ZLI Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) aseara am vazut masina lu peste cu carburatoare de CBR de 1000... asa da tunning! cu toate "bagajele" lui + un om in masina si cu carb dereglate, d-abia l-am luat intr-a doua de la 20km/h pacat ca sunt alea greu de reglat... oricum e un inceput bun - reglate trebuie sa rupa se aude foarte bine. am si poze si filme - le pun cand ajung acasa Edited March 15, 2006 by ZLI Link to comment
ZLI Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 scuze pt dublu, dar am promis ceva scuze pt calitatea pozelor Link to comment
SORAN Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Frumos, sunet extraordinar atat evacuarea cat mai ales admisia suna altfel, per total zici ca e motocicleta! Cu toate acestea insa nu mi-a stat in fata nici la plecare dp. loc nici din mers. Mai e de munca dar probabil ca pana la urma vom scoate ceva! Link to comment
BogdanG Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Nici mie nu mi-a stat in fata ...ca tot veni vorba dar mai are mult de lucru pina le calibreaza ...dupa care poate mai scad si noxele ca de consum nu mai zic ...scoate benzina pe esapament ...la propriu Oricum sunetul este demential ...bravo Peste . Link to comment
ZLI Posted March 18, 2006 Author Share Posted March 18, 2006 marea problema e ca se opreste la 4000... daca ar trage la fel si peste, ar spulbera Link to comment
john Posted March 18, 2006 Share Posted March 18, 2006 marea problema e ca se opreste la 4000... daca ar trage la fel si peste, ar spulbera pai peste ce face, nu trage deloc? Link to comment
pesteimputit Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 nu.. eu nu trag la peste 4000rpm... Link to comment
ticolino Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 de unde ai facut rost de carburatoare si cat ai dat pe ele? (ma intereseaza si pe mine) din cate stiu, daca sunt vacuumatice nu prea ai ce regla la ele. Link to comment
pesteimputit Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 ai ce regla la ele si da sunt caccumatice le-am luat de pe forumul motociclism.ro (sau ceva de genu asta) Link to comment
ticolino Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 revin: de la cine (nick-ul) si cat ai dat pe ele, pls Link to comment
pesteimputit Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 100e si habar nu am ce nick avea, mi-a dat un telefon si totul a fost stabilit verbal Link to comment
ticolino Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 100e pt 3 sau 4? daca e pt 3 e cam multicel... Link to comment
pesteimputit Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 pt 4 erau pur si simplu date jos de pe motr, inca mai aveau benzina in ele cand le-am primit Link to comment
B0mberman Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 PESTE . e greu tata ca sa calibrezi asemena carburatoare si mai ai mult de modificat ca sa iti mearga la macar 50 % din potentialul carburatoarelor... in prmul rand camera de ardere ... debitul de aer si si aprinderea ... dar sper sa reusesti ... Link to comment
sebian Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Cu siguranta nu va reusi, mai ales ca si-a vandut masina )"> ...dar nu-i bai... Link to comment
pesteimputit Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 in mod sigur eu nu voi reusi dara daca vrea cineva carburile si galeria ele sunt si acum la mine in hol. o propunere atractiva m-ar putea face sa renunt la ele Link to comment
Pedala Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 (edited) Cat de atractiva? Edited October 17, 2006 by Pedala Link to comment
pesteimputit Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 de ce nu vrei tu sa vb la un tel. pt unii poate fii FOARTE atractiva Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now