Jump to content

Anvelope Continental


Recommended Posts

:o fftopic:

Iarta-ma, Vic, însa n-am stiut din ce oras esti...

Si bataia este buna la ceva! Astept sa-mi tragi o scaltoalca, poate-mi vine mintea la capatzana! Si sa nu mai dau sfaturi...

Fii binevenit pe forum, cu bataia ta cu tot!

Link to comment

eu am pe tico pe fata continental 155/65/13 si, cel putin pe apa, sunt muult mai bune decat lassa, iar pe uscat, sunt cele mai bune pe care le-am avut pana acum, faza e ca nu prea am avut decat hankook, kumho, sava effecta si lassa, deci... intr-adevar, daca as fi dat 220 ron per bucata probabil ca nu as mai fi fost atat de multumit, dar la 100 ron amandoua app noi zic eu ca nu aveam alta alegere...

Link to comment
  • 5 months later...

Eu am cumparat Fulda Montero de iarna pt maty la 125 Ron in care intra si montajul si echilibratul la ei.

O fi bine , o fi rau ?

Cauciucul arata bine , sa vedem cum s-o comporta la iarna.

Link to comment
eu am pe tico pe fata continental 155/65/13 si, cel putin pe apa, sunt muult mai bune decat lassa, iar pe uscat, sunt cele mai bune pe care le-am avut la 100 ron amandoua app noi zic eu ca nu aveam alta alegere...

De unde le-ai luat? Ai pe tico jante pe 13"? Se potrivesc cele de Matiz sau altele fara modificari? Merci

Link to comment
  • 11 months later...

Zicea Tolin, mai demult, tot pe un topic cu anvelope de Matiz cum ca aceste Continentaluri se deformeaza la viraj...si MARE dreptate are. Astazi am fost si am facut revizia, iar mecanicul a facut cateva teste cu masina prin curte. Cum de fiecare data trebuia sa plece din parcare si astfel sa vireze dreapta, am putut observa comportamentul lor la viraj la viteza mica. Nu mi-a venit sa cred cat de tare pot sa se lase (aproape jumatate din grosimea talonului disparea), mai ales cel de pe stanga(el virand dreapta). Nu vreau sa ma gandesc cum arata la un viraj in scurt la o viteza mai mare. Intr-adevar, se pare ca au o mare problema la capitolul asta, si chiar daca pana acum credeam ca sunt niste cauciucuri bune, abia astept sa le schimb.

Link to comment

2.1, ca la carte, sper, mai putin de atat in nici un caz.De fiecare data cand m-am dus la vulcanizare, la aceeasi vulcanizare, cea de pe Mihalache, de langa muzeul taranului roman, au gasit mai mult, 2.3-2.4.

Edited by closchkutza
Link to comment

Intotdeauna cand mai mergi undeva si masori imediat presiunea vei gasi mai mult (+ 0,1 -> +0,3) deoarece pneul este mult mai cald, motiv pentru care masurarea si stabilirea presiunii trebuie sa se faca "la rece", dupa o pauza suficienta.

Link to comment

Un manometru digital costa 15 euro, altele nu merita. Un manometru mecanic adevarat (cu scala pana la 4 atm) costa peste 100 euro.

Edited by tolin
Link to comment
  • 2 months later...

Intrebare adresata celor care au masinile "incaltate" cu Continentaluri: ale voastre fac zgomot? Se da o strada dreapta, asfalt bun(mai fin, nu zgrumturos), uscat. viteza peste 60km/h(la mine se intampla pe la 70-80km/h). De la 60 in sus incepe sa se auda un suierat. Daca scad sub 60, nu se mai aude, sau se aude foarte putin. Se aude si cu masina pe liber la fel, deci motorul este exclus. Acum ma tem sa nu fie cumva rulmentii. Deci, ale voastra Continentaluri fac zgomot, suiera?

Link to comment

Sunt niste anvelope destul de bune dupa parerea mea de "nespecialist" :) Le am de aproape doi ani si va spun sincer, chiar la franari bruste de urgenta, niciodata nu mi-a patinat nici o roata sau sa se blocheze vreo roata la franare brusca. Iarna trecuta in viraje lejere la 90 pe apa nu aveau nici o problema, parerea mea :heavydrinkers:

Link to comment

Suieratul de care zici e posibil sa aiba alte cauze nu neaparat anvelopele. E posibil sa apara de la capacele de roti sau de la vreun cheder care nu este bine 'asezat'.

Oftopic: m-ai uitat cu codurile alea de cass tank.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Am cumparat buburuza in 2004 cu Montana si gumele m-au tinut (ca sa zic asa) 40K km - din pacate s-au deformat urat: practic crampoanele s-au incovoiat (inspre in fata) si faceau f urat. Asta primavara am schimbat toate 4 cauciucurile cu Dunlop (de vara), facute parca in Polonia si am pastrat pe cel mai bun Montana ca roata de rezerva.

 

Din pacate obserb ca pe fata intotdeauna raman mai dezumflate (cei de la vulcanizare spun ca de vina e motorul - ca-i mai greu), desi parca nu prea am incredere in manometrele lor (nu stiu la cat timp le duc la recalibrare - asa cum ar trebui facut cu fiecare intrument de masura). De aceea probabil o sa caut un manometru sa masor eu preiunea in roti, problema e ca astea din comert nefiind profesionale au o marja de eroare mai mare.

 

V.

Link to comment
  • 2 weeks later...

A inceput de ieri sa cada... cate-un fulg...

 

Ce cauciuri de iarna recomandati pentru Matiz?

 

E bine sa pun doar pe fatza? sau sa bag mana adinc in buzunar si sa iau toate 4?

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

Link to comment

Salut

EU am luat Debica Frigo DIrectional, sunt foarte multumit de ele, m-au scos din multe belele. Si pune pe toate patru rotile, ca altfel o sa ai diferente la franare. Daca nu o sa fie cazul, o sa zici ca ai fost prost ca ai pus, dar daca franeaza un dobitoc in fata, pe zapada, atunci iti dai seama ca nu e nici o prostie. Dai acuma 2-3oo de lei in plus, da stai in fata :lavolan:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...