dani_ddtz Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 (edited) Stiu dar nu vreau sa desfac farul...plus ca farurile cu lupa le-ar plati CASCO 80% ... Mai astept un pic si iau faruri klumea... ca trebe sa apara odata si odata Edited June 17, 2009 by dani_ddtz Link to comment
simon2tibi Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 (edited) Hello hello!In curand o sa va prezint cateva poze cu ce am reusit sa fac cu lacetti-ul meu: -jante aliaj de 17'' de pe un Mitsubishi Evo,argintii initial,vopsite in negru cu un strop de glitter(perlate),desi sugestia initiala era sa le fac aurii ca si emblema insa aratau a cocalar si e chevro nu subaru -cauciucuri GoodYear Eagle F1,talon foarte subtire -xenoane(instalatie separata)in faruri -xenoane(instalatie separata)jos in bara,in locul halogenelor -etriere aurii,contrast super cu negrul jantelor -folie pe ornamente,atat grila exterioara cat si pe interior Imi pare rau ca nu pot sa pun poze acum,promit ca le postez cand ma intorc! Numai bine va doresc! PS:nu subturati masina,nici o masina nu a murit de supraturatie Pozele?Cand vin? Eh, seamana cu asta, inspirata de asta. Schimba becurile de semnal cu philips silver, o sa dea mult mai bine. De ce ?Stinse nu au culoarea portocalie?Cand se aprind atunci lumineaza portocaliu? Si da Mircea! Am fost inspirat de tine referitor la masca ,dar eu am lipit bucati de plastic in "gaurile "ce au ramas dupa taierea orizontalei nichelate si plasa de plastic imi este la fel ca inainte ,independenta. La vopsit am folosit vopsea speciala pt. plastic(nu mai stiu cum se numeste). Edited June 20, 2009 by simon2tibi Link to comment
Mircea Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Exact. Vezi cum sunt ale mele si ale lui Ratusca. Link to comment
simon2tibi Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Exact. Vezi cum sunt ale mele si ale lui Ratusca. De fapt parca ar fi oglinda ,nu? Link to comment
Mircea Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Oarecum oglinda, da, asa par. Au un strat cromat pe ele. Mie mi-a fost mai simplu sa chituiesc Link to comment
simon2tibi Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 (edited) Stii cumva unde le gasesc mai usor?(becurile) Edited June 21, 2009 by Mircea Citare inutila a mesajului anterior. Link to comment
alterego Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 stie cineva daca tratamentul dura lube este bun? mai ales pt diesel...si mai ceva la motorul diesel ce ulei este mobil 5w30? Link to comment
Mircea Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Stai cuminte cu duralube. Uleiul este GM 5 w 30 Low Ash pentru motoare cu filtru de particule. Si nu intra la tuning nici intrebarile, nici raspunsurile. Link to comment
simon2tibi Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 (edited) Mergem inapoi in topic.Stopuri Lacetti. Edited June 30, 2009 by simon2tibi Link to comment
Alex.T Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Cand pui frana se mai vede ceva prin ele sau e important sa se vada numai noaptea? Link to comment
simon2tibi Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 (edited) Stai linistit,se vede foarte bine tot. Tot timpul,nu numai noaptea! (Daca maresti poza vezi becurile chiar daca sunt stinse) Edited July 2, 2009 by simon2tibi Link to comment
alterego Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 am schimbat uleiul cu un castrol magnatec si cu duralube si merge super...se simte parca are mai multa viatza motoru`... Link to comment
simon2tibi Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 am schimbat uleiul cu un castrol magnatec si cu duralube si merge super...se simte parca are mai multa viatza motoru`... Sigur se trage de la duralube! Link to comment
Datenshi Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Vreau sa imi cumpar aceste jante. http://www.booster.ro/tuning/jante-alumini...=detalii_produs Un dealer mi-a spus ca nu se potrivesc pe Lacetti, urmatorul cu care am vorbit mi-a spus ca da. Are cineva idee care dintre ei are dreptate? Link to comment
