Mircea Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Ratusca, cum ai facut asta? Ai scos tot ce era sub grila? Plasa de unde ai luat-o? Link to comment
ratusca Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 (edited) In primul rand scuze, am vazut poza masinii tale editata si m-am gandit sa pun si eu capodopera. Pai uite cum am facut: toata grila aia este prinsa de spoiler cu 6 suruburi si parca patru cleme, clemele in partea de jos. O dai afara si vei observa ca rama nichelata cu tot cu sigla este prinsa in suruburi de rama neagra de dedesubt si ca acea grila este completa si sub sigla. Eu am taiat partea din mijloc cu sigla, la cele 2 capete, am pilit si smirgheluit taieturile si am dat cateva straturi de vopsea neagra mata (sinto - pare chocs noir) bineinteles acoperind partea nichelata. Am incercat sa scot sigla, dar nu am reusit fara sa se buleasca stratul de nichel de dedesubt (ea este un plastic transparent portocaliu nichelat pe dinauntru), asa ca am vopsit-o argintie si arata foarte bine. Cred ca o dau jos si pe cea din spate si o vopsesc Poze si cu sigla argintie maine. Ce am mai inlocuit sunt becurile, toate din faruri cu philips bluevision H1 si H7 si pozitie, becurile de semnalizare cu silvervision in fata si spate. Edited March 23, 2008 by ratusca Link to comment
Mircea Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Plasa de unde ai luat-o si cu ce ai fixat-o? In partea superioara cum ai procedat? Link to comment
ratusca Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 (edited) Plasa este asa cum a venit masina, era dedesubt, nu am pus nimic, doar am taiat dunga centrala la capete si a ramas grila de sub ea. Partea cu grila este separata de cadrul nichelat si se prind una peste alta cu suruburi. O sa caut niste poze pe net... Iaca, ma folosesc de o poza a lui Night Elf: -suruburile sunt cele incercuite cu rosu -ce este incadrat cu verde este separat de grila si corpul negru -cu galben am facut locurile de taiere Sper ca acum e mai clar. Edited March 23, 2008 by ratusca Link to comment
VRE Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 un link de la silvervision si tipul de bec? Link to comment
ratusca Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Am luat o sigla de spate de la reprezentanta si am pus-o in fata, cea argintie nu prea mi-a placut, asta aurie are si bordura nichelata si imi place mai mult. http://www.lighting.philips.com/in_en/cons...ing&lang=en La noi le gasesti la: http://aspad-shop.ro/details/BECFRANAPOZIT...er2buc-7314.htm Link to comment
Mircea Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 Iote ca la diesel nu merge asa! De ce? Pentru ca nu are plasa in spate, iar grila e diferita... Adica este asa: Are mai multe traverse verticale si nu are plasa... Mai studiem.. Link to comment
tolin Posted March 24, 2008 Share Posted March 24, 2008 (edited) Normal, la un Diesel pana si o simpla plasa cu ochiuri mari e o frana prea mare in calea aerului de racire. In plus, pe cat de ingesuit este motorul in spatiul rezervat, grila fata este printre putinele surse de aer rece. Daca ii pui un scut baban ("sovietic"), cum am vazut ca-si pun unii cu aveo, trebuie sa dai jos si grila aceea. Edited March 24, 2008 by tolin Link to comment
Mircea Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Cred ca e vorba nu de racire, ci de economie. Sunt curios daca benzinarele noi au grila cu plasa sau cu ochiuri ca a mea. Oricum ii voi pune plasa, pentru ca-s satul de muste in radiatoare, iar la asta nu am acces ca la nubira sa le curat, trebuie sa demontez grila. Link to comment
VRE Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Mircea mie sincer imi place grilajul tau asa cum este din fabrica. Aduce un pic - probabil chiar de acolo s-au inspirat - din Chevrolet Camaro Concept. E mai dragut asa decat cu plasa.. La ratusca a iesit f frumos, numai ca plasticul din care e facuta plasa (din asta e, nu?) se strica repejor. Cat despre sigla, mai bine cumpara sigla din fata de la Aveo nou sau Captiva, are dimensiuni mai mari si se face mai remarcata Am schimbat la masina mea doar becurile de faza scurta, lunga si pozitii. Am pus un set intreg de Blue Vision - Philips. Diferenta o poti observa cu poze inainte-dupa sau langa o alta masina cu becuri normale. As fi vrut personal sa pun Xenon, insa am un prieten cu Golf IV caruia i-a retinut certificatul de inmatriculare, si nu as vrea sa o patesc si eu ) Ar da super un eleron de guma.. Am vazut pe AutoAccesorii unul universal dar oare se potriveste calumea? Am contactat o persoana din grupul ProMotor care a testat Lacetti WTCC R+ Edition (cea de 180 de cai). A zis ca masina este un vis.. L-am intrebat daca turbina de pe motorul de 1.8 se gaseste si separat, insa m-a dezamagit spunandu-mi ca am slabe sanse sa gasesc. De atunci am abandonat complet ideea de tuning la motor -chip, turbina sau orice altceva. Odata cu astea trebuie sa schimbi si suspensiile, franele etc... Asa ca voi lasa masina in pace Intentionez pe viitor sa pun pleoape (unde gasim??) kitul de WTCC (tot la fel, de unde il pot cumpara?) si sa fac geamurile fumurii. Pentru Mircea, iti sugerez ca peste foliile din fata sa pui tu inca o folie inchisa si nu cred ca se ia nimeni de tine. (lasi eventual transparenta 15%) Link to comment
