Jump to content

Refacerea Sau Distrugere Bucurestiului


zalmoxis

Recommended Posts

Mai exista o solutie si anume inchiderea circulatiei auto in centrul Bucurestiului fiind permis accesul doar RATB cum este in Berna de exemplu .

De asemenea trebuie fluidizata circulatia E-V si N-S prin pasaje subterane gen Unirea ...care sa aiba si citeva mii de locuri de parcare cum este cel de la Obor si sa vezi cum se civilizeaza lumea lasa masina in subteran si merge perpedes ...poate asa o sa mai slabim si noi ca prea ne-am invatat sa mergem si pina la paine cu masina .

Link to comment

4 ALX: Bai Alx n-ai dreptate..Eu tocmai de aia zic ca ar trebui facute 2 centuri adevarate!!Tu d-aia mergi pe centura Bucurestiului greu pentru ca e un shit de 1 banda /sens..Ia sa ai ca la nemti sau austrieci sau francezi sau spanioli sau englezi sau sloveni ...centuri de 4 benzi /sens si sa vezi ca numai pe centura ai lua-o !Si tu si inca vreo 80% care trecem acum prin centru!!...Si n-ai dreptate cu centura ca e prea departe !Ar terbui asta plus inca una si mai departe !!Gandeste dinamic coane ...Cartierele Bucurestiului vor ajunge pana la Corbeanca ..in nord...

 

Metrou cat de mult posibil...

Iar viitorul transportului in comun sunt liniile de tranvai rapide gen 41...

 

In plus in vara asta vin cele 500 Mercedes. Macar de vor avea caldura iarna ca de AC nu se pune problema.

 

 

Eu zic ca in bucuresti ar cam trebui desfijitate tramvaiele ocuva cat 2 benzi auto nu mi se pare deloc o solutie a vitorului ..Spunea cineva pe aici parca ca fara demolari nu se poate face nimic ..Si cred ca are dreptate ...Sistematizare fara demolari nu se poate !Sigur ca e bine sa fie cat mai putine insa trebuie asta e !!!....Metroul da e o solutie si pasaje sunbterane ar fi bune da\ nu stiu daca putem face sio una si alta e destul de complicat in solul asta mai degraba pasaje suspendate...Oricum fix-ul meu cu centurile o sa ramana valabil !!!Poate le prindem si noi pana la pensie!!! :tongue:

Link to comment

Domnu', taman rolul de a inchide inelul interior il are Pasajul Basarab; problema lui e ca debuseaza in Titulescu/Banu Manta, care la 1banda/sens sint nimica (1 banda e pentru parcare, desigur).

 

Cit despre minunatele parcari ... ia puneti mina si vedeti cit de ocupate sint cele 1000 de locuri de la Unirea ... la 3RON/h nu e deloc atragatoare acea parcare ...

Link to comment

Ca sa raspund initiatorului de topic, dar ca nespecialist, intradevar centura trebuia facuta mai intai, dar cred ca edilii se gandesc ca in urmatorul "cincinal" aceasta va deveni obsolete :P si va fi nevoie de alta care sa inconjoare viitoarea metropola Bucuresti.

 

Singura solutie viabila pentru un trafic normal in Bucuresti ramane, chit ca noua nu ne place, indragostiti de masinutele noastre si de pasiunea de a sofa, ramane un transport in comun civilizat. Repet CIVILIZAT. Adicatelea prin civilizat inteleg un autobuz/troleu/tramvai la 5-10 minute, iar locurile in picioare sa fie rezervate doar controlorilor ! Caldura, A/C si alte alea, nu stiu... deocamdata, in prima faza, cred ca pot sa lipseasca. Dar ce zicem/dorim noi este utopic ( adica ce zic/doresc eu ) cu circarii astia la carma tarii si a cetatii.

