BAD_MF Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Sper sa nu fie o alta discutie pe tema asta, nu ma intereseaza diferentele intre Cielo si Nexia pe care in mare parte le cunosc ci doar de ce a trebuit un nume special pentru Romania? E o chestie de marketing? Cine stie cate ceva e invitat sa ne lumineze! Link to comment
NFS Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Din cite am auzit eu, a fost chestie de marketing. Link to comment
lordcalibras Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 (edited) Din cite am auzit eu, a fost chestie de marketing. Si cu asta NFS-ul a luminat intr-adevar acest topic, oferind raspunsul pe care toti il asteptam! Copii, multumitii lui NFS . . Edited March 2, 2006 by lordcalibras Link to comment
zack Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 nexia are in plus fata de cielo, 2 air-baguri > Link to comment
alx Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) nexia este varianta dotata a lui cielo. sau invers, cielo e varianta cheala a lui nexia. In Anglia se vindeau nexia numai hatchback cu 3 sau 5 usi, airbaguri si abs. @lordcalibras: rogu-te, nu cred ca vrei sa te inscrii in cercul celor care au reusit intr-un timp fff scurt sa se faca nedoriti pe acest forum. Mai multa moderatie, moncher! Te rugam! Edited March 3, 2006 by alx Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Sub denumirea de Cielo, din cate stiu eu, s-a fabricat doar in romania. Asadar, NFS avea dreptate. Link to comment
Moshu Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) Si cu asta NFS-ul a luminat intr-adevar acest topic, oferind raspunsul pe care toti il asteptam! Copii, multumitii lui NFS . . fftopic: In primul rand lumineaza-ne tu: ce-ai vrut sa zici cu asta? Daca ai alta parere, zi-ne si noua. Precis n-o sa faca misto nimeni de tine. In al doilea rand NFS este tata. Si multi altii de aici. Fii mai politicos, ca nu strica. "> Despre Cielo si Nexia: stiu ca Nexia, cel putin acum este o varianta mult mai bine dotata decat Executiv. Nu mai vorbim de STD cum am eu. Am una prin cartier, si intr-adevar pe afara Cielo, inauntru altceva. Motorizarea 1,5, (se pot gasi ceva informatii pe net) mi-a placut bancheta din spate cu cotiera, croiala tapiteriei, cotiera fata, airbaguri... Edited March 3, 2006 by Moshu Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Lipsa cotierei, airbagului, abs-ului, etc, la modele fabricate in romania a fost dictata din ratiuni de ieftinire. Nu s-a fabricat niciodata in romania cu denumirea de nexia, nici in alte tari cu numele de cielo. Link to comment
Moshu Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) Si eu stiam ca are ABS, dar nu sunt sigur. Sub numele Nexia se fabrica inclusiv in India. Nexia are variante de fabricatie cu tapiterie de piele, ceea ce la Cielo nici nu poti gandi. Edited March 3, 2006 by Moshu Link to comment
alx Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 fabricate in romania O mica corectie: Fabricate IN Romania SAU PENTRU ROMANIA! Cielo 95 e facut in Korea pentru Romania. Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Corect corect. Din alea facute In Korea pentru romania, aveau vreo unul abs sau airbag? Link to comment
Moshu Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Corect corect. Din alea facute In Korea pentru romania, aveau vreo unul abs sau airbag? NU. Sigur. Link to comment
BAD_MF Posted March 3, 2006 Author Share Posted March 3, 2006 (edited) Am vazut multe nexia in afara, si asa e , aveau airbag si abs. Bancheta cu cotiera in spate au fost si putine modele de cielo nu? Dar totusi de ce alt nume, doar cielo avea geamuri electrice a/c inchidere centralizata nu era chiar chel! Poate era vorba de niste norme care trebuiau respectate, in alte tari erau obligati sa puna abs si airbag iar la noi normal ca nu si sa nu strice imaginea marcii?! Edited March 3, 2006 by BAD_MF Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Mai e ceva cu politica astora de la Daewoo, sunt extrem de zgarciti. Persoana care mi-a zis asta, taica-su lucra ca inginer arhitect la uzina din craiova, si stia joaca din interior. Ma enerveaza cumplit ca au renuntat la abs si airbag (cotierele ma lasa rece), in loc sa creasca siguranta, si umbla cu prostii gen "pachet plus": jante si cd. Link to comment
