Jump to content

Vreau Sa-mi Schimb Masina


me_dea

Recommended Posts

nu stiu ce sa zic... eu am facut 2 jumate parca, mers destul de tare pe autostrada intre 120 - 170 iar pe urma cam 100-110. probabil a fost super liber traseul... apropo, sunt curios, cu cat a mers?

Link to comment

de la bucuresti am polecat la 21 si la 22.30 eram in constanta media 200 km/ora autostrada soarelui in rest150-160 drumul era super liber noi si inca un pasat pe toata autostrada :banana: super belea

Link to comment

Pe autostrada mi se pare ok sa mergi cu cat vrei tu si cu cat te tine masina...dar in sate, noaptea, sa mergi cu 150 mi se pare inconstienta curata... :-W

Link to comment

Pun pariu ca bungee jumping n-ai incercat.

Next level .. numai jumping.

 

Lasand asta la o parte .. si eu vreau X5.

Schimba cineva cu Cielo? (primul proprietar, intelectual :) ) )

Link to comment

Ok, so avem o masina puternica ce poate sa mearga cu viteza ... ceva informatii utile in topicul asta exista, sau se inchide ?

Link to comment

Dimensiuni

 

Lungime 4565 mm

Latime 1853 mm

Inaltime 1674 mm

 

Greutate 1880 [1885] kg

 

Consum (l/100km)

Urban 11.2

Extraurban 7.1

Mixt 8.6

Emisii CO2 229 g/km

Capacitatea rezervorului 67 l

 

Motor

 

Cilindri / dispunere 6 in linie

Capacitate cilindrica 2993 cmc

Alezaj x cursa 90.0/84.0 mm

Putere 218/4000 cp/rpm

Cuplu 500/1750-2750 Nm/rpm

 

Performante

 

Viteza maxima 210 km/h

Acceleratie (0-100km/h) 7.7s

 

=========================================

Edited by me_dea
Link to comment
si mie dar... e super senzatia [-O<

Esti inca tanar , roaga-te la Dumnezeu sa-ti treaca sa nu cumva sa te vedem la 17.00 la ProTV!

Rog totusi un moderator sa inchida topicul!

Edited by body
Link to comment

Masina este "full options" si apreciez fiecare accesoriu de pe ea.

 

Prima impresie:

Masina e ff. stabila, iar suspensiile sunt mai tari ca la matiz :D , insa nu cat sa simti orice denivelare. (bine ca nu am ales suspensiile sport)

 

Franele functioneaza ff. bine, iar pedala e destul de lata si nu te pune in cap cum o atingi.

Am pus frana in curba si nici o problema !

ABS intra in functiune doar daca pierde aderanta.

E ciudat ca nu am simtit setea de adrenalina pe care o am cand merg cu Matiz :dizzy: .

Sunetul motorului de pe Subaru ma face sa am alt stil de condus; mult mai agresiv.

 

Sistemul audio este de vis (pana si eu care sunt afoana am simtit diferenta), iar cei din fata au senzatia de spatialitate a sunetului (are subwoofere sub scaunele din fata). Exista si sistem DSP (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)

CD-ul si magazia suporta MP3 si citeste ID3 Tags.

 

Farurile sunt xenon si adaptive (functie netestata pana acum, pt ca ne-a prins noapte pe autostrada); lumineaza ff. bine.

Trapa e panoramica si are un mod interesant de "aerisire".

Clima are un detector de noxe si intra automat pe recirculare cand stai la stop in spatele unui autobuz din anii 60...

 

Scaunele sunt electrice, cu memorie si acoperite cu piele naturala (nu Sensatec)

Pielea este groasa si relativ rugoasa, insa se pare ca e usor de intretinut si nu se deterioreaza usor prin frecare.

Plasticele sunt rugoase, insa nu dau acea senzatie de ieftin, probabil din cauza finisarilor perfecte.

Oglinzile exterioare si interioare sunt heliomat, asfel incat nu mai esti orbit de cei din sapte. Pacat ca pt cei din fata.. inca nu exista protectie.

 

Daca ai scaune electrica, in momentul in care bagi in marche-arriere oglinda exterioara de pe partea dreapta se lasa automat in jos ca sa iti arate unde calca roata.

Asta + asistenta la parcare fac toti banii

Bordul e luminat portocaliu, insa noaptea se vede un halou super misto pe acele indicatoare; ai impresia ca e digital.

 

Jentile sunt de 18 inch (model 113) , iar cauciucurile sunt all seasons Michelin.

Modelul 2006 are filtru de particule, asa ca tevile de esapament sunt drepte (ca la benzina), nu curbate in jos.

Din pacate fierul din tevi + sudurile sunt facute la uzinele "23 august" si necesita niste crom

Am si navigatie + TV, insa navigatia a venit fara cd cu harti si TV-ul merge in fct de semnal si doar daca stai pe loc.

 

Spatiul din portbagaj nu e generos, insa e destul; in plus fiecare spatiu este folosit in moduri practice

Roata de rezerva din pacate este mai rahitica si e temporara...

 

Consumul in afara orasului este de ~ 9.5l/100 km, insa in Bucuresti (bara la bara) consumul variaza intre 16-18 l/100 km, ceea ce este ff. frustrant.

Ca orice BMW-ist ce se respecta.. deja i-am montat un detector modular de radar (Beltonics 975R), care da mult mai putine alarme false decat modelul 966)

 

Pret :70.000 euro.deci o mica mare difernta!!!!!!!!!!!Cate Mati tre sa dau la schimb????????? :-? :-? :-?

 

ita si masina :P :P :P :P

post-2601-1142939970_thumb.jpg

post-2601-1142939993_thumb.jpg

Link to comment

Pai masina, fiind de secs feminin, sau mai bine zis dorinta de a avea o "masina" masiva cred ca da glas nazuintei autorului de a escalada... =)) Hai, mah, ce dreq, inchideti topicul asta odata ca ne luam toti warn :mrgreen:

Edited by sebian
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...