 

PS: Scuze pentru cuvantul "circarii", stiu ca se scrie cu majuscula ! :tongue:

 

Na ca m-am enervat !? :mda:

Link to comment

daca va zic ca primaru' nostru vrea "monorail".. adica d'ala pe magneti..

ce ziceti de asta?

intrebat de metrou (si in dr taberei), murgeanu(viceprimaru) zice ca nu asta e solutia, ca solul este nepotrivit pt metrou si ca solutia e ala suspendat

Link to comment
4 ALX: Bai Alx n-ai dreptate..Eu tocmai de aia zic ca ar trebui facute 2 centuri adevarate!!Tu d-aia mergi pe centura Bucurestiului greu pentru ca e un shit de 1 banda /sens..Ia sa ai ca la nemti sau austrieci sau francezi sau spanioli sau englezi sau sloveni ...centuri de 4 benzi /sens si sa vezi ca numai pe centura ai lua-o !Si tu si inca vreo 80% care trecem acum prin centru!!...Si n-ai dreptate cu centura ca e prea departe !Ar terbui asta plus inca una si mai departe !!Gandeste dinamic coane ...Cartierele Bucurestiului vor ajunge pana la Corbeanca ..in nord.

Mon Dieu, ai dreptate. INSA, de ce te uiti asa departe? Daca vezi Sofia, Moscova, Budapesta sau Belgrad, vei ajunge la concluzia ca suntem intr-adevar o tara bananiera sub-subdezvoltata... Parerea mea personala este ca acel pasaj e frectie la un picior de lemn. Una ca debuseaza intr-o strada mica, doi ca nu va prelua traficul intre zonele amintite!

In vest, sau in tarile mentionate la inceput, nu se concepe un trafic fara "tangentiale", cum spune italianul! Dar la noi, cu 1 banda/sens, cu prioritatea de la Domnesti, cu liniile alea de cale ferata care traverseaza spre nicaieri si au iesit deja ca niste sleauri, e de groaza. De exemplu, ca sa ajung din Berceni in Militari la Pacii, intre orele 10-17, fac in jur de 12km. Pe centura sunt cu vreo 10 mai mult. Ca timp insa, cu stat la Domnesti la coada, ca un idiot, fac aproximativ la fel. Insa consum mai putin si merg mai intins, fara grija "prioritatii de smecher", gropi care trebuie sa fie trecute pe harta, ca forme de relief, aurolaci la intersectii si MAGNIFICUL sens giratoriu de la Razoare. Daca s-ar facea ACEASTA centura ca lumea, pe mine nu ma mai prinzi prin oras!

 

Cu stima,

Costel

Edited by pavcostel
Link to comment
Cit despre minunatele parcari ... ia puneti mina si vedeti cit de ocupate sint cele 1000 de locuri de la Unirea ... la 3RON/h nu e deloc atragatoare acea parcare ...

Minunatele parcari sunt aproape pline sambata mai erau libere fix 200 locuri la etajele superioare la etajele 1 si 2 era FULL asa ca acest parcaj suprateran are mare succes problema este ca trebuia unul mai destept cum e in Japan unde lasi masina si o banda rulanta ti-o duce exact unde trebuie astfel o parcare ca cea de la Unirii ar putea adaposti 5000 de masini nu 1000 .Avem nevoie de parcari inteligente nu de zgirienori fara sens ...sincer am parcat o singura data la Unirii la et 6 si pina jos am ametit pe serpentinele alea este stupid gindit :wallbanger:

Link to comment

Cand amenzile de parcat ilegal pe langa magazinul Unirea vor fi de 200 RON si in 10 minute vine unul si iti ridica masina, 3 RON/ora va fi foarte ieftin.

 

La fel si pe Maniu, Colentina, Drumul Taberi, Pantelimon.

 

La Roma era 2e/ora... si era full parcarea.

 

Cand incalcarea liniei Galbene va fi tot 200 Ron si vor fi camere care sa iti trimita automat bucuria acasa ... sigur nu vei mai parca pe linia de BUS.

 

Apropo: in vest am vazut un sistem progresiv: 50euro prima, 60 euro urmatoarea ... si tot asa pana la 100 ... dupa care din 50 in 50! :D

Link to comment

Eu cred ca nu vedeti o alta problema..Parcarile pentru cei care locuiesc in anumite zone.In loc sa lase masina cine stie pe ce trecere de pietoni sau sub semnul de oprirea interzisa ar putea frumos sa o lase intr-o parcare amenajata(sub sau supra terana),dar la 3 ron/ora x 30/31 zile... :wallbanger:

Intr-adevar in centrul Bucurestiului probema o reprezinta parcarile pentru masinile stationate temporar,dar pentru restul zonelor?de exemplu Piata Sudului,Tot Blvd Mihai Bravu,Stefan cel Mare.Acolo ce facem???

