mr_ Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Nu stiu sigur daca asta se incadreaza la tuning sau nu... insa, m-ar interesa cum se poate face. Pedala mea la Nubira e prea moale si imi oboseste piciorul. Stie cineva cum poate sa se intareasca? Eventual, alte alternative la oboseala piciorului? Din cate am observat, cruise control e un proiect ingropat... poate un arc la clapeta de acceleratie e mai simplu Link to comment
BogdanG Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Nu cred ca este o solutie ...o pedala mai tare oboseste si mai rau piciorul ...incearca sa gasesti o pozitie de apasare a pedalei mai comoda ...de exemplu ti piciorul cumva in diagonala pe pedala sprijinit de consola din dreapta pedalierului ...daca nu faci o parghie cu o sfoara Link to comment
mr_ Posted March 17, 2006 Author Share Posted March 17, 2006 Ei, nu vreau sa o intaresc foarte tare.. sa fac din masina aparat de gimnastica Doar asa, putin. E mai comod sa tin in continuu putin apasat piciorul decat sa-l tin in continuu ridicat. La Seat de exemplu e o idee mai tare si am facut 1500km/zi fara probleme de oboseala a piciorului. Link to comment
lauamd Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 încearcă să apeşi pedala cu vârful piciorului. Eu aşa procedez şi nu mai am probleme. "> Link to comment
andreib Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Cumpara-ti adidas good-year monaco gp ,cei de aici. sunt cei mai buni papuci pentru condus care i-am avut vreodata, dupa 500km nu te dor picioarele, orice ai conduce, au talpa f subtire si simti f bine pedalele. Eu numai asa am scapat de dureri de picioare de la condus. Link to comment
Rafi Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 va salut postez si eu aici sa numai deschid alt topic as vrea sa stiu si eu cum se regleaza cablu de la pedala de accelereatie la mine are o mica intarziere un mic joc... cred ca am rezolvat are un mic surub la pedala care tensioneaza gen cablu nu stiu exact cum sa explic din alta parte nu am gasit cum sa reglez chestia este ca a mai crescut putin turatia la ralanti cam 100rpm in plus adica acum imi sta la 600rpm inainte statea la 500 fix este bine cum am procedat ? Link to comment
sergiuhusca Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Aceeasi intrebare.Ti se pare normal relanti la 500 RPM? Link to comment
augustinionut Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Ontopic...oboseam si io cu piciorul pe acceleratie...pana mi-am dat seama:stateam prea aproape de volan Am mai dat un pic scaunul in spate, cat sa pot apasa ferm pe ambreiaj, iar oboseala a disparut.Acum ma doare mana stanga:e departe volanul Link to comment
Rafi Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Aceeasi intrebare.Ti se pare normal relanti la 500 RPM? pai habar nu am cauzeaza la motor...ceva ? Link to comment
Mircea Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 cred ca am rezolvat are un mic surub la pedala care tensioneaza gen cablu nu stiu exact cum sa explic din alta parte nu am gasit cum sa reglez chestia este ca a mai crescut putin turatia la ralanti cam 100rpm in plus adica acum imi sta la 600rpm inainte statea la 500 fix este bine cum am procedat ? Nu. Nu se regleaza asa intinderea cablului, ai intins pana ai deschis clapeta. Intarzierea mica la acceleratie e normala, nu inteleg de ce incercati voi sa reparati ce nu e stricat... Link to comment
Rafi Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 atunci cum se regleaza ? Link to comment
Salex Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Cauta in zona corpului clapetei de acceleratie o furca prin care trece cablul de acceleratie. O sa vezi o clema in forma de "U". Scoti clema si tragi de cablu, insa nu exagerat, sa nu-ti ramina motorul turat la relanti ... O sa vezi o piesa din plastic la capatul cablului, piesa in care introduci clema la loc. Piesa de plastic are mai multe canale. Pentru intarirea pedalei (am si eu o problema cu pedala prea moale) am folosit un arc de la carburatorul de Dacie. Link to comment
Rafi Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 (edited) ok sa incerc si asa...am fost aseara prin oras si nu a crescut turatia la ralanti cum am spus eu tot la 500rpm a ramas are ceva ? Edited February 14, 2009 by Rafi Link to comment
Lucian M Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 Pune un arc suplimentar, unul de dacie ar merge bine. Lasa pedala cum a venit reglata din fabrica, galbejitii stiu ei bine ce-i de facut la masina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now