Jump to content

Recommended Posts

Stiu dar nu vreau sa desfac farul...plus ca farurile cu lupa le-ar plati CASCO 80% :P ... Mai astept un pic si iau faruri klumea... ca trebe sa apara odata si odata

Edited by dani_ddtz
Link to comment
Hello hello!In curand o sa va prezint cateva poze cu ce am reusit sa fac cu lacetti-ul meu:

 

-jante aliaj de 17'' de pe un Mitsubishi Evo,argintii initial,vopsite in negru cu un strop de glitter(perlate),desi sugestia initiala era sa le fac aurii ca si emblema insa aratau a cocalar si e chevro nu subaru :D

-cauciucuri GoodYear Eagle F1,talon foarte subtire

-xenoane(instalatie separata)in faruri

-xenoane(instalatie separata)jos in bara,in locul halogenelor

-etriere aurii,contrast super cu negrul jantelor

-folie pe ornamente,atat grila exterioara cat si pe interior

 

Imi pare rau ca nu pot sa pun poze acum,promit ca le postez cand ma intorc!

 

Numai bine va doresc!

 

PS:nu subturati masina,nici o masina nu a murit de supraturatie ;)

 

 

Pozele?Cand vin?

 

Eh, seamana cu asta, inspirata de asta. :P Schimba becurile de semnal cu philips silver, o sa dea mult mai bine.

 

 

De ce ?Stinse nu au culoarea portocalie?Cand se aprind atunci lumineaza portocaliu?

Si da Mircea! Am fost inspirat de tine referitor la masca ,dar eu am lipit bucati de plastic in "gaurile "ce au ramas dupa taierea orizontalei nichelate si plasa de plastic imi este la fel ca inainte ,independenta. La vopsit am folosit vopsea speciala pt. plastic(nu mai stiu cum se numeste).

post-22928-1245515999_thumb.jpg

Edited by simon2tibi
Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

OK, ma bate gandul sa fac niste nefacute :D

Concret, voi face un chip tuning la 153 CP si 350 Nm @1800 rpm :) Sa vedem.

Faza este ca si cu 121 de cp si 280 mi-e greu de multe ori sa pun puterea pe asfalt. Solutia pe care am gasit-o este sa pun niste anvelope de marca - Nankang/Toyo/Dunlop - cu o dimensiune un pic mai mare, adica 205/55/R15. Pe toate configuratoarele se spune ca de la 195/55/15 la 205/55/15 diferenta este de 5 mm in laterale si de 2% pe circumferinta, "acceptable for most cars". O merge oare si pe lacetti sintagma? Ca parca n-as vrea sa trec la anvelope pe 16 sau 17, care presupun un talon prea mic pentru drumurile noastre, plus un alt set de jante...

Ca fapt divers, la anvelope de iarna am 195/60/R15 si nu ating pe nicaieri.

Link to comment

Bună alegere remaparea   :thumbl:  La cauciucuri nu cred să fie probleme, totuşi nu e o schimbare "radicală". Schimbare ce nu ştiu dacă se va cunoaşte date fiind noile valori de putere şi cuplu    :rolleyes:

 

TSC.JPG

 

 

Link to comment

Da, stiu, inca mai am oarece indoieli datorate filtrului de particule, dar dl. Dragos Voinea m-a asigurat ca nu sunt probleme. Trebuie musai sa umblu la anvelope, ti-am zis, si la 121 CP la demarajele in blana practic roata se invarte mult prea mult pe loc, ajungand sa scartaie chiar si la schimbul 2-3, undeva pe la 80 kmh, iar fenomenul de torque steer este omniprezent. Practic daca e un pic mai umed jos, trebuie sa corectezi foarte mult trasa din volan. Am inceput chiar sa studiez si posibilitatea montajului unui strut bar, care poate avea si el merite in diminuarea fenomenului. Nu veniti cu ideea de a-mi schimba arcurile si amortizoarele, pentru ca nu o fac, atat timp cat avem strazile pe care le avem...

Edited by Mircea
  • Like 1
Link to comment

Şi eu tot la dl. Voinea, la TCM, am "executat-o"(acum ~1 an). Nu e cazul să-ţi faci probleme, dacă te-a asigurat că e OK, în mod sigur aşa este. În cazul meu n-au fost probleme "fumigene" sau legate de mersul motorului şi maşina nu e nici nouă, n-are nici km puţini şi nici menajată în exploatare nu este.

Cu torque steering-ul mă "lupt" şi eu, chiar şi pe uscat, când e ud într-adevăr trebuie corectată trasa, mai mult sau mai puţin (în funcţie de apăsarea pedalei... 3/4 sau "la podea" :) )). Cu toate că la capitolul cuplu "stau" un pic mai jos decât TCDi-ul stock, gumele de 185/65-15... :rolleyes: Nu spun că nu ar ajuta un strut-bar, sau unul combinat cu o altă suspensie, dar cred că marele merit al diminuării efectelor respective revine tot gumelor (mari şi late :mrgreen :)

 

Dacă ai ocazia, trage nişte filmuleţe "before/after", eu acum regret că n-am făcut-o.

Edited by EM!L
Link to comment

Torque steering-ul nu are nici o treaba cu amvelopele atata timp cat nu se rupe aderenta cu asfaltul.In cazul in care aveti probleme de aderenta, nu mai vorbim de torque steering.

Torque seering-ul apare datorita torsionarii mai pronuntate a planetarei mai lungi, astfel pe partea respectiva (dreapta in cazul nostru)cuplul este "intarziat", acest fenomen provocand modificarea traiectoriei.

 

Din experienta personala, va spun ca un fenomen asemanator este produs si de bucse de brat uzate. Bucsele uzate devin "mai moi" ,facilitatnd modificarea geometriei, in momente de sarcina mare (accelerare puternica , sau franare energica).

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...