dino Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Recunosc ca nu am incercat. Promit ca o sa fac lucrul acesta miine dis de dimineata si va tin la curent. Inca o data vreau sa va multumesc pentru timpul acordat in acesata seara. Miine cum am "rezultatele preliminare" o sa postez din nou. Ce as putea sa mai incerc in afara de pozitionarea manetei schimbatorului? Link to comment
dino Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Ok. Cu permisiunea dumneavostra va derajez si miine. Link to comment
Ndi Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Dumneavoastra aveti vreo metoda "home maid" pentru a vedea ... Home Made, ca maid face altceva Si al meu face un ... harait pe la 5000+ dar am rezolvat prin modificarea evacuarii (cine mai aude ceva la 5000?). Glumesc, in fine, ideea era ca eu am timoneria noua si nu pare sa-l fi afectat. Am inteles ca e mai degraba de la vreo curea care se lăbărţează la ture mari. Mi s-a sugerat si cablul de kilomertraj, dar se aude si pe loc asa ca am luat in considerare. La mine zgomotul seamana cu o tablie care e frecata de o curea. A propos, turometrul cum e la Cielo? Cablu pana in bord? Fir electric? Ceasul mecanic/electric? Nu cred ca e mecanic pentru ca se poate defaza daca faci diverse inginerii. Tind sa cred ca e legat de aprindere? Link to comment
dino Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Si eu am suspectat la inceput cablul de kilometraj dar cred ca s-ar auzi doar in mers pe cand la mine face si la statul pe loc. In ceea ce privest eturometrul habar nu am cum este facut. Link to comment
ovi_jer Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Turometrul este electronic si chiar sa discutat mult pe tema asta pentru montarea pe cele care nu au. Link to comment
dino Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 (edited) Am facut asa cum ati spus dumneavoastra, adica am tras de maneta schimbatorului stg.-dr. prin toate pozitiile posibile. Uruitul nu a disparut deloc in nici una dintre pozitii. Am remarcat ca sunetul se aude doar cand motorul este cald. Am fost din nou peste cei de la Service si profitand de faptul ca e mai liber sambata am putut sta mai mult timp cu mecanicul pe langa masina ( acelasi care a facut si segmentarea). Am mers si eu si el cu masina pentru ca sa-si poata da seama de ce zgomot era vorba. Dupa ce a inteles ce vroiam, a ridicat capota, a scos furtunul acela gros de la aer si si-a bagat capul in motor. Dupa ceva vreme a concluzionat: pompa de apa. El a spus ca o mai pot tine asa pana la primavara dar mie imi este teama. Am constatat ca in ultima saptamana ( 110 km) a scazut nivelul in vas cam cu 1/2 cm, desi sub masina nu se vede nimic. O ultima intrebare off topic: uleiul Castol Softec TXT 5W40 este parca foarte subtire, adica in momentul cand scot joja sa controlez nivelul picatura care se stringe la baza jojei cade imediat. Cand aveam Mobil 1 S 5w40 nu se intampla asa. Este normal, adica uleiul acesta este foarte subtire, asa ca apa? Eu am pus mana si pe ce mi-a ramas in bidon dupa schimb si nu mi se pare vreo diferenta intre ce este in motor si ce este in bidon ca vascozitate. Va multumesc pentru intelegerea de care ati dat intotdeauna dovada. Edited October 22, 2005 by dino Link to comment
alx Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Imi permit sa ma bag si eu. Calitatea uleiului nu se verifica cu degetul sau pe joja. Daca motorul este cald, orice ulei va semana cu apa. Nu este o masuratoare concludenta verificarea jojei. Link to comment
dino Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Da logic, dar aceeasi senzatie de "apa" am avut-o si cand am pus mana pe uleuil din bidon care nu mai era cald... Ateptam parerea lui Ovi-Jer pote cel mai in masura sa ne lamureasca, si poate daca poate comenta si "decizia" mecanicului... Link to comment
ovi_jer Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Pare anormal ca un zgomot de pompa de apa sa fie mai tare auzit in habitaclu decit linga motor. Link to comment