TM85DAL Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 dani_ddtz pleaope prin timisoara nu sti pe unde pot sa gasesc??? si cat de mult sar simti diferenta la un motor 1.4 cu filtrul respectiv??? pt. ca din lipsa de fonduri sunt unul din nefericiti posesori al unui lacetti cu motor 1.4 ("> si inca o chestie daca ai aduci ceva modificari masini pierzi garantia??? modificari ma refer la motor si exterior jante si kit-uri spor ... Link to comment
VRE Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 si inca o chestie daca ai aduci ceva modificari masini pierzi garantia??? modificari ma refer la motor si exterior jante si kit-uri spor ... atat timp cat respecti ceea ce scrie in certificatul de inmatriculare si modifici la ei nu pierzi garantia... Link to comment
vmlinuz Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Arata bine cu plasa modificata si hatchback-ul. @dani_ddtz: de unde ai luat grilajul acela? Sau l-ai modificat pe cel original? M-am uitat la masina si mi se pare ca e lipita plasa si partea acela cu sigla, nu e ca la sedanul lui ratusca. Photoshop Link to comment
Mircea Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Mircea mie sincer imi place grilajul tau asa cum este din fabrica. Am contactat o persoana din grupul ProMotor care a testat Lacetti WTCC R+ Edition (cea de 180 de cai). A zis ca masina este un vis.. L-am intrebat daca turbina de pe motorul de 1.8 se gaseste si separat, insa m-a dezamagit spunandu-mi ca am slabe sanse sa gasesc. De atunci am abandonat complet ideea de tuning la motor -chip, turbina sau orice altceva. Odata cu astea trebuie sa schimbi si suspensiile, franele etc... Asa ca voi lasa masina in pace Intentionez pe viitor sa pun pleoape (unde gasim??) kitul de WTCC (tot la fel, de unde il pot cumpara?) si sa fac geamurile fumurii. Pentru Mircea, iti sugerez ca peste foliile din fata sa pui tu inca o folie inchisa si nu cred ca se ia nimeni de tine. (lasi eventual transparenta 15%) Si mie mi-ar place grila daca nu avea traversa aia cromata la centru. Vezi ca am scris eu pe ceva pagini mai in urma unde s-a modificat R+-ul si in ce au constat modificarile Folie mai neagra nu pun, pentru ca nu vezi afara. Cu un 85 % noaptea nu mai vezi nimic, trebuie sa dai geamul jos ca sa te asiguri. Grila ca alui Dani_dtz se gaseste separat in magazinele de tuning, costa 100 euro, iar kit WTCC se poate comanda la dealer, parca vreo 2500 euro. Link to comment
VRE Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Parerea mea este ca ar trebui sa se poata scoate... 2500 euro mi se pare cam mult, e pret de dealer, is doar niste prelungiri. De banii astia cred ca ma duc la un atelier de tuning si mi-o fac de nu stiu cum era originala... Link to comment
Mircea Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 Cromajul se scoate, dar ramane o bara neagra mai lata si tot urat e... Plasa neagra scrie pe ea, si ramane doar cromajul lateral si sigla. Link to comment
albanezu Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 pentru vmlinuz magazine de tuning sunt destule in cluj, trebuie doar sa mergi la ele. pe dorobantilor peste drum de mol este un magazin. in iulius mall la parter fata in fata cu auchan mai este unul. mai este pe brasov la numarul 6 spider tuning. mai este peste drum de aeroport. traian vuia 222 sfigmo audio&tuning componets sau ceva de genu se numeste. mai este pe paris 56 nu stiu cum se numeste. aaa...sfigmo se muta de la 1 pe paris ...fix peste drum de clubul steaua rosie...acum nu stiu cum se numeste. magazin de tuning...este si pe fabrici auto ghero. si ar mai fi mai multe...dar imi este lene sa scriu acum si oricum pana la vizitezi pe toate ma mai gandesc la altele mai interesante problema 2. daca te intereseaza plasa din aia care se pune in grile sau mai stiu eu unde, fa un drum in piata marasti "la rusi" si cumpara de acolo. o bucata de 23-25x120-122cm ii 30-50 lei depinde cum te tiganesti cu ei, eu o data am scos una din aia cu 18 lei. deci...se poate este la fel de performanta si de rezistenta ca aia de la magazinele de tuning...(tot de acolo o cumpara multi din cluj) doar ca ei o au la triplu pret. daca mai ai nevoie de informatii alecs_rg id`u de mess. te prezinti, imi zici cine esti si vb, daca nu aflu cine esti nu`ti dau accept si te pun la ignor. o zi buna in continuare. Link to comment
VRE Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 am vazut la augsburg plasa de 50 ron , deci mai degraba te duci sa cumperi din aia adevarata Link to comment
dani_ddtz Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 -poze noi ...prelungire spate,distantiere pe spate de 1 cm si cauciucuri mai latute(205),kit xenon 6000k(faza scurta/faza lunga) + leduri in farurile de ceata -urmeaza jante 17" cu buza spate ... si kit arcuri sport(daca da dzeu si suspensii) Ms tolin pentru reply Link to comment
VRE Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Felicitari dani ! Acum trebuie sa fii cu ochii in patru pentru xenoanele alea... imi place mult prelungirea spate! Succes in continuare! Link to comment
perfidus Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 In zilele mele bune ma gandesc cum sa incep sa-mi personalizez Lacetti. o prima miscare vreau sa fie jantele. Mie imi plac cele spitate, asa le echipau si coreenii (modelul CDX) La userul samyx am vazut niste Dezent-uri foarte faine (V-Dark) cu interiorul negru. Nu ma pricep la Photoshop, dar poate careva (...s0r|n3l... ) sa-mi combine doua poze sa vad mai concret cum ar arata pe masina mea? Astept pareri... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now