Asta vad eu marea problema ..daca ar exista locuri de parcare amenajate ,bulevardele ar fi mai libere,s-ar circula altfel...

Link to comment

Centurile tetelu'....Ele vor rezolva si parcarile caci va fi o infra\structura care va fi si pentru ansambluri de locuite pentru firme etc..etc..Doua centuri nenica concentrice si pac sa vedeti ce trafic fain ar fi si ce cartiere minunate...Felix eu zic ca pasajul ala e un mare flop CE ANUME DESCONGESTIONEAZA EL!?!?Caci dup ce treci de Basarab spre Titulescu e oricum trafic la greu ...Si care centurao inchide sau nu m-am prins eu !?!?Ca ai lasat sa se inteleaga ca e un fel de centura interioara!..bani aruncati aiurea pe cuvant de onoare!!!!.

Link to comment

Zeule nu sunt bani aruncati depomana ...acel pasaj ajuta la fluidizarea traficului dinspre Pta Victoriei spre Grozavesti ...de aia la gara e tot timpul un haos total pt ca vin de pe Titulescu si ajung la Basarab de acolo dreapta spre Podul Grand ...sau stanga spre Gara de Nord dar tot spre Dr Taberei sau Militari vrea lumea sa ajunga asa ca acest pasaj este o gura de oxigen .

Este cea mai desteapta treaba care se poate face in Bucuresti pt ca nu ai cum sa ajungi din N spre Dr Taberei sau Militari decit pe Podul Grand sau pe la Gara de Nord -Cotroceni-Apaca ...care este FULL .De asemenea noul bulevard de la Grozavesti pina la Leu->Razoare impreuna cu acest pasaj vor rezolva problema blocajelor la Gara de Nord .

Link to comment
Zeule nu sunt bani aruncati depomana ...acel pasaj ajuta la fluidizarea traficului dinspre Pta Victoriei spre Grozavesti ...de aia la gara e tot timpul un haos total pt ca vin de pe Titulescu si ajung la Basarab de acolo dreapta spre Podul Grand ...sau stanga spre Gara de Nord dar tot spre Dr Taberei sau Militari vrea lumea sa ajunga asa ca acest pasaj este o gura de oxigen .

Este cea mai desteapta treaba care se poate face in Bucuresti pt ca nu ai cum sa ajungi din N spre Dr Taberei sau Militari decit pe Podul Grand sau pe la Gara de Nord -Cotroceni-Apaca ...care este FULL .De asemenea noul bulevard de la Grozavesti pina la Leu->Razoare impreuna cu acest pasaj vor rezolva problema blocajelor la Gara de Nord .

 

 

Nu Alx sunt chiar bani aruncati !Tu ai idee cum se circula ACUM pe Titulescu sa vezi cum va fi dupa aia..Cu banii aia s-ar fi putut face multe altele...Si cu pasajul ala se va fluidiza sigur si Grozavesti si Apaca!!....Sincer, cea mai buna treaba era sa fi facut centura (sic am si eu un fix) ..ce vor face astia in Bucuresti o sa duca la vacante multe si prelungite...la Predeal acolo la glumeti!!!! :wallbanger: :wallbanger:

Link to comment
  • 2 months later...

ATENTIE!

Se va inchide podul Grant

se va circula in ambele sensuri pe o singura parte a podului

 

Restrictii pe Podul Grant

 

 

Lucrarile de reparatii la Podul Grant vor continua de saptamana viitoare cu refacerea carosabilului. Pe 5 iunie Primaria va incepe sa inchida circulatia pe cate un sens de circulatie pentru a usura lucrarile. Masinile vor fi nevoite sa circule in ambele sensuri pe restul podului. Administratia Strazilor a lucrat in aceasta primavara doar la structura de rezistenta a podului.

 

si cateva poze luate de pe forumul transira.eo cu pregatirile efectuate pt aceasta manevra

 

http://i41.photobucket.com/albums/e274/met...or/DSC02920.jpg

 

http://i41.photobucket.com/albums/e274/met...or/DSC02921.jpg

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...