Moshu Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) Am mai scris pe un topic faptul ca m-au intervievat la telefon cei de la Woo. Le-am zis ca as fi vrut sa aiba airbag 2 buc si ABS. M-au intrebat cat as da in plus? Am zis ca as merge pe +1000 euroi. Stiti ce mi-a zis? Chiar atata face pachetul. E asa greu de inteles ca omul da mai usor niste bani in plus pentru siguranta decat pentru jante si CD? Apropos de norme, nu e adevarat. Si in India se fac cu airbag, si nu cred ca au cine stie ce norme bengoase. Nu mai zic de rusi. Edited March 3, 2006 by Moshu Link to comment
mr_ Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) Ia sa bag eu un flame... LA multe masini mai vechi, s-a dovedit ca airbagul este frectie la picior de lemn. A durat ceva pana cand au facut niste airbaguri care chiar sa faca diferenta. POATE, la cielo din '95, chiar nu ajuta prea tare... POATE, e doar o ipoteza. In legatura cu ABS-ul, am avut o cearta indelungata cu baietii de pe alt forum... Ideea e ca nu exista vre-un studiu serios care sa arate dincolo de orice dubiu ca sporeste siguranta. Au facut unii studii tapene pe date de la societatile de asigurari si s-au comparat accidentele masinilor cu abs cu a celor fara, iar proportia globala a ramas aceeasi, chiar daca s-a schimbat distributia lor ( a scazut numarul accidentelor masina-masina, insa a crescut cel al parasirii soselei si/sau rasturnare), iar mortalitatea e aceeasi (studiul respectiv chiar a aratat ca e mai mare la masini cu ABS, insa era in marja de eroare... zgomot statistic probabil). Problema cu ABS-ul nu este faptul ca e inutil sau prost, ci ca soferii sunt slab instruiti si nu stiu sa-l foloseasca (fie se sperie cand intra, fie se incred prea mult in el si-i depasesc limitele) . Asta a reiesit si din studiul de care spuneam mai sus. (concluzia e trasa de ei, nu de mine) Combinatia sofer bun + abs = siguranta sporita, insa combinatia sofer prost + abs = sofer prost - abs = aceeasi siguranta de kk. Cu alte cuvinte, nu e musai ca airbag+abs = siguranta Cand am sustinut asta cu alta ocazie, am fost suspectat ca nu ajung la struguri si spun ca-s acri, insa acum am si airbag si abs insa tot nu sunt convins 100% ca-si merita banii. Daca as avea de ales intre ABS si Traction Control, as alege fara sa clipesc TC, insa nici un constructor nu-ti lasa optiunea asta. Daca sunt prea offtopic, un moderator poate transfera mesajul la un topic nou la "diverse"... Edited March 3, 2006 by mr_ Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Vorbeam de o creste de performanta a franarii, nu de ramanerea la vechiul ABS, ci de aducerea in plus a a unor sisteme moderne, EBD, AFU (ma rog, multi nu-l agreeaza), si chiar optional TCS, ESP. Nici gand sa apara asa ceva macar pe Nubira. Dar probabil de o vreme incoace toate trebuie judecate si prin prisma falimentului Daewoo Korea. Link to comment
mr_ Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Nubira 3 are deja EBD+AFU de serie. Nu stiu daca au bagat optional si ESP si TC. Probabil ca au considerat ca la 125CP maxim poti trai si fara ESP.. Link to comment
Gica Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 fftopic: mr , ai perfecta dreptate din punctul asta de vedere, am simtit acest lucru zilele astea cand a fost zapada pe jos, ma abisnuisem sa ma incred prea mult in el, si cand am reluat stilul de franare cu care ma abisnuisem pe Cielo, altul a afost rezultatul... Acum, poate nu vor cei de la craiova sa aduca Cielo la dotarile Nubirei. Schimbarea asta implica o treaba atat tehnica, dar cred ca si de marketing, asa cum zicea cineva pe-aici. Sau daca ii pun dotarile astea, va trebui sa ii zica Nexia... fftopic: Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 mr_, Vorbeam de fabrica de la Craiova, unde se face Nubira 2, nu 3. Link to comment
mr_ Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Am inteles, numai ca lipsa de EBD+AFU si ESP nu prea are legatura neaparat cu situatia uzinei din Coreea. Daca aia fac, ar putea face si in Ro daca ar vrea, insa probabil au considerat ca la noi conteaza mai mult pretul decat siguranta. Probabil, au dreptate... Lacetti are dracoveniile alea, macar ca optionale? Link to comment
Tommy Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 (edited) ESP, AFU, EBD nici optional, TCS pe echiparea de top Edited March 3, 2006 by Tommy Link to comment
zack Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 ESP, AFU, EBD nici optional, TCS pe echiparea de top EBD are, doar ca se numeste DDRP !!(cum are si kalosul) Link to comment
Moshu Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 ABS-ul este o facilitate pe care TREBUIE sa stii s-o exploatezi. Altfel e mai bine fara, asa cum a mai scris cineva aici. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now