dino Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Corect asa mi s-a parut si mie, insa la o privire mai atenta si la o accelerare pina in 1400 ture, cand a deschis capota se auzea mai tare in compartimentul motor decat sunetul pe care il face motorul adica ara mai pronuntat uruitul de la pompa decat alte sunete. Si asa a pus concluzia. A ramas ca dupa ce fac rost de bani ( 120 lei-pompa+antigel+manopera) sambata fac operatiunea de schimbare a pompei. Sper ca cu asta sa se termine investitiile in probleme cu masina pentru anul asta. OFF TOPIC: Colac peste pupaza acum si acul de la vitezometru intre 50 si 60 Km /h nu mai urca constant ci variaza cand pe 50 cand pe 60 insotit de un alt "uruit". Pe asta jur ca il schimb doar cand nu mai arata viteza deloc. Link to comment
sotto Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 si eu am o problema de curand cu "harait-ul", se aude ca si cum as porni aerul conditionat si nu intotdeauna, la diferite accelerari !!!!??? Link to comment
dino Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Cred ca pana la urma trebuie ajuns in sevice la diagnostic mai ales pentru unul ca mine panicar si care nici nu se prea pricepe Link to comment
marcelradian Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 (edited) Poate sa ma lamureasca cineva daca axul notat cu nr.224 din figura se scoate ,,usor,, din cutia de viteze? asta deoarece jocul din timonerie nu se trage de fapt din timonerie, ci din gaurile ovalizate de la acest ax, si n-as vrea sa dau banii degeaba daca nu e cazul Acest lucru ma face sa cred ca nu elimin jocul si zgomotul specific daca inlocui timoneria propriu-zisa. A mai intampinat cineva din d-voastra acest caz si in ce maniera s-a rezolvat? Va multumesc pentru raspuns. proba Edited November 29, 2006 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Semeringul mai este la locul lui?Pierderi de ulei pe acolo? Link to comment
marcelradian Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Da, Ovi_jer, toate sunt la locul lor si nu pierde ulei deloc. Link to comment
MISU Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 O problema am si eu la Espero,cand incerc sa cuplez marsarierul(scuze pt. scriere) se cupleaza foatre greu si zgomotos de parca s-ar sparge pinioanele,trebuie sa trag uneori de schimbator in sus,sa-l pacalesc,sa trag de el mai in unghi de 45,oricum ma chinui putin pana cuplez fara zgomote.Va intreb daca e cineva care a avut probleme asemanatoare cum sau rezolvat,e din ambreiaj si trebuie schimbat kitul sau doar timoneria e problema ? Mentionez ca nu mi se intampla de fiecare data ,uneori se cupleaza usor si fara zgomote chiar ma surprinde dar de cele mai multe ori am probleme. Un "meserias" a zis ca e din cauza ca marsarierul nu e sincronizat si asa fac toate,desi la Cielo cu care am mers la firma unde lucrez nu am intampinat probleme de acest fel doar la Espero al meu.Multumesc anticipat pt. raspunsuri. Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 1.Verifica nivelul uleiului in cutia de viteze.. 2.Schimba timoneria schimbatorului daca are joc mare. Link to comment
MISU Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Ovi,multumesc pt. raspuns in primul rand,nivelul la ulei in cutie e ok,de schimbat am citit ca nu se shimba, doar se completeaza,acum nu stiu poate se merita totusi sa-l schimb. Punctul doi, timoneria schimbata,asta in ce consta e ,greu e costisitoare,ce piese trebuiesc inlocuite,o bucsa ceva,sa stiu la ce sa ma astept si sa nu ma pacaleasca meseriasii la service. Link to comment
fotoman Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Ovi,se schimba greu timoneria?Sunt reglaje speciale greu de facut "in fata blocului" ?Nu de alta,dar trebuie sa schimb urgent timoneria ca am joc mare in maneta schimbatorului de viteze. Link to comment
ovi_jer Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Pentru cine nu a facut asta niciodata este oarecum greu si trebuie pusa si la pozitie. Link to comment
fotoman Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Ovi,mi-a zis cineva ca nu are rost sa schimb timoneria,mai bine sa iau un set de bucsi "de preluare jocuri maneta".Cica e mult mai convenabil.Tu ce parere ai,sa cumpar timoneria sau doar bucsile aferente? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now