ratusca Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Daca o sa comanzi ce trebuie, da. Link to comment
Mircea Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 OK, ma bate gandul sa fac niste nefacute Concret, voi face un chip tuning la 153 CP si 350 Nm @1800 rpm Sa vedem. Faza este ca si cu 121 de cp si 280 mi-e greu de multe ori sa pun puterea pe asfalt. Solutia pe care am gasit-o este sa pun niste anvelope de marca - Nankang/Toyo/Dunlop - cu o dimensiune un pic mai mare, adica 205/55/R15. Pe toate configuratoarele se spune ca de la 195/55/15 la 205/55/15 diferenta este de 5 mm in laterale si de 2% pe circumferinta, "acceptable for most cars". O merge oare si pe lacetti sintagma? Ca parca n-as vrea sa trec la anvelope pe 16 sau 17, care presupun un talon prea mic pentru drumurile noastre, plus un alt set de jante... Ca fapt divers, la anvelope de iarna am 195/60/R15 si nu ating pe nicaieri. Link to comment
EM!L Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Bună alegere remaparea La cauciucuri nu cred să fie probleme, totuşi nu e o schimbare "radicală". Schimbare ce nu ştiu dacă se va cunoaşte date fiind noile valori de putere şi cuplu Link to comment
Mircea Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 (edited) Da, stiu, inca mai am oarece indoieli datorate filtrului de particule, dar dl. Dragos Voinea m-a asigurat ca nu sunt probleme. Trebuie musai sa umblu la anvelope, ti-am zis, si la 121 CP la demarajele in blana practic roata se invarte mult prea mult pe loc, ajungand sa scartaie chiar si la schimbul 2-3, undeva pe la 80 kmh, iar fenomenul de torque steer este omniprezent. Practic daca e un pic mai umed jos, trebuie sa corectezi foarte mult trasa din volan. Am inceput chiar sa studiez si posibilitatea montajului unui strut bar, care poate avea si el merite in diminuarea fenomenului. Nu veniti cu ideea de a-mi schimba arcurile si amortizoarele, pentru ca nu o fac, atat timp cat avem strazile pe care le avem... Edited October 25, 2009 by Mircea 1 Link to comment
EM!L Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 (edited) Şi eu tot la dl. Voinea, la TCM, am "executat-o"(acum ~1 an). Nu e cazul să-ţi faci probleme, dacă te-a asigurat că e OK, în mod sigur aşa este. În cazul meu n-au fost probleme "fumigene" sau legate de mersul motorului şi maşina nu e nici nouă, n-are nici km puţini şi nici menajată în exploatare nu este. Cu torque steering-ul mă "lupt" şi eu, chiar şi pe uscat, când e ud într-adevăr trebuie corectată trasa, mai mult sau mai puţin (în funcţie de apăsarea pedalei... 3/4 sau "la podea" )). Cu toate că la capitolul cuplu "stau" un pic mai jos decât TCDi-ul stock, gumele de 185/65-15... Nu spun că nu ar ajuta un strut-bar, sau unul combinat cu o altă suspensie, dar cred că marele merit al diminuării efectelor respective revine tot gumelor (mari şi late :mrgreen Dacă ai ocazia, trage nişte filmuleţe "before/after", eu acum regret că n-am făcut-o. Edited October 26, 2009 by EM!L Link to comment
wwillym Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Torque steering-ul nu are nici o treaba cu amvelopele atata timp cat nu se rupe aderenta cu asfaltul.In cazul in care aveti probleme de aderenta, nu mai vorbim de torque steering. Torque seering-ul apare datorita torsionarii mai pronuntate a planetarei mai lungi, astfel pe partea respectiva (dreapta in cazul nostru)cuplul este "intarziat", acest fenomen provocand modificarea traiectoriei. Din experienta personala, va spun ca un fenomen asemanator este produs si de bucse de brat uzate. Bucsele uzate devin "mai moi" ,facilitatnd modificarea geometriei, in momente de sarcina mare (accelerare puternica , sau franare energica). Link to comment
Mircea Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Pai tocmai de momentul ruperii aderentei vorbeam... Link to comment
andreistn01 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Dar de Lacetti WTCC ce sa mai zicem o masina superba din punctul meu de vedere Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now