am stiut sa verific si s-a rezolvat repede. Plus de asta, am constatat ulterior un zgomot ciudat la vibratii ale motorului (la pornire si la demaraj cu turatie joasa) - era surubul de fixare al carcasei filtrului de aer nestrans . Macar la preturi au fost decenti, mai recomand. Piesele au fost tot de la magazinul lor, la curele si role mi-au dat exact ce a fost pus pe masina din fabrica si am garantie 50.000km. Link to comment
toby Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Tocamai am facut si eu revizia de 30000 la Lacetti Diesel . In total , 1133 lei , mi se pare destul de ok . Baietii s-au miscat foarte ok , nu am nimic de reprosat . ulei DPF - 371.18 lei filtru ulei - 108.4 lei filtru aer - 69.85 lei filtru polen - 88.19 lei filtru combustibil - 96.10 lei placute fraa -177.60 manopera 221.41 lei total 1133 . De data asta nu am putut asista la revizie , nu am putut sta langa masina , deh , politica firmei , desii in vara am stat si vb cu mecanicul bine mersi . Mi s-au parut foarte ieftine placutele de frana , si cred ca le-au schimbat numai pe fata , unde intr-adevar erau praf . Link to comment
Mircea Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Ce ulei ti-au pus in banii aia? Link to comment
toby Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 GM 5w30 long life . Tot asa mi-au pus si data trecuta daca bine imi aduc aminte . Link to comment
Mircea Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 ACEA C3 sau doar Long Life? Mai ai bidonul? Link to comment
toby Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Scuze ca raspund asa de tarziu , m-am uitat pe bidon si scria ACEA A3 B3 B4 C3 , nu scria clar , am sa pun o poza maine sa ma lamuresc si eu . Mircea care e diferenta intre cele 2 tipuri de uleiuri ? Sau e recomandat ACEA c3 ? Multumesc pentru raspunsuri . Link to comment
Mircea Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Pai la motoarele noastre dotate cu filtru DPF se recomanda ulei de tip minim ACEA C3, C2 sau C1 sunt si mai bune. Ti-au pus uleiul care trebuie din ce vad eu, iar pretul este foarte bun! Link to comment
iulianc Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 edge turbo diesel 5w40 c3 155ron / 4l magnatec 5w40 c3 130ron / 4l aceste uleiuri nu sunt bune? de ce punem ulei de 80ron /1l Link to comment
Elfu Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Ieri am facut si eu revizia de 75.000 la Expocar Targoviste. Cu tot cu discount a costat 496 RON. M-a surprins ca dupa cca 77.000 km cat are masina la bord si dupa o iarna cu drumuri pline de cratere inca nu a picat nimic la masina. Atat trenul de rulare, articulatia cat si amortizoarele "sunt beton" ca sa citez pe cineva din service. Avand in vedere ca nu mai am garantie ar fi avut tot interesul orice service sa ma puna sa schimb cat mai multe dar se pare ca nu am ce inlocui. Tanc frate masina asta. Link to comment
perfidus Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Si eu, dupa al doilea ITP (4 ani - 60000km), nu pot decat sa ma declar multumit, 0 probleme. Am intrebat si eu de rezultatul testului de amortizoare. Acelasi raspuns: "beton!" Link to comment
Cristianpp Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Am facut revizia de 2 ani (13500 km), la Di-Bas Ploiesti. Telefonat vineri la ora 9 si programat la ora 10.30. Service-ul cvasi-pustiu... 580 lei revizia + 50 lei ITP-ul, ca acum se poate face si la ei. Bonus un echilibraj de roti, moca. La plecare am fost informat ca la revizia urmatoare voi beneficia, tot moca, de un reglaj la directie (inutil, ca pe cauciucuri nu se vede nici o urma de tocire asimetrica, iar masina nu trage deloc). Foarte mandru sefu' de service m-a informat ca de anu' asta au si o tinichigerie foarte buna ! Sa-i fie de cap ! Sper sa nu cobesca... Avand in vedere bugetu' de criza au fost de acord sa nu-mi mai inlocuiasca filtrul de aer (am facut cu asta cam 6 000 km) si sa-l sufle pe cel vechi si nici n-am schimbat bujiile, ca am aflat ca astea se schimba la 30k km. Una peste alta multumit. Am anexat poze cu devizu' si uleiurili ! Cristian PS La revizie iar am stat langa masina, da' la ITP ticalosu' ala nu a vrut sa ma primeasca in atelier... Cica vin si-l controleaza aia de la RAR ! M-am zgait prin geam cum mi-a bagat in popou' masinii sonda aia si a facut si poze la motor, perversu' naibii ! C. Link to comment
Radix Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 Si eu, dupa al doilea ITP (4 ani - 60000km), nu pot decat sa ma declar multumit, 0 probleme. Am intrebat si eu de rezultatul testului de amortizoare. Acelasi raspuns: "beton!" Eu am schimbat un amortizor, stanga fata (desi gropile-s parca mai multe pe dreapta) dar la 139k km. In rest, reviziile le fac cu 300-350 roni dar mai sar cate un filtru. Am observat ca incepe sa intre mai greu in viteze, ma astept sa am ceva pe la cutie 1 Link to comment
qwerty66 Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Am facut revizia de 1 an (doar 13 000 km) la Lacetti-ul meu HB 1.6 la Expocar Targoviste. Multumit pe deplin de cum a decurs lucrarea, oamenii de acolo sunt foarte amabili si am putut sa stau langa masina si sa discut cu mecanicul. S-au schimbat consumabilele uzuale cu altele marca GM, iar uleiul pus este GM 5w30. Mecanicul a verificat amanuntit masina si a zis ca e beton, lucru pe care il banuiam pentru ca nu mi-a facut nici o problema pana acum. S-a facut si test de amortizoare si frane iar rezultatele au iesit bune. Pretul total al reviziei a fost 528 RON, pret ce include si o reducere de 15%. Cam intr-o ora si 15 minute am fost gata cu totul. Link to comment
