perfidus Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 Lacetti are standard ABS+EBD(nu e DDRP ca pe Kalos), si optional TC. Link to comment
OCEBE Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Cand am aflat ca s-a inventat "Cielo executive-plus", ma duc fuga pe site-ul Daewoo sa vaz ce dotari are in "plus"; ma asteptam ca macar in ceasul al 12-lea ( ceasul lor) sa gasesc ca dotari ABS si macar un air-bag; sanchi: in loc de genti otel genti de aliaj ( cu capace?!) si in loc de radiocas, radiocd. Mai mare deranjul... Link to comment
alx Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 ABS-ul este o facilitate pe care TREBUIE sa stii s-o exploatezi. Altfel e mai bine fara, asa cum a mai scris cineva aici. TOTAL ERONAT! ABS-ul este o optiune pt oricine, oricum ar conduce. Si in orice caz este folositor. Link to comment
Moshu Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 (edited) Imi pare rau ca te contrazic Alx. Dar imi sustin parearea. Stiu destui care s-au busit la stop datorita lui ABS. Iti lungeste distanta de franare (asta este impresia soferului, fizic se pare ca o scurteaza), fiind in schimb util pentru a manevra masina in timp ce franezi, FARA DERAPAJ. Daca nu-i asa, inseamna ca vorbim despre lucruri diferite. Nu e nici pe departe cum cred unii paleativul universal al franarilor in conditii dificile. Stii ca sunt tari unde se mai fac cateva ore de scoala pentru a invata sa folosesti asistentii de franare? Nu am citit sau auzit, am vazut pe Discovery. Faceau scoala pe gheata udata in continuu cu apa, ca sa invete sa menvreze masina... Stiu ca tu folosesti si vorbesti in cunostinta de cauza. Dar parerile sunt tot de la cei care au ABS. Asta nu inseamna ca nu-i util. Sorry, cred ca deja suntem TOTAL off topic. Am inchis. Edited March 4, 2006 by Moshu Link to comment
Tommy Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 (edited) Manevrarea vehiculului pe franare tine in mare parte de priceperea si starea de spirit a soferului. Cateva masini de generatie mai veche ce opreau foarte bine si suportau bine bruscarea volanului pe franare: Opel Ascona 84, Vw Passat 89, Kadet 85, Golf 2 85. Sunt altele de generatie mai noua care pun reale probleme si la care daca nu se intervenea cu niscaiva electronica era loterie la un condus ceva mai sportiv, sau la abordarea unei situatii dificile. La masini precum matiz, cielo, logan(+ sau - abs) chiar si kalos intr-o anumita masura, se simte clar ca se putea face mai mult din punctul asta de vedere, sistemul de franare fiind depasit sau slab. (este o parere strict personala) (la matiz, logan, si suspensia are un cuvant greu de spus in sensul amintit) Sunt convins ca un abs+ebd macar, pe cielo, plus, doleanta mea, discuri spate, ar fi imbunatatit performanta si siguranta franarii. Si nu cred ca ar fi costat asa mult.. Edited March 4, 2006 by Tommy Link to comment
Moshu Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 (edited) fftopic: Asa e intru totul. Nu stiu daca ai citit ce mi-au spus aia de la Woo - am postat putin mai "la vale": 1000 euroi ABS+airbag (x2). Merita. Intr-adevar, sistemul de franare la Cielo, este depasit. Suspensia este buna cel putin la a mea, si asta ajuta enorm. Nu stiu cati dintre soferi isi dau seama ce importanta este suspensia din punct de vedere a sigurantei. Am vazut un test facut pe doua masini identice (ca marca) dar cu suspensii diferite. S-au facut teste de franare de la 120 (parca) la 0. Cea cu suspensii bengoase a franat considerabil mai scurt. Edited March 4, 2006 by Moshu Link to comment
lordcalibras Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Suspensia este buna cel putin la a mea, si asta ajuta enorm. Pai e McPherson, de aia e buna! Si Matizul are la fel ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now