florin stefanache Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Salut Am un lacetti de 1.6 care a iesit din garantie. De la ultima revizie a trecut un an si am facut doar 7 mii de km. Trebuie sa schimb uleiul sau mai pot merge pana la la 10-15 mii de km??? As vrea sa-mi scimb singur uleiul si filtrele dar nu stiu daca nu merg la service (chevrolet) o sa mi se aprinda la bord un bec care sa ma avrtizeze ca nu am facut revizia??? Stiu ca asa se intampla la unele modele de opel. Si la Lacetti e la fel????? Link to comment
Mircea Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 La lacetti de 1.6 nu ai martor de service. Doar dieselul are un martor de calitate a uleiului care se poate reseta in service sau printr-o procedura specifica. Uleiul se schimba la maxim 1 an, asta daca vrei sa ai masina, intrucat el se depreciaza in timp. Link to comment
iulianc Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Revin cu reviziile pentru distributie si filtru combustibil... La benzina scrie clar de schimbat distributia la 60kkm, dar la diesel ceva mai complicat (p. 233 din manualul pdf). Daca ne luam dupa faptul ca in Ro sunt conditii dificile ar trebui inlocuita distributia mai repede si la benzinare... Si filtrul de motorina... chiar asa de proasta e motorina in Romania? de 4 ori mai slaba ca in alte tari? De vreo 2 ani toata motorina este compatibila euro5 si cel putin vizual pare la fel de "limpede" ca benzina (acum multi ani erau probleme dar nu am mai vazut pe nimeni cu probleme legate de motorina). Daca motorina in Ro e proasta cum ramane cu programul Q-protekt de la Rompetrol (suporta ei orice paguba la motor cauzata de calitatea necorespunzatoare a motorinei)? Aveti o foaie de la dealer in care zice de noile intervale de revizie? Daca da va rog scanati o asemnea foaie... http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=24205&view=findpost&p=466095 Link to comment
ratusca Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Facut revizia de 60.000 km (desi am numai 55.000), inlocuit kit distributie. Pret kit distributie 620 RON (curea distributie-GATES, curea accesorii-Gates, rola ghidaj-INA, rola intinzatoare-INA, pompa apa-HEPU, antigel-Mobil) manopera 270 RON. La revizie s-au inlocuit filtru benzina si ulei (MANN), ulei motor GM LL 5W-30 si un simering la o axa cu came. Pret ulei+filtre 132 RON. Lucrare executata la GTT unde manopera totala a fost 530 RON si cu o reducere de 10% (card de fidelitate) am platit 480 RON. La revizie au intrat toate operatiile de verificare necesare, inclusiv scaner (53 RON numai ca sa-ti puna scaner-ul...) si cam asta a fost. Masina este brici pana acum, nu au fost probleme. Link to comment
valy.vvv Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 salut stii cam ce bujii ar fii optionale pentru lacetti 1.6 dohc cdx >- Link to comment
miguel1 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Salut baietii, am si eu o problema si nu ii dau de cap, m-am gandit ca pote are cine vreo idee... Lacettiul meu are termostatul intr-o carcasa de plastic, si a "bubuit", curgand antigel peste tot... Am inlocuit termostatul, am bagat antigel, am verificat daca odata cu cresterea temperaturii porneste si ventilatorul, si functioneaza si acela. Dupa 50 de km a plesnit radiatorul... , facand o fisura pe marginea aceea din plastic. Dupa cateva intrebari adresate unuia si altuia, l-am lipit cu poxilina ca tine . Dar dupa inca 150 de km, a plesnit iar . Precizez ca atunci cand imi ''bubuie " cate ceva nu imi indica in bord temperatura mai mare decat e normal, adica nu pot spune ca atunci cand plesneste imi fierbe. Acum ma gandesc sa cumpar un radiator nou ca vad ca nu am ce sa fac, si pt ca cineva mi-a spus ca se poate ca radiatorul meu sa fie infundat si poate sa creaza presiune prea mare si cedeaza unde poate, dar torusi mie teama sa nu pun radiator nou si sa plesneasca si aceala, sau sa plesneasca in alta parte. Are cineva vreo idee sau poate pune cineva un diagnostic dupa aceste simptome ???... Link to comment
wwillym Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Capacul vasului de expansiune (dopul) are integrata o supapa de suprapresiune. Orice suprapresiune in instalatia de racire, ar trebuii sa refuleze prin aceasta supapa, fara a afecta celelalte componente ale sistemului. Verifica acest capac. Ar fi importat de stabilit si cauza acestei cresteri de presiune. Link to comment
miguel1 Posted June 7, 2010 Share Posted June 7, 2010 Eu m-am uitat la acest capac dar nu stiu cum as putea sa vad daca acea supapa functioneaza sau nu. Azi mi-a spus cineva ca ar fi garnitura de chiuloasa arsa, si de aceea creste presiunea.Daca o fi vorba de presiune sau nu ca de fapt tot ce vad este ca mi se sparge in anumite locuri,(cand termostatul, cand bazinul radiatorului), si tinand cont ca temperatura nu creste peste limita normala, am banuit ca o fi vorba de preiune